SL 55 AMG
Re: SL 55 AMG
Olisin myös kiinnostunut tästähenterico kirjoitti:Pitäisi löytyy muutossarja, - 03 autoon uudenkoppaisen keula.
Eli puskuri, valot, mitä muuta vaatiikaan.
Mistä, kenen tuotteita kannattaa edes katsella tälläiseen autoon???
Re: SL 55 AMG
Nonnii, pantiin hommaa vähän rullaamaan eteenpäin ja nyt odotellaan joulupukin pakettia. Tilasin Prior-Design wide body kitin (face lift). http://www.prior-design.de/mercedes_sl_r230_widebody" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän alkoi jänskättään että mitenkähän käy kun lokasuojia saa levittää lain mukaan 100mm ja noi levittää 110mm
Selvis vasta kun olin tilannut.
No sitten on vissiin sellainen, että takaa saa levittää enemmän jos etupää on leveämpi kuin takapää, mitenhän tuo lienee tossa mallissa?? Kai pitää kaivaa auto esiin ja alkaa mittanauhahommiin.
Toinen ongelma on vanteet, perhana kun raideleveyttä ei saa leventää kuin 30 mm vanteen et-luvulla. Sitten vain leveämpää vannetta lisäksi, mut silti jää sisään. Siis jos lain mukaan mennään, ja parempihan on tietty mennä.
Jos manuaalissa talvirenkaille takana et on 30 ja kesärenkaille 33, kumman mukaan eletään??
Vähän alkoi jänskättään että mitenkähän käy kun lokasuojia saa levittää lain mukaan 100mm ja noi levittää 110mm


Toinen ongelma on vanteet, perhana kun raideleveyttä ei saa leventää kuin 30 mm vanteen et-luvulla. Sitten vain leveämpää vannetta lisäksi, mut silti jää sisään. Siis jos lain mukaan mennään, ja parempihan on tietty mennä.
Jos manuaalissa talvirenkaille takana et on 30 ja kesärenkaille 33, kumman mukaan eletään??
Re: SL 55 AMG
Jos asiallinen katsuri niin ei puutu vielä 10mm extraan vaan merkkaa otteeseen 50mm per puoli levitykseksi 

Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: SL 55 AMG
Sultzi kirjoitti:Jos asiallinen katsuri niin ei puutu vielä 10mm extraan vaan merkkaa otteeseen 50mm per puoli levitykseksi
Tätä toivon koko sydämmestäni, kun sen aika koittaa

Re: SL 55 AMG
Todella hieno korisarja ja parantaa mielestäni SL-mallia aivan uudelle tasolle. Kannattaa vetää projektissa matalaa profiilia ja pitää itsellään pienet rikkeet sekä korostaa aina vain korisarjan TUV-papereita, jos joku tarttuu johonkin. Olisi kuitenkin todella hienoa nähdä lopputulos katsastettuna 

Re: SL 55 AMG
Kyllä kaikkein paras vaihtoehto on olla vaan hiljaa siellä katsastuksessa. Ne insinööri taavit ei ole tuommosta autoa niin montaa kertaa nähneet että osaisivat sanoa onko alkuperäinen vai levitetty !
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: SL 55 AMG
Kyllä mä meinaan kaikki muutokset saada otteeseen. Vaikka sitten pitäisi nipistää ja virittää takasuojaa 5 mm puoleltaan.
Sen verran tuli mentyä kusi sukassa mopon kanssa ja nyt on mieli siitäkin sata kertaa parempi kun muutokset otteessa.
Mut kun saan sarjan tüv paperit käteen (jos niissä ei ole jo eu hyväksyntää
toivoa sopii) niin lähetän ne trafille ja kyselen vähän, tai sit etsin valmiiksi katsurin joka katsoo 10 mm heiton läpi sormien
Vanteissa taidan pidättäytyä 19", koska 20" tulee todennäköisesti kivireki. Onko täällä kellään kokemusta 20" ja 25 profiilin kumeista?

Mut kun saan sarjan tüv paperit käteen (jos niissä ei ole jo eu hyväksyntää


Vanteissa taidan pidättäytyä 19", koska 20" tulee todennäköisesti kivireki. Onko täällä kellään kokemusta 20" ja 25 profiilin kumeista?
Re: SL 55 AMG
Itsellä on ollut 305/25/20 takana 12x20 vanteessa (ei Mersussa). Renkaissa ei ollut mitään valitettavaa, mutta sateella perä oli kuin jäällä ajettaessa. Autossa oli aiemmin renkaat, jossa profiili oli paljon isompi, mutta mukavuus huonompi. Vanteisiin, kuten renkaisiinkin, kannattaa panostaa, ettei ne mene heti lommolle, kuten minulla.