ESP teksti näytössä. Testerin mukaan takaa ei tullut signaalia jolloin taakse vaihdettu impulssikehät mutta teksti säilyi näytössä vaikkakin oli hetken poissa. Bosch:n testerillä näyttää nyt kääntökulma-anturivirhettä. Voiko vika olla vielä etupään väljyydessä sinne on vaihdettu niveliä ja alatukivarsia mutta kolina jatkuu? Eikös se ollut niin että jos riittävä välys niin ei saa impulssia edestä.
Rattia on käännelty laidasta laitaan. Akkujen varaustilat on mitattu ja on ok.
Löytyykö veljiltä vielä tarkastuslistaa ennenkuin lähdetään 400 euron kääntökulmakytkintä ratin alta vaihtamaan. Missä on sulakkeet ja releet ja mitä kannattaa tutkia. Testiaika on kyllä tilattu Veholta.
Tuntuu vaan kummalta että kääntökulma-anturi noin vain menisi saattoi kyllä menettää raja-arvot.
Apuunne luottaen edelleen Komentaja
