Auto on siis varustettuna m102 koneella ja ruiskumallia.
Vikana on semmonen että kaasua antaessa ei heti tapahdu mitään ja reilun sekunnin menee ennen kun sit ottaa kaasua. Tyhjäkäynnistä kaasua painaessa siis tekee tuon. Tasasessakin ajossa aavistuksen nykii. Ihan sama onko lämmin tai sitten kylmäkone. Aluksi teki välillä tuota kun käynnisti ja sit välillä toimi normaalisti mutta nyt on koko ajan sama vika päällä
Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella
Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella
Imuvuoto jossakin.
Tsekkaa myös virranjakajan kannen sisään.
Tsekkaa myös virranjakajan kannen sisään.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella
Oman (joskin lyhyen) kokemuksen mukaan tenavan käyntiongelmat ovat suunnilleen joko imuvuoto, imuvuoto tai joskus harvoin myös imuvuoto:) Kun puoli moottoritilaa tehdään kumista, ei kovin hämmästytä. En ole uskaltanut vielä tsekata räjäytyskuvia mahtaako männänrenkaatkin olla jotain neopreenia...
Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella
Virranjakaja sekä pyörijä ovat uudet ainakin. Letkut näytti ehjiltä ja kaikki paikoillaankin joten kuinkahan sen imuvuodon sit vois paikallistaa
Re: Kulkuongelmaa tenavassa m102 koneella
Ruiski startti pilottia käydessä letkuloihin ja kun kierrokset nousee on siellä vuoto.
Kumikaukalo ruiskun alla myös voi hapertua.
Jokatapauksessa on kyseessä imuvuoto.
Kumikaukalo ruiskun alla myös voi hapertua.
Jokatapauksessa on kyseessä imuvuoto.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-