Moi.
Taitaa olla hieman väärä alue, mutta kohderyhmä silti oikea.
Olen astelemassa uuden vuoden aattona avioliiton onnelliseen satamaan. Tampereella maistraatissa sanotaan tahdon ja juhlapaikka on Kangasalan keskustassa oleva ravintola Paakari. Meidän yhteiseen historiaan liittyy läheisesti appiukon valkoinen vanha roikkoperä Mersu. Taisi olla vuosimallia 1982 ja mittarissa yli miljoona kilometriä. Tuo auto on nyt autojen taivaassa (helvetissä) ja olisi tarkoitus saada hääautoksi samanlainen lousku. Onkohan tuo korimallia w123.
Onko täällä Tampereen / Kangasalan / Pirkanmaan alueella henkilöä, joka tulisi kyytimään meidät Ruutanasta Kangasalan keskustaan vanhalla valkoisella Mersulla? Matkaa olisi sen 10 km. Tarkoitus olisi olla juhlapaikalla alustavasti klo 15.00. Palkinnoksi olisi hyvää mieltä ja pieni rahallinen muistutus. 15 minuutin uhrauksella voit pelastaa meidän päivän!
T: Valtteri Majaniemi / 0440150982 / valtteri.majaniemi@gmail.com.
Kiitos ja anteeksi jos on epäsopiva ilmoitus väärällä alueella...
Wanhaa "mannemeseä" hääautoksi 31.12.2012 Kangasalla.
-
- Mersumaanikko
Re: Wanhaa "mannemeseä" hääautoksi 31.12.2012 Kangasalla.
vaatimukset kyllä aikas kovat, että valakonen 123:nen ja varttitunnissa koko homma ohitte 

mullon pelkkiä romuja vaan
-
- Vakiokalustoa
manne...roikko perä...lousku...
noin kauniilla sanoilla motivoi varmaan monia osallistumaan romunsa kanssa näihin talkoisiis
ps onko morsian luuska

noin kauniilla sanoilla motivoi varmaan monia osallistumaan romunsa kanssa näihin talkoisiis

ps onko morsian luuska

Niin... Itse Saabistina olen tottunut että autosta voi käyttää jos jonkinmoista nimitystä. Hyvinhän se appiukon vanha rouva palveli kun sillä miljoona ja kolmesataatuhatta kilsaa rullattiin. Noilla nimillä siitä kuitenkin puhuttiin, tarkoitus ei ollut olla epäkohtelias. Olisi pitänyt jättää toi kömpelö "huumori" pois ilmoituksesta. Pahoittelut.
Eihän nuo poijat nyt tosissaan. Sattuivat nyt vaan krapuloissaan ja viinantuskissaan jutun lukemaan ja pahoittivat jo valmiiksi ärtyneen mielensä. Mukavaa porukkaa täällä on ja huumorikin ymmärretään. Toivottavasti "mannelavetti" löytyy. 

Höpö höpövam kirjoitti:Niin... Itse Saabistina olen tottunut että autosta voi käyttää jos jonkinmoista nimitystä. Hyvinhän se appiukon vanha rouva palveli kun sillä miljoona ja kolmesataatuhatta kilsaa rullattiin. Noilla nimillä siitä kuitenkin puhuttiin, tarkoitus ei ollut olla epäkohtelias. Olisi pitänyt jättää toi kömpelö "huumori" pois ilmoituksesta. Pahoittelut.