Wanhaa "mannemeseä" hääautoksi 31.12.2012 Kangasalla.

Wanhan (+30 vuotiaat mallisarjat) kaluston ja osien osto/myynti/vaihto.
Vastaa Viestiin
vam
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Wanhaa "mannemeseä" hääautoksi 31.12.2012 Kangasalla.

Viesti Kirjoittaja vam »

Moi.

Taitaa olla hieman väärä alue, mutta kohderyhmä silti oikea.

Olen astelemassa uuden vuoden aattona avioliiton onnelliseen satamaan. Tampereella maistraatissa sanotaan tahdon ja juhlapaikka on Kangasalan keskustassa oleva ravintola Paakari. Meidän yhteiseen historiaan liittyy läheisesti appiukon valkoinen vanha roikkoperä Mersu. Taisi olla vuosimallia 1982 ja mittarissa yli miljoona kilometriä. Tuo auto on nyt autojen taivaassa (helvetissä) ja olisi tarkoitus saada hääautoksi samanlainen lousku. Onkohan tuo korimallia w123.

Onko täällä Tampereen / Kangasalan / Pirkanmaan alueella henkilöä, joka tulisi kyytimään meidät Ruutanasta Kangasalan keskustaan vanhalla valkoisella Mersulla? Matkaa olisi sen 10 km. Tarkoitus olisi olla juhlapaikalla alustavasti klo 15.00. Palkinnoksi olisi hyvää mieltä ja pieni rahallinen muistutus. 15 minuutin uhrauksella voit pelastaa meidän päivän!

T: Valtteri Majaniemi / 0440150982 / valtteri.majaniemi@gmail.com.

Kiitos ja anteeksi jos on epäsopiva ilmoitus väärällä alueella...
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: Wanhaa "mannemeseä" hääautoksi 31.12.2012 Kangasalla.

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

vaatimukset kyllä aikas kovat, että valakonen 123:nen ja varttitunnissa koko homma ohitte :wave:
mullon pelkkiä romuja vaan
Ylermiraita
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Ylermiraita »

manne...roikko perä...lousku... :clap: :clap: :clap:

noin kauniilla sanoilla motivoi varmaan monia osallistumaan romunsa kanssa näihin talkoisiis :shifty: :wtf:

ps onko morsian luuska :roll: :lol:
vam
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja vam »

Niin... Itse Saabistina olen tottunut että autosta voi käyttää jos jonkinmoista nimitystä. Hyvinhän se appiukon vanha rouva palveli kun sillä miljoona ja kolmesataatuhatta kilsaa rullattiin. Noilla nimillä siitä kuitenkin puhuttiin, tarkoitus ei ollut olla epäkohtelias. Olisi pitänyt jättää toi kömpelö "huumori" pois ilmoituksesta. Pahoittelut.
tango
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja tango »

Eihän nuo poijat nyt tosissaan. Sattuivat nyt vaan krapuloissaan ja viinantuskissaan jutun lukemaan ja pahoittivat jo valmiiksi ärtyneen mielensä. Mukavaa porukkaa täällä on ja huumorikin ymmärretään. Toivottavasti "mannelavetti" löytyy. :D
etrade
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja etrade »

vam kirjoitti:Niin... Itse Saabistina olen tottunut että autosta voi käyttää jos jonkinmoista nimitystä. Hyvinhän se appiukon vanha rouva palveli kun sillä miljoona ja kolmesataatuhatta kilsaa rullattiin. Noilla nimillä siitä kuitenkin puhuttiin, tarkoitus ei ollut olla epäkohtelias. Olisi pitänyt jättää toi kömpelö "huumori" pois ilmoituksesta. Pahoittelut.
Höpö höpö :D . Ihan hyvin kirjoitit. Siellä suntaa olis historiikki saappeja, mutta kyllä vanha mannemese on tyylikäs. Jos joku mut huolis niin -70 luvun XJ jagge olis se oikea.
Vastaa Viestiin