Nyt tarttis tietoo!
Eli otin vanhuksen ajoon kahden vuoden tauon jälkeen. Leimasta läpi heittämällä. Ajelin rauhallisesti päivän mittaan tuollaiset 30 km, laatikko toimi hienosti. Sitten iltalenkillä päätin polttaa karstat putkesta ja painoin moottoritien rampissa pedaalin lattiaan, vaihtoi napakasti kakkoselle ja jäi myös Siitä pois motarilta ja auto seis. Liikkeelle ja ykkönen pysyi päällä kunnes kierrokset punaviivan tuntumassa ja vasta sitten vaihtoi kakkosen. Näin nilkutin kotiin. Kickdown vaijeri jumissa vai mitä pirua
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
Iso alipainevuoto eli joku letku irti. Se laatikossa oleva rasia eli alipainemodulaattori luulee että sinulla on kaasu pohjassa koko ajan. Tapahtui itsellä 1984 W126 280SE kanssa.
oli joskus sama kipu sec:ssä. ikävä kyllä oli myös yksi ylimääräinen ehjä laatikko...muutaman tunnin päästä löysin alkuperäisen vian...ja taas oli yksi ylimääränen ehjä laatikko hyllyssä...kylläkin eri laatikko kun aamusti kun olin pajalle tullut.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...