laitetaampa tännekkin vähä projektia jos tulis vähä enemmän klommettia ko tuola toisella foorumilla.
elikkä rakentelin tämän tekniikan jo viime kesänä farmari koriin ja nyt se siirretään coupeen.
paketti koostuu om606 turbo moottorista jossa on vanha mynän 120:nen pumppu, masterpowerin R61-magnum ja synapsen 50mm hukkaportti.
moottorin jatkona on 722.6 automaattilaatikko jota ohjataan pcs:n ohjaimella.
täsä muutamia kuvia tekniikasta farkku kopassa.
tekniikan siirtoa
peli ois tarkotus saaha tulille tämän viikon aikana ja ens viikolla katastettua.
Itselle maksoi tuo pcs johtosarjan kanssa 1500e (mersun laatikon pistokkeella), ihme kyräilyä täällä aina kun ei voida kertoa mitä osat maksaneet Sanotaan vaan että ota yhteyttä siihen ja siihen henkilöön. Siihen päälle sit kaikenlaisia antureita tarvii jos haluaa D asennon pelaamaan jne. Itse ajelen vaan pelkkänä true manualina, laatikko vaihtaa vain sillon kun annetaan kepistä käsky.
Sultzi kirjoitti:Itselle maksoi tuo pcs johtosarjan kanssa 1500e (mersun laatikon pistokkeella), ihme kyräilyä täällä aina kun ei voida kertoa mitä osat maksaneet Sanotaan vaan että ota yhteyttä siihen ja siihen henkilöön. Siihen päälle sit kaikenlaisia antureita tarvii jos haluaa D asennon pelaamaan jne. Itse ajelen vaan pelkkänä true manualina, laatikko vaihtaa vain sillon kun annetaan kepistä käsky.
ei jumalauta minkä hintanen toi boxi on. taitaa tulla itellekki toistaiseksi tollaisena true manualina toi aski. huhhuh minkä hintainen toi boxi on.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Sultzi kirjoitti:Itselle maksoi tuo pcs johtosarjan kanssa 1500e (mersun laatikon pistokkeella), ihme kyräilyä täällä aina kun ei voida kertoa mitä osat maksaneet Sanotaan vaan että ota yhteyttä siihen ja siihen henkilöön. Siihen päälle sit kaikenlaisia antureita tarvii jos haluaa D asennon pelaamaan jne. Itse ajelen vaan pelkkänä true manualina, laatikko vaihtaa vain sillon kun annetaan kepistä käsky.
ei jumalauta minkä hintanen toi boxi on. taitaa tulla itellekki toistaiseksi tollaisena true manualina toi aski. huhhuh minkä hintainen toi boxi on.
Ei se jokapaikas ihan noin paljoo maksa, mutta ei se ilmanen oo seon totta. Tosi palijo ominaisuuksia vaan ko purkilla ja hoitaa muutaki kun boxin ohojauksen. Mulla mm kytkintä ohjataan tolla, tai ainaki suunitelmis ohjata
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Joo ei tod. maksa noin paljon, tuohon hintaan pitää kyllä olla "D" kans toiminnassa ja aika paljon muutaki kivaa Mutta tiedän kyllä kans miks se on maksanu noin paljon, riippuu hankinta paikasta Mutta elämä on
Edit: ja siihin hintaan pitää kyllä kans kaikki vaihteet toimia laakista sellaistaki ilmenny ettei kaikilla oo kaikki vaihteet pelittäny
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Enpä oo vielä ajanu yhtään hyvää sähkölaatikkoa, siis vakio boxilla (siis oli merkki mikä tahansa). Aivan liian mukavuuspainotteisia mun makuun, toki jos tykkää että vaihtoon menee parhaimmillaan parikin sekunttia kun on kepistä vetäny tiptronic puolella niin mikäs siinä sitten..
Nojoo, ei taida silla vakioboxilla vaihdot olla sieltä nopeimmasta päästä, eikä sitä vissiin saa ees ohjelmoituakaan. Mutta on se vanha nelivaihteinen varsinki bensakoneen perässä tosi syvältä, ei voi mitenkään päin verrata sähkölootaan. Ehkä jossain vartilla toimii mutta normiajossa rasittava. Vääntävän dieselin perässä vahvistettuna varmaan ihan ok.
tuli myös hommattua väykyn 18mm takavakaaja tähän asennusta odottelee myös SL:n nelimäntäset etu jarrut ja teräspunos jarruletkut. nuo jarrut ei vaan mahdu talvi vanteiden sisälle niin saavat odottaa kevättä.