O: W115 240D Hehkut
O: W115 240D Hehkut
Hehkuille olisi käyttöä, otsikon mukaiseen mottiin. Tiedän, näitä saa kaupastakin, vaan jos jollekin on jäänyt tuollaiset ylimääräiseksi/tarpeettomaksi, nekin käy. (siis uudet) Tarjoa. yv vainpentti@gmail.com 0407266723
-
- Mersumaanikko
Re: O: W115 240D Hehkut
selaileppa tuolta josko löytys sopivata tappia
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... DES-75928/

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... DES-75928/
mullon pelkkiä romuja vaan
No. Ei tuo kuvan hehku ainakaan näytä just siltä mitä tuola pellin alla on. Kirjoitin kyllä, että tiedän noita olevan kaupassakin.(eikä edes maksa mahdottomia) Idea olikin se, jos jollain olisi tuollaiset tarpettomana nurkissa, pääsisi niistä eroon.
lanka vai "tappi" malli, mulla pitäis olla ehjiä, ei uusia kylläkään
Lanka vai tappi, mistä tunnistaa? Uusia kyllä ajattelin.280se86 kirjoitti:lanka vai "tappi" malli, mulla pitäis olla ehjiä, ei uusia kylläkään
Lankahehkut on kytketty sarjaa ja tappihehkut on rinnankytketty. Ts. kun yksi lankahehku palaa niin mikään ei toimi, rinnankytketyissä yksi palaa niin muut toimii.tango kirjoitti:Lanka vai tappi, mistä tunnistaa? Uusia kyllä ajattelin.280se86 kirjoitti:lanka vai "tappi" malli, mulla pitäis olla ehjiä, ei uusia kylläkään
Jos sun moottori on alkuperäinen w115 moottori niin pitäis olla lankahehkut (isolla kannalla). Siihen saannu muutossarjana tappihehkujakin isolla kannalla (mutta ne on aika harvinaisia). Jos moottori on tempastu w123:sesta niin sitten onkin vaihtoehtoina lanka (isolla kannalla), tappi (isolla kannalla) tai tappi (pienellä kannalla). Tähän juttuun linkitetyssä bilteman kuvassa oli tappihehku pienellä kannalla.
Mulla on myynnissä uusia Boschin tappihehkuja isolla kannalla.
Tuollaiset. Eikö noista tosiaan toimi mikään, jos yks menee pimeäksi?

Näyttäs lankahehkuilta, niitä ei ole. Tässä on systeemin kytkentäkaavio (jos on automaattisella aikareleellä varustettu):