Sprinter on ollut entisöinnin alla jo tovin. Telakalle joutumisen syy oli kauhea kolina om601 kiulusta. Suuttimet laitettu ja kolina jatkuu. Kiuas on lähdössä pois ja mieleen hiipi että jospa päivittäis tekniikkaa vähän virkeämpään
Kapine näkyy olevan kaksoismassa vauhtipallolla, miten astuu esimerkiksi om602 (2,5) tuohon laatikkoon kiinteällä vauhtipyörällä? Suoraruisku koneet eivät ole vaihtoehto, ne on jo nähty. Miten leimapolitiikka? Herlevillähän oli myynnissä joskus om606 koneinen kaappi? mites sellainen ja automaatilla?
jos laitat 5 pyttysen (602) koneen niin joudut vaihtamaan laatikon ja kardaanin etu pätkän. laatikko 2.9 rintteristä.
nelipyttysen laatikko on pienempi kuin 2.9 koneessa. pikku laatikolla vaihdekeppi tulee penkkien väliin. vautipyörä kanssa 2.9 koneesta.
jos käyttää w124 mallin 602 konetta joutuu vaihtamaan ainakin imusarjan, oljypohjan, öljypumpun imuputken, ö-suodatin jalan, vesiletkujen lähdöt.
kuskin puolen koneen korvakkeelle lohkoon kiinnitys. syylärikin taitaa olla paksumpi 2.9.
mulla on tommonen 408 rintteri jossa on 602 2.5 vapari. tallissa odottelee originaali 2.5 turbo. siihen pitäisi löytää sopiva vauhtipyörä isolle kytkimelle.