SL 55 AMG

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
henterico
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 06.11.2012 21:25

SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja henterico »

Pitäisi löytyy muutossarja, - 03 autoon uudenkoppaisen keula.
Eli puskuri, valot, mitä muuta vaatiikaan.
Mistä, kenen tuotteita kannattaa edes katsella tälläiseen autoon???
Avatar
55AMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 16.11.2012 06:19

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja 55AMG »

henterico kirjoitti:Pitäisi löytyy muutossarja, - 03 autoon uudenkoppaisen keula.
Eli puskuri, valot, mitä muuta vaatiikaan.
Mistä, kenen tuotteita kannattaa edes katsella tälläiseen autoon???
Olisin myös kiinnostunut tästä
Avatar
55AMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 16.11.2012 06:19

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja 55AMG »

Nonnii, pantiin hommaa vähän rullaamaan eteenpäin ja nyt odotellaan joulupukin pakettia. Tilasin Prior-Design wide body kitin (face lift). http://www.prior-design.de/mercedes_sl_r230_widebody" onclick="window.open(this.href);return false;

Vähän alkoi jänskättään että mitenkähän käy kun lokasuojia saa levittää lain mukaan 100mm ja noi levittää 110mm :o Selvis vasta kun olin tilannut. :roll: No sitten on vissiin sellainen, että takaa saa levittää enemmän jos etupää on leveämpi kuin takapää, mitenhän tuo lienee tossa mallissa?? Kai pitää kaivaa auto esiin ja alkaa mittanauhahommiin.

Toinen ongelma on vanteet, perhana kun raideleveyttä ei saa leventää kuin 30 mm vanteen et-luvulla. Sitten vain leveämpää vannetta lisäksi, mut silti jää sisään. Siis jos lain mukaan mennään, ja parempihan on tietty mennä.

Jos manuaalissa talvirenkaille takana et on 30 ja kesärenkaille 33, kumman mukaan eletään??
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Jos asiallinen katsuri niin ei puutu vielä 10mm extraan vaan merkkaa otteeseen 50mm per puoli levitykseksi :)
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Avatar
55AMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 16.11.2012 06:19

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja 55AMG »

Sultzi kirjoitti:Jos asiallinen katsuri niin ei puutu vielä 10mm extraan vaan merkkaa otteeseen 50mm per puoli levitykseksi :)


Tätä toivon koko sydämmestäni, kun sen aika koittaa :crazy:
Sway-bar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 184
Liittynyt: La 26.05.2007 12:33

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja Sway-bar »

Todella hieno korisarja ja parantaa mielestäni SL-mallia aivan uudelle tasolle. Kannattaa vetää projektissa matalaa profiilia ja pitää itsellään pienet rikkeet sekä korostaa aina vain korisarjan TUV-papereita, jos joku tarttuu johonkin. Olisi kuitenkin todella hienoa nähdä lopputulos katsastettuna :-)
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 993
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Kyllä kaikkein paras vaihtoehto on olla vaan hiljaa siellä katsastuksessa. Ne insinööri taavit ei ole tuommosta autoa niin montaa kertaa nähneet että osaisivat sanoa onko alkuperäinen vai levitetty !
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
55AMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 16.11.2012 06:19

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja 55AMG »

Kyllä mä meinaan kaikki muutokset saada otteeseen. Vaikka sitten pitäisi nipistää ja virittää takasuojaa 5 mm puoleltaan. :wtf: Sen verran tuli mentyä kusi sukassa mopon kanssa ja nyt on mieli siitäkin sata kertaa parempi kun muutokset otteessa.

Mut kun saan sarjan tüv paperit käteen (jos niissä ei ole jo eu hyväksyntää :o toivoa sopii) niin lähetän ne trafille ja kyselen vähän, tai sit etsin valmiiksi katsurin joka katsoo 10 mm heiton läpi sormien :D

Vanteissa taidan pidättäytyä 19", koska 20" tulee todennäköisesti kivireki. Onko täällä kellään kokemusta 20" ja 25 profiilin kumeista?
Sway-bar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 184
Liittynyt: La 26.05.2007 12:33

Re: SL 55 AMG

Viesti Kirjoittaja Sway-bar »

Itsellä on ollut 305/25/20 takana 12x20 vanteessa (ei Mersussa). Renkaissa ei ollut mitään valitettavaa, mutta sateella perä oli kuin jäällä ajettaessa. Autossa oli aiemmin renkaat, jossa profiili oli paljon isompi, mutta mukavuus huonompi. Vanteisiin, kuten renkaisiinkin, kannattaa panostaa, ettei ne mene heti lommolle, kuten minulla.
Vastaa Viestiin