Rovaniemellä Staareja
Rovaniemellä Staareja
Tervehdys
Onko Rovaniemellä staareja jolla saisi ton DVD näkymään ajon aikana? Auto on W211 05 320 ja siinä ei saa ilmeisesti näppäimistöstä engineering modea auki.
Jos sais yhteysteitoja
Onko Rovaniemellä staareja jolla saisi ton DVD näkymään ajon aikana? Auto on W211 05 320 ja siinä ei saa ilmeisesti näppäimistöstä engineering modea auki.
Jos sais yhteysteitoja
Re: Rovaniemellä Staareja
Paa yv:tä SprinterW903 täältä tai mese.fi;n kautta
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Joo tuota Sprinter W903 on kyllä yritetty tavoitella ja jopa aika varattu että milloin katsotaan niin eipä hemmo vastaakaan enää puhelimeen. Eli ei anakaan tältä taija saada apujaarska10 kirjoitti:Paa yv:tä SprinterW903 täältä tai mese.fi;n kautta
Onko Rovaniemellä muita jotka tekiskin homman eikä vain lupailis
-
- Vakiokalustoa
^ samoja kokemuksia.. joten itsekkin etsin staaria ihan itselle.. 

Vito 115 4x4 ja ml 320cdi
Voin myydä teille sinne roihin starin..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Kuulostaa kyllä oudolta, oliskohan SprinterW903:lle iskenyt jotain vähän kiireellisempiä hommia, vaikka niitten vuotavien altaiden korjaukseen liittyviä. Eikös tämä jotain tuon alan hommia myös tee?JACKHAMMER kirjoitti:^ samoja kokemuksia.. joten itsekkin etsin staaria ihan itselle..
Morosimppa80 kirjoitti:Voin myydä teille sinne roihin starin..
Minkälaista hintaa pidät staarilla?
-
- Vakiokalustoa
Juu sen kummempia selituyksiä tai vastaavaa......todellakin kun tämä starittaminen kun on vain harrastus niin tuo työni kun on tuollanen kun on eli......rappu kun on kokoajan pakattuna ja puhelin soitosta kun lähtee liikkeelle niin ei tiedä onko millon takasin.....ei tälläsiä lähtöjä useasti käy mutta juuri silloin kun on sovittuna jotain lähi päiville.....no...ainahan voi ilmotella.....niin voi.....mutta kun ei ole aina tullut joka ihmisen numeroa talletettua joten numeoa ei siihen hätään löydy.....ja nettiä kun reissussa ole mahdollista käyttää niin foorumiakaan ei voi hyödyntää.....en kiellä enkä puolustele......oma mokani ja hyvin ikävää kun tämmöstä on sattunut.....
No....jos näin on käynyt niin ehdottomasti hoidan sen minkä olen luvannut....joten jos en ole ottanut yhteyttä sovitun peruuntumisen johdosta niin se ei taroita että en auta asiassa.....vaan vetase hihasta uudestaan niin hoidetaan asia pois jotta ei jää asia harmittamaan ketään.
Vielä kerran.....tämä on vain harastus......ja olen pahoillani niiltä osiin kun näin on käynyt.....mutta hoidetaan asiat kuntoon ja opettelen tästä edespäin panemaan numeron puhelimen muistiin......(toki viime keikalla jäi puhelinkin kotiin) niin ja sellanen vielä että tässä tätä tuskin tarvii tämän enempää setviä.....joten minun osaltani tämä tässä....ja ne jotka kokevat että olen luvannut auttaa ja syystä tai toisesta apuni ei ole kohdannut tarvetta niin ottakaa yhteyttä......
Niin......mikä on elämässa tärkeintä.....vaikea....sanoa.....mulla ei.....ensimmäisene on lapseni 3v ja 5v jota sotkee tämä reissutyöni.......eli kun reissua pukkaa niin ensimmäisenä ei ole kotia palatessani stari mielessä......ja silloin helposti unohtuu mitä on tullut sovittua.....mutta harrastuksia on oltava niiden aika on kun muut hommat on tehty....ei siinä....starittaminen on kivaa.
Palataan aiheesaan ja ratkotaan ongelmat.
No....jos näin on käynyt niin ehdottomasti hoidan sen minkä olen luvannut....joten jos en ole ottanut yhteyttä sovitun peruuntumisen johdosta niin se ei taroita että en auta asiassa.....vaan vetase hihasta uudestaan niin hoidetaan asia pois jotta ei jää asia harmittamaan ketään.
Vielä kerran.....tämä on vain harastus......ja olen pahoillani niiltä osiin kun näin on käynyt.....mutta hoidetaan asiat kuntoon ja opettelen tästä edespäin panemaan numeron puhelimen muistiin......(toki viime keikalla jäi puhelinkin kotiin) niin ja sellanen vielä että tässä tätä tuskin tarvii tämän enempää setviä.....joten minun osaltani tämä tässä....ja ne jotka kokevat että olen luvannut auttaa ja syystä tai toisesta apuni ei ole kohdannut tarvetta niin ottakaa yhteyttä......
Niin......mikä on elämässa tärkeintä.....vaikea....sanoa.....mulla ei.....ensimmäisene on lapseni 3v ja 5v jota sotkee tämä reissutyöni.......eli kun reissua pukkaa niin ensimmäisenä ei ole kotia palatessani stari mielessä......ja silloin helposti unohtuu mitä on tullut sovittua.....mutta harrastuksia on oltava niiden aika on kun muut hommat on tehty....ei siinä....starittaminen on kivaa.
Palataan aiheesaan ja ratkotaan ongelmat.