W210 ja automaatin vikakoodi 147
W210 ja automaatin vikakoodi 147
Väykky teki kepposet ja automaattilaatikko heitti pelaamasta. Star anto vikakoodiksi 147 sporadically Gear implausible or transmission slipping.
Laatikko vaihtaa vian nollaamisen jälkeen 1-2-3 ja sit jumii kolmoselle ja sama vika jää muistiin.
Onko ideaa mistä lähteä vikaa etsimään?
Auto on 290td -96 ja laatikko 722.6. Mittarissa 360 tkm, todellisuutta ei tiedä kukaan.
Öljyt, suodatin ja pistokkeen pohja vaihdettu n.2000 km sitten. Ohjainboksissa ei ollut öljyä, pistoke sen sijaan oikeen kylpi öljyssä.
Laatikko vaihtaa vian nollaamisen jälkeen 1-2-3 ja sit jumii kolmoselle ja sama vika jää muistiin.
Onko ideaa mistä lähteä vikaa etsimään?
Auto on 290td -96 ja laatikko 722.6. Mittarissa 360 tkm, todellisuutta ei tiedä kukaan.
Öljyt, suodatin ja pistokkeen pohja vaihdettu n.2000 km sitten. Ohjainboksissa ei ollut öljyä, pistoke sen sijaan oikeen kylpi öljyssä.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko

- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Tarkistanut sen boxsin uudellen, johtoihin jäänyttä öljyä nousee usein vielä tiivistyksen jälkeen,
Mitäs *:ri näyttää tapahtuma hetkellä
Mitäs *:ri näyttää tapahtuma hetkellä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Boksi tarkastettu vian ilmenemisen jälkeen. mitähän tietoa pinni 27 (muistaakseni pinni 27, on tietenkin mahdollista että oli 17) kautta kulkee, kun oli muovi pinnin ympäriltä ottanu lämpöö? liittimestä siis, boksissa ei näkyny mitään jälkee.
Empäs hoksannu kattoa tarkemmin tapahtumaa.
Ei viittis alkaa summissa osia vaihteleen.
Venttiilipöydän/hydrauliikkayksikön käytin pois ja puhistin paikat, myös johdin levyn putsasin. Johdin levyssä ei mitään näkyvää vikaa.
Empäs hoksannu kattoa tarkemmin tapahtumaa.
Ei viittis alkaa summissa osia vaihteleen.
Venttiilipöydän/hydrauliikkayksikön käytin pois ja puhistin paikat, myös johdin levyn putsasin. Johdin levyssä ei mitään näkyvää vikaa.
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
17 turbin lukon solenoidiJouhou kirjoitti:Boksi tarkastettu vian ilmenemisen jälkeen. mitähän tietoa pinni 27 (muistaakseni pinni 27, on tietenkin mahdollista että oli 17) kautta kulkee, kun oli muovi pinnin ympäriltä ottanu lämpöö? liittimestä siis, boksissa ei näkyny mitään jälkee.
Empäs hoksannu kattoa tarkemmin tapahtumaa.
Ei viittis alkaa summissa osia vaihteleen.
Venttiilipöydän/hydrauliikkayksikön käytin pois ja puhistin paikat, myös johdin levyn putsasin. Johdin levyssä ei mitään näkyvää vikaa.
27 rippuu minkä ikäinen jokseenkin näin -00 niin tiedon siirtoa 00- niin tyhjä
Olikos ventiili koneisto muutn ok ei kulumia tai väljyytä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
- LopenUupunut
- Mersumaanikko

- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Eipä siinä johdinlevyssä näkyvää olekaan, mutta eikös tuo vikakoodi viittaa juurikin niihin pyörimisantureihin....eli siinä johdinlevyn etuosassa oleviin kahteen pikkurillin pään kokoisiin "metallipampuloihin".Jouhou kirjoitti:Boksi tarkastettu vian ilmenemisen jälkeen. mitähän tietoa pinni 27 (muistaakseni pinni 27, on tietenkin mahdollista että oli 17) kautta kulkee, kun oli muovi pinnin ympäriltä ottanu lämpöö? liittimestä siis, boksissa ei näkyny mitään jälkee.
Empäs hoksannu kattoa tarkemmin tapahtumaa.
Ei viittis alkaa summissa osia vaihteleen.
Venttiilipöydän/hydrauliikkayksikön käytin pois ja puhistin paikat, myös johdin levyn putsasin. Johdin levyssä ei mitään näkyvää vikaa.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Haisiko palaneelta?
Onko metallihilua öljypohjassa?
3-4 vaihde vaihtuu B2 :lta K3, jolloin voima kulkee ensimmäisen kerran taaemman vapaakytkimen kautta.
Jos ja kun laatikko on alkuperäinen (ensimmäisiä 722.6xx) laatikko, niin siinä on sellainen "peltinen" vapaakytkin.
Se alkupään vapaakytkin on ihan paska.
Se vapaakytkin alkaa juuri +300tkm poikimaan ja luistamaan... pikkuosat mahdollisesti aluksi jumittaa venttiilejä ja luistaessaan kuluttaa K3 sydänakselin vaihtokuntoon.
Vapaakytkimet maksaa noin 60E kpl, joita on kaksi... kannattaa vaihtaa, kun avaa laatikon.
Samalla laatikkoon kaikki O-renkaat (tiivistesarja), keskimmäinen liukulaakeri+tiiviste (uudemmissa neulalaakeri),
B1-, K2- ja K3-kytkimet tarvittaessa uusiksi (tai ehjiksi).
Osat kustantaa noin 350E.
Tosiaan ennen äskeistä... Tarkista *:lla koeajolla, että molemmista kierroslukuantureista tulee impulssi
...
Ennen kuin luotat vikakoodiin "sokeesti".
Onko metallihilua öljypohjassa?
3-4 vaihde vaihtuu B2 :lta K3, jolloin voima kulkee ensimmäisen kerran taaemman vapaakytkimen kautta.
Jos ja kun laatikko on alkuperäinen (ensimmäisiä 722.6xx) laatikko, niin siinä on sellainen "peltinen" vapaakytkin.
Se alkupään vapaakytkin on ihan paska.
Se vapaakytkin alkaa juuri +300tkm poikimaan ja luistamaan... pikkuosat mahdollisesti aluksi jumittaa venttiilejä ja luistaessaan kuluttaa K3 sydänakselin vaihtokuntoon.
Vapaakytkimet maksaa noin 60E kpl, joita on kaksi... kannattaa vaihtaa, kun avaa laatikon.
Samalla laatikkoon kaikki O-renkaat (tiivistesarja), keskimmäinen liukulaakeri+tiiviste (uudemmissa neulalaakeri),
B1-, K2- ja K3-kytkimet tarvittaessa uusiksi (tai ehjiksi).
Osat kustantaa noin 350E.
Tosiaan ennen äskeistä... Tarkista *:lla koeajolla, että molemmista kierroslukuantureista tulee impulssi
Ennen kuin luotat vikakoodiin "sokeesti".
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Onko 3-4 vaihdon adaptointi tapissaan (15)?
...viittaa vahvasti joko vapaakytkimen luistoon, tai K3 kytkinpaketin loppuun kulumiseen.
...viittaa vahvasti joko vapaakytkimen luistoon, tai K3 kytkinpaketin loppuun kulumiseen.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Ja vaikka olis tapissan niin kannatta tarkistella se ventiili koneistojvk210cdi kirjoitti:Onko 3-4 vaihdon adaptointi tapissaan (15)?
...viittaa vahvasti joko vapaakytkimen luistoon, tai K3 kytkinpaketin loppuun kulumiseen.
(yhdesäkin
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Eilen oli venttiilikone tarkastuksessa.... Oli kuulemma kokeneen korjaajan toimesta avattu ja puhdistettu (150tkm ajettu). En havainnut merkittävää vuotoa.
Oli edellinen tehnyt "huomaamattoman" virheen:
Oli kasatessa jättänyt järjestelmäpaineen-, regulointipaineen- ja 3-4 shiftpressure venttiilin jouset niin vinoon, että venttiilit ei liikkuneet kunnolla.
Oli siinä modulointipaineen ja kytkentäpaineen solkutkin irroitettu "tarpeettomalla voimalla" niin, että tiivistävä kolo oli tullut holoksi.
Vikoja ja korjaajia on monia... Ei saa ymmärtää äskeistä väärin. Mitään ei voi oppia, ellei välillä satu köpelösti
Eli tarkkuutta, kun avaatte ja puhdistatte niitä HY:tä.
Oli edellinen tehnyt "huomaamattoman" virheen:
Oli kasatessa jättänyt järjestelmäpaineen-, regulointipaineen- ja 3-4 shiftpressure venttiilin jouset niin vinoon, että venttiilit ei liikkuneet kunnolla.
Oli siinä modulointipaineen ja kytkentäpaineen solkutkin irroitettu "tarpeettomalla voimalla" niin, että tiivistävä kolo oli tullut holoksi.
Vikoja ja korjaajia on monia... Ei saa ymmärtää äskeistä väärin. Mitään ei voi oppia, ellei välillä satu köpelösti
Eli tarkkuutta, kun avaatte ja puhdistatte niitä HY:tä.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Hyviä vastauksia ja ideoita.
Vastaillaampa esitettyihin kysymyksiin:
Eli tämänkin HY:n "kunnosti" kokenut ammattilainen
Jos tässä taas saisi *:ia lainaan, niin voisi koeajolla katella nuita arvoja.
Idea putsaukseen läks siitä kun 2-3 vaihdot eivät tahtoneet onnistus, vaan laatikko heitteli pykäliä edestakaisin ja täyskaasu kiihdytyksessä heitti välivapaalla kun kierrokset nous yli n.3500. Muut vaihdot sujuivat kohtuu mallikkaasti... ja lopulta laatikko meni vikatilaan. Tämä vikahan poistu "korjauksessa"
Tämänkin ois tietenkin voinut kertoa heti ekassa viestissä
Toisaalta alkaa tuntumaan, että taidan ostaa toimivan laatikon tilalle. Auto seissy jo joulukuun alusta tallissa, kun ei inspaa enään räplätä, eikä tota aikaakaan näytä siihen hommaan olevan.
Jos on tarjota toimivaa lootaa, joku on uudempaa mallia, ilman tätä alkupään vapaakytkintä. Niin heittäkää YV:llä
Vastaillaampa esitettyihin kysymyksiin:
Öljyt eivät haise palaneelle, eikä ole metallia öljypohjassa, ainoastaan mustaa paskaa jota oli myös HY:n sisällä ihan kiitettävästi.jvk210cdi kirjoitti:Haisiko palaneelta?
Onko metallihilua öljypohjassa?
Adaptointia en muista mitä näytti, jostain jäi vaan arvo -30 mieleen.jvk210cdi kirjoitti:Onko 3-4 vaihdon adaptointi tapissaan (15)?
Venttiilikoneisto oli jokseenkin kunnossa, mitään isompaa kulumaa en havainnut(mutta voihan se siltä olla väljä). Yksi jousi oli sieltä katkennut, jonka vaihdoin uuteen (140 993 58 01).CDI203 kirjoitti:Olikos ventiili koneisto muutn ok ei kulumia tai väljyytä
Eli tämänkin HY:n "kunnosti" kokenut ammattilainen
Jos tässä taas saisi *:ia lainaan, niin voisi koeajolla katella nuita arvoja.
Idea putsaukseen läks siitä kun 2-3 vaihdot eivät tahtoneet onnistus, vaan laatikko heitteli pykäliä edestakaisin ja täyskaasu kiihdytyksessä heitti välivapaalla kun kierrokset nous yli n.3500. Muut vaihdot sujuivat kohtuu mallikkaasti... ja lopulta laatikko meni vikatilaan. Tämä vikahan poistu "korjauksessa"
Jos mulla ois käyny nuin, niin voisiko se aiheuttaa tuon?jvk210cdi kirjoitti:Oli edellinen tehnyt "huomaamattoman" virheen:
Oli kasatessa jättänyt järjestelmäpaineen-, regulointipaineen- ja 3-4 shiftpressure venttiilin jouset niin vinoon, että venttiilit ei liikkuneet kunnolla.
Toisaalta alkaa tuntumaan, että taidan ostaa toimivan laatikon tilalle. Auto seissy jo joulukuun alusta tallissa, kun ei inspaa enään räplätä, eikä tota aikaakaan näytä siihen hommaan olevan.
Jos on tarjota toimivaa lootaa, joku on uudempaa mallia, ilman tätä alkupään vapaakytkintä. Niin heittäkää YV:llä
- LopenUupunut
- Mersumaanikko

- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Kokeilisin kyllä vielä uudella johdinlevyllä....se käytetty "uusi" laatikko kun saattaa sisältää tuon nyt vanhassa olevan "ominaisuuden" ja mistään sitä ei ulospäin näe.
Kävin tuossa kesällä 2012 yhden melko samoilla oireilla temppuilleen laatikon vikakoodeja nollailemassa carsoftalla....johdinlevyn vaihdolla se lähti sitten hyrräämään.
.
Kävin tuossa kesällä 2012 yhden melko samoilla oireilla temppuilleen laatikon vikakoodeja nollailemassa carsoftalla....johdinlevyn vaihdolla se lähti sitten hyrräämään.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Takoitat varmaan tollaista aikaisemman mallin jousta:
http://www.sonnax.com/system/announcement/68942-01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Siihen samaiseen regulointipaineen venttiilin kuoppaan tulee kaksi jousta.
Yksi hentoinen pohjalle ja tuo jäykkä kahden luistiventtiilin väliin.
Se sisempi "hentoinen" jousi saattaa tosiaan myös jäädä vinoon??
2-3 shiftpressuren jousi ei varmaankaan oo syy.
Kun mainitsit, että paljon mustaa moskaa... viittaa, että vapaakytkin/sen sydän luistaa ja hioo magneettista moskaa irti.
Mulla oli samanlainen taannoin ja moska tosiaan johtui vapaakytkimestä.
Kun laitoin ne kuntoon, niin muutaman huuhtelun jälkeen ei tullut enää moskaa.
Pienellä riskillä, mutta ei kuitenkaan "hölmö" riski on hommata käytetty laatikko.
Tosin samalla rahalla taitaa tulla vanha kuntoon.
Se vaan pitäisi ottaa autosta irti ja kurkata sisälle.
http://www.sonnax.com/system/announcement/68942-01.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Siihen samaiseen regulointipaineen venttiilin kuoppaan tulee kaksi jousta.
Yksi hentoinen pohjalle ja tuo jäykkä kahden luistiventtiilin väliin.
Se sisempi "hentoinen" jousi saattaa tosiaan myös jäädä vinoon??
2-3 shiftpressuren jousi ei varmaankaan oo syy.
Kun mainitsit, että paljon mustaa moskaa... viittaa, että vapaakytkin/sen sydän luistaa ja hioo magneettista moskaa irti.
Mulla oli samanlainen taannoin ja moska tosiaan johtui vapaakytkimestä.
Kun laitoin ne kuntoon, niin muutaman huuhtelun jälkeen ei tullut enää moskaa.
Pienellä riskillä, mutta ei kuitenkaan "hölmö" riski on hommata käytetty laatikko.
Tosin samalla rahalla taitaa tulla vanha kuntoon.
Se vaan pitäisi ottaa autosta irti ja kurkata sisälle.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Olenkos mie tunkenu sinne väärän jousen? tuon numeron mie jostain sain ongittua... onkos tuola aikaisemman mallin jouselle mersun numeroa?
Joo hentoinen jousi on pohjalla ja yritin kyllä saada sen sinne suoraan ja muutenkin oikeeseen asentoon. Kun toisen kerran käytin HY:n auki, niin moskaa ei ollut enään kertynyt nimeksikään, ei edes öljypohjan magneettiin , joka muuten puuttui alunperin...
Riskillä tässä on menty muutenkin, kun ostin temppuilevan auton, oli pakko ostaa kun niin halvalla sai... / Rahaa mennyt huoltoihin ja vikojen korjaukseen vasta n.150€, et kyllä siihen viel vähän vois sijoittaa.
(jätin kumminkin vanhan ja uskollisen w124 200D:een talliin, enkä vissin ihan turhaa
)
Kyllähän tuon laatikon tietenkin purkais, mut taitaa tulla ikuisuus projekti. Ihan näin varalta jos innostuu, niin oisko missään tarjolla hyvää räjäytys kuvaa laatikosta? Joskus 4-5 vuotta sitten tuli oltua mukana purkamassa ja kasaamassa nuita laatikoita, mut eihän niistä enään mitään muista.
Ja jos innostun hommaamaan käytetyn laatikon, niin eikös tommonen uudemman malliin 722.6 pitäs toimia kun vaan heittää paikoilleen? ja mistä vuosimallista lähtien on parempi vapaakytkin?
Joo hentoinen jousi on pohjalla ja yritin kyllä saada sen sinne suoraan ja muutenkin oikeeseen asentoon. Kun toisen kerran käytin HY:n auki, niin moskaa ei ollut enään kertynyt nimeksikään, ei edes öljypohjan magneettiin , joka muuten puuttui alunperin...
Riskillä tässä on menty muutenkin, kun ostin temppuilevan auton, oli pakko ostaa kun niin halvalla sai... / Rahaa mennyt huoltoihin ja vikojen korjaukseen vasta n.150€, et kyllä siihen viel vähän vois sijoittaa.
(jätin kumminkin vanhan ja uskollisen w124 200D:een talliin, enkä vissin ihan turhaa
Kyllähän tuon laatikon tietenkin purkais, mut taitaa tulla ikuisuus projekti. Ihan näin varalta jos innostuu, niin oisko missään tarjolla hyvää räjäytys kuvaa laatikosta? Joskus 4-5 vuotta sitten tuli oltua mukana purkamassa ja kasaamassa nuita laatikoita, mut eihän niistä enään mitään muista.
Ja jos innostun hommaamaan käytetyn laatikon, niin eikös tommonen uudemman malliin 722.6 pitäs toimia kun vaan heittää paikoilleen? ja mistä vuosimallista lähtien on parempi vapaakytkin?
Ruosteisia Diesel romuja vuodesta 2003
S212 250CDI A -12
w124 200D -91
Ex:
W124 200D -88
W124 200D -86
W124 260 A -88
W210 290TD -96
S210 300TDT -97
S211 220CDI -03
S212 250CDI A -12
w124 200D -91
Ex:
W124 200D -88
W124 200D -86
W124 260 A -88
W210 290TD -96
S210 300TDT -97
S211 220CDI -03
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Tossa räjäytyskuvia:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tossa miten se laatikko toimii (jonnin verran sulatettavaa
):
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tossa miten se laatikko toimii (jonnin verran sulatettavaa
" onclick="window.open(this.href);return false;
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: W210 ja automaatin vikakoodi 147
Nuita tutkittu sillon joskus, mut nyt niistä ei näe kun muutaman sivun...
Oon aatellu ostaa toimivan laatikon. Joten minkä vuotista laatikkoa kannattaa alkaa ostamaan? siis missä vuosimallissa tämä peltinen vapaakytkin poistunut ja korvautunut paremalla?jvk210cdi kirjoitti:Tossa räjäytyskuvia:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tossa miten se laatikko toimii (jonnin verran sulatettavaa):
" onclick="window.open(this.href);return false;



