Juupas eli yritin vähä tuota hakua katella vuan osanna käättää Niin siis eli mitenkähän lie asian laita kun tuossa vaarin-silmäterän (nykyinen oma käyttis) käytin pakokauhutestissä ja naureskeltiin kaverin kanssa, että varmaan 6tonnia naukas, mutta perkl testeristä katottiin niin kiekat @7490 Juu ja on ihan vakio, orkkis kunnossa 820,000 mittarissa Että mistä moinen intoilu tullu?
Juu niin miekin vähä arvelin, vuan jotenkin hullulta tuntuu. On ilmeisesti säädetty jo joskus heti uudekseltaan, kun tiedän varmasti, ettei aikaisempi omistaja olepumppua rukannu, eikä pumppuremontissa käynyt. Eikä ole itsekkään tarvinut ruuvata
ei se noin paljoa kyllä voi kiertää "siististi". venttiilit rupee pitään jo kauheeta mekkalaa jne. mutta siis mahdollista se on, että tommonen moottori kiertää noin paljon. mitenkäs, onko siinä kierrosluku mittaria? siitä voi kattoa, jos pitää paikkansa. jos taas ei ole sitä mittaria, niin onko nopeusmittarissa niitä "vaihteiden vaihto" merkkejä? niistäkin saa osviittaa, että kiertääkö enemmän, kun kuuluis. normaali tilassa ei juurikan, jos ei ollenkaan pysty kierrättään niistä merkeistä ylitte.
joskus tein 300D:hen testejä ja kokeilin, että paljonko sen saa kiertään. jotain 7000, tai vähän ylitte se kierti, mutta venttiilit piti jo aika moista mekkalaa. ei nokka seuraa enää nostajaa, kun venttiilin jousista loppuu voima. eikä sieltä tehoakaan tullu enää 6000 jälkeen oikeestaan ollenkaan, vaikka syöttöjäkin oli niin, että sauhutti kunnolla mustaa.
joskus kans katsastuskonttorin pakokaasu testissä anto jotain yli 7000 rpm lukemia niiden mittarit sellaseen 250D:hen, mikä ei kiertäny yli 6000rpm. en muista mitenkä siinä lopulta kävi, mutta itse inssikin oli sitä mieltä, että jossain on jotain mätää.
pera8x kirjoitti:ei se noin paljoa kyllä voi kiertää "siististi". venttiilit rupee pitään jo kauheeta mekkalaa jne. mutta siis mahdollista se on, että tommonen moottori kiertää noin paljon. mitenkäs, onko siinä kierrosluku mittaria? siitä voi kattoa, jos pitää paikkansa. jos taas ei ole sitä mittaria, niin onko nopeusmittarissa niitä "vaihteiden vaihto" merkkejä? niistäkin saa osviittaa, että kiertääkö enemmän, kun kuuluis. normaali tilassa ei juurikan, jos ei ollenkaan pysty kierrättään niistä merkeistä ylitte.
joskus tein 300D:hen testejä ja kokeilin, että paljonko sen saa kiertään. jotain 7000, tai vähän ylitte se kierti, mutta venttiilit piti jo aika moista mekkalaa. ei nokka seuraa enää nostajaa, kun venttiilin jousista loppuu voima. eikä sieltä tehoakaan tullu enää 6000 jälkeen oikeestaan ollenkaan, vaikka syöttöjäkin oli niin, että sauhutti kunnolla mustaa.
joskus kans katsastuskonttorin pakokaasu testissä anto jotain yli 7000 rpm lukemia niiden mittarit sellaseen 250D:hen, mikä ei kiertäny yli 6000rpm. en muista mitenkä siinä lopulta kävi, mutta itse inssikin oli sitä mieltä, että jossain on jotain mätää.
Itellä kävi viime vuonna sama juttu tuossa väykyssä mittari näytti vähän yli 5000rpm, mutta katsurin mittari näytti 7000rpm:ää.
Hetken kun katsuri roplasi vehkeitä."Ei omia" niin rupesi näyttämään oikeita lukuja
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan