mb 2.6 w201

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tommi3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: La 21.11.2009 15:56

mb 2.6 w201

Viesti Kirjoittaja tommi3 »

semmosta nyt että kun kaasun painaa ihan pohjaan eli asentotunnistaja kytkeytyy täyskaasu asentoon, niin alkaa vetämään reilusti paremmin kuin napista painaisi, tarkoitan nyt kaasuläpän asentotunnistajaa en potentiometriä jakajan kupeessa, niin kysyisin mitä tämä tunnistaja ohjaa? eli mittarilla katottuna kontakti on tyhjäkäynti asennossa toiseen johtoon ja kaasu ihan ihan pohjassa toiseen johtoon. potentiometrihän on paskana itellä, puolen kaasun jälkeen tulee katko jonka jälkeen taas mennään mutta tuo nykäsevä kiihtyvyys tulee aivan ennen kun poljin toppaa lattiaan :crazy:
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: mb 2.6 w201

Viesti Kirjoittaja atlas »

Eli potikka tekee noita nykäiyksiä kiihdyttäessä kun ecu ei saa lautasen asento tietoa.
Sen kyllä laittaisin kuntoon mutta kolmi toimi kytkin kaasuläpällä ...tyhjäkäynti seokset ja lisäilmaluisti toimintaan ..keski alueella tyhjis asetukset häviävät ja alkaa ehan alkama seoksen säätö lambdan avulla..täys kaasu asento tietoa en tiedä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin