Terve!
On alkanut tommonen Möhkö-Coupe herätään mielenkiintoa. Korimallihan jakaa mielipiteitä minun mielestä hieno korimalli. Teknikka samaa kun sedanissa. Oliskohan tuosta ympärivuotiseen käyttöön järkeä tosin pitkätmatkat ajettasiin edelleen ässällä olisi tavallaan kakkos ja työmatka-autona.
Olisi yksi CL420 -97 josta hierottu kaupaa onko kenellekään tuttu? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cl/4704585" onclick="window.open(this.href);return false; ja menisi tuo oma avo CLK vaihdossa. En tiedä sitten kumpi pitää arvonsa paremmin CL vai avo CLK? On vain tuon avon kanssa oltava aina talviauto erikseen. Tosin CL saisi olla 500:lla konella, mutta onhan tuo 420 kohtuulisempi bensan kulutuksen suhteen.
Laittaakahan mielipiteitä ja kokemuksia CL Mersusta?
Vaihtaisko CL Mersun?
Vaihtaisko CL Mersun?
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Re: Vaihtaisko CL Mersun?
Miksi pitää avon lisäksi olla joku toinen talviauto ? Meillä on ollut muutaman vuoden avo CLK ihan ympärivuotisessa käytössä eikä ole havaittu mitään ongelmaa.
Tuota auton arvojen säilymistä on aika vaikea arvoida, mutta kun katselin CLK:si myynti-ilmoitusta niin itselle tuli mieleen , että jotta oikeasti vanhalla autolla arvo säilyisi niin tulee olla (ainakin minusta )
vähäiset ajokilometrit . Jos autolla on ajettu likemmmäs 300 tkm oikea arvon noilla molemmilla on lienee siinä 5000 euron paikkeilla jos se tuskinpa mihinkään muuttuu . Pyytää voisi tietysti mitä haluaa mutta
aika muuttuu..
Hienolta tuo linkkisi CL kyllä näyttää .
Tuota auton arvojen säilymistä on aika vaikea arvoida, mutta kun katselin CLK:si myynti-ilmoitusta niin itselle tuli mieleen , että jotta oikeasti vanhalla autolla arvo säilyisi niin tulee olla (ainakin minusta )
vähäiset ajokilometrit . Jos autolla on ajettu likemmmäs 300 tkm oikea arvon noilla molemmilla on lienee siinä 5000 euron paikkeilla jos se tuskinpa mihinkään muuttuu . Pyytää voisi tietysti mitä haluaa mutta
aika muuttuu..
Hienolta tuo linkkisi CL kyllä näyttää .
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Vaihtaisko CL Mersun?
Käyköhän tuohon CL:ään W140 sedanin keulaosat?
Re: Vaihtaisko CL Mersun?
Joo varmaan CLK:lla pärjäisi hyvinkin talvella, mutta en ole raskinut ottaa talvikäytöön kun ei ole ennenkään ajettu talvella ja kori on ruosteeton. Eikä talvikäyttö ainakaan lisää rättikaton käyttöikää. Saan kyllä yöksi auton aina talliin, mutta työpaikalla joutuu ulkosalla säilytään ja lokilämmitintäkkään ei ole.sportsman kirjoitti:Miksi pitää avon lisäksi olla joku toinen talviauto ? Meillä on ollut muutaman vuoden avo CLK ihan ympärivuotisessa käytössä eikä ole havaittu mitään ongelmaa.
Tuota auton arvojen säilymistä on aika vaikea arvoida, mutta kun katselin CLK:si myynti-ilmoitusta niin itselle tuli mieleen , että jotta oikeasti vanhalla autolla arvo säilyisi niin tulee olla (ainakin minusta )
vähäiset ajokilometrit . Jos autolla on ajettu likemmmäs 300 tkm oikea arvon noilla molemmilla on lienee siinä 5000 euron paikkeilla jos se tuskinpa mihinkään muuttuu . Pyytää voisi tietysti mitä haluaa mutta
aika muuttuu..
Hienolta tuo linkkisi CL kyllä näyttää .
mielestäni auton kunto ja hyvä huoltohistoria on tärkeämpi kuin vähäiset kilometrit varsinkaan jos kilometreistä ei ole todisteita niinkuin yleensä pakkaa olemaan tosin poikkeuksiakin on. Minulle käytiin näytään samanvuosimallin avo CLK:ta jossa mittarissa 170tkm ei voinnut verratakaan omaani vaikka omalla ajettu jo yli 300tkm. Kaaret kukki ja sisusta tosi kulahtaneen näköinen tosin huoltokirjakin oli mystisesti kadonnut.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Re: Vaihtaisko CL Mersun?
En ole kyllä huomannut rättikatossa mitään talvikäýtön jälkiä. Tosin uusi rätti maksaa vain sen 600 euroa joten
ei kovin iso kustannus.
ei kovin iso kustannus.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.