ok, olen vaihtanut yj-releen uuteen ja olen huomannut että auto lähtee kovissakin pakkasissa paljon helpommin käyntiin kuin vanhalla releellä. mutta tänä aamuna tuli taas todistettua että silti saa sahata! auto sammui kylmänä, LIIKKEESSÄ noin 3 kertaa ja joka kerta sai hetken sahata ja antaa vehkeelle hieman kaasua että käynnistyisi SEKÄ pysyisi käynnissä. vastaa kaasuun mukavasti mutta heti kun löysäät, kierrokset tippuu ja auto sammuu.
joku muukin osa rikki, vai?
tätä tosiaan tapahtuu vain kone kylmänä, johdon päässä jos pitää niin lähtee laakista käyntiin, oli keli mikä keli.
w124 230e kylmäkäynnistys
Re: w124 230e kylmäkäynnistys
Katso merteilin sivuota kylmäkäynnistys anturi...se tekee myös käynnistättömyyttä kylmänä..yleinen vika olisi toi yj-mutta joku haukkui motonet laatua eli toimiiko sitten oikein vai ei.
Voithan tinata entisen releen ja kokeilla orkkiksella.
Voithan tinata entisen releen ja kokeilla orkkiksella.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 230e kylmäkäynnistys
ei ollut motonet palaatlas kirjoitti:Katso merteilin sivuota kylmäkäynnistys anturi...se tekee myös käynnistättömyyttä kylmänä..yleinen vika olisi toi yj-mutta joku haukkui motonet laatua eli toimiiko sitten oikein vai ei.
Voithan tinata entisen releen ja kokeilla orkkiksella.

pitää se anturi katella sitten kun ehtii!
se vaan ihmetyttää että releessä oli 2 sulaketta yhden sijaan... ja 9 tappia 7 sijaan.. mutta jos olisi vääränlainen, lähtisikö auto edes käyntiin?
Re: w124 230e kylmäkäynnistys
Kaikki releet ei käy ristiin..mielestäni ja toi nastojen lukumäärä heittää kyllä monessa mutta jos tinaat sen vanhan ja kokeilet sillä olisiko eroa koska ei noi anturit mene kovin helpolla rikki..en ole kuullutkaan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-