Katsastettu muistaakseni viime kesäkuussa.
Autoon on tehty uskollisesti huoltoja vuosien varrella ja kuitteja löytyy edellisen omistan jäljiltä vuodesta 96 lähtien. Itse olen ehtinyt laittaa yhtä ja toista kuntoon:
-Keskuslukitus korjattu
-Tulpat n 5 tkm sitten
-VJ-kansi, pyörijä ja uusi starttimoottori n 5 tkm sitten ( Kuitti startista pitäisi löytyä)
-Öljyt plus filtterit n 2tkm ( Koneeseen on minun aikanani tehty yhteensä neljä öljynvaihtoa puhdistamisen vuoksi)
-Termostaatti ja nesteen vaihto n 2tkm
-Kaasutin huolettu ja säädätetty n 5tkm
- Yms pikku sälää.
Autossa on kuitenkin hieman vikaa, kardaani ääntää n. 70 km/h- 90 km/h, tukilaakeri varmaankin. Auton iskunvaimentimet ovat myös loppu mutta mukaan saa ihka uudet iskarit (tilattu saksasta)! Öljynpaine on kylmänä 3 ja todella raskaan ajon jälkeen voi pudota 2-1,6 mutta ei sen alle. Lämpenee talvella hienosti ja jalkotilaan ei tule vettä. Pohja on varsin puhdas, ruostesuojattu ajallaan mutta ovien alareunoissa ja puskureissa on hieman ruostetta mutta ei mitään suuria ongelmia. Sisusta on ehjä kojelautaa myöten pl kuskinpenkin normaali kuluma.
Kahdet varsin hyvät renkaat mukaan!
Yritän räpsiä kuvia mutta tässä kuva jonka löysin google mapista viime kesältä

Tarjotkaa rohkeasti !
Ja nettiautolinkki : http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/5350573" onclick="window.open(this.href);return false;