W201 vm. 1985 varustettuna 2.0 bensakoneella. Alunperin autossa oli surullisenkuuluisa Pierburg 2e-e kaasutin ja sen mukaiset sähköt. Moottori eräänä päivänä hajosi, ei kannattanut korjata. Löysin uuden moottorin jossa Strömbergin 175 kaasutin.
Sain uuden moottorin paikalleen, mutta tulikin tenkkapoo, kun ei ole mitään tietoa miten nyt kaikki alipaineet ja sähköpiuhat asennetaan kun onkin eri kaasari? Osaisitteko antaa jonkinlaisen kaavakuvan, miten nuo konetilan ja kaasuttimen sähköt ja alipaineet oikein tulevat tässä tilanteessa? Huom! Auto EI ole rekisteröity vähäpäästöiseksi, mutta löytyy sieltä silti ecu, lambda ja katti.
Itseasiassa heräsi kysymys, onko operaatio tuhoon tuomittu jos auton sähköjen kaikki asetukset on Pierupurkille asetettu eikä niitä voi muuttaa Strömbergille sopivaksi?
Kiitos jo etukäteen!
W201 kaasarin sähköt ja alipaineet HELPPIÄ
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ti 28.09.2010 15:00
- Paikkakunta: Tampere