Kyseessä siis -66 malli 230SL, jonka omistaa ystäväpariskuntani.
Korityöt on tehty, edellisen (sten?) omistajan (jien) teettämänä +/- 10 vuotta sitten, kuten myös korin ja luukkujen maalaus.
Työn jälki vaikuttaa varsin asialliselta, ainakin tässä vaiheessa ja uskoakseni (toivottavasti) myös luukkujen asennuksen yhteydessä.
Hommaa on aika lailla riittävästi jäljellä, sillä loput osat ovat purkamisen jäljiltä pahvilaatikoissa, rasioissa jne. ja vielä ajan "patinoimana".
Eilen tuli varovasti aloiteltua etuakseliston purkuhommalla. Bilteman MB-jousipuristin ei ollut ihan paras työkalu, mutta puretuksi sai.
Kasaaminen saattaa vaatia enemmänkin kikkailua.
Tarkoitus poistaa ruosteet jne. ja maalata osat (luonnollisesti).
Mitenkähän mahtaa tarkastaja suhtautua mahdolliseen pulverimaalaukseen, mahdollisen museotarkastuksen yhteydessä . . . liekö kellään valistuneita arvauksia/tietoa?
Tämä näin aluksi. Kuvia myöhemmin.
Kirjoittelun/kuvien laadusta, sekä frekvenssistä ei anneta takuuta (pitäis töitäkin tehä tän ohessa).
Projektin topic on projektit osastossa ja täydentyy siellä, koska projektihan tässä on kyseessä.
w113 Pagoda projekti alullaan . . .
Re: w113 Pagoda projekti alullaan . . .
Morjens! Ei kun sinne projekti topikkiin kysymyksiä sitten niin yritetään vastailla. Onnea urakkaan!
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: w113 Pagoda projekti alullaan . . .
Pari kuvaa lisätty projektit osastolle.