W203 lämmityslaite
W203 lämmityslaite
Onko normaalia että aina autolla lähettäessä liikenteeseen niin lämmityslaite käy läpi ikkunan jalkatilan ja keskipuhalltimen asennot? ja onko kuinka hankala tarkistaa kun mulla ei aina mene puhallin jalkatilaan vaan jää tukkoon, autossa on ilmastointi
jos elämä on rankkaa lue aku ankkaa
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Re: W203 lämmityslaite
Onko kuinka helppo tarkistaa? tartteeko purkaa puol autoa että pääsee käsiksi?dealer kirjoitti:Yleensä jalkatilaläppien vipu halki.
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Tuolla hieman laajemmin aiheesta -> http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=11480" onclick="window.open(this.href);return false;
W203CDI
Kiitos, tästä oli paljon apua.hanta kirjoitti:Tuolla hieman laajemmin aiheesta -> http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=11480" onclick="window.open(this.href);return false;
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Mulla mesessä sama vaiva. Tein resetoinnin mese forumilla olleiden ohjeiden mukaan ja nyt rupes pelittämään jalkatilan puhalluskin, tiijä sitten onko miten pitkään toimiva. Eli virrat päälle, huurteen poisto ja kierrätys nappi yhtäaikaa pohjaan että molemmissa alkaa valot vilkkumaan. Jonkun aikaa antaa käydä läpi kaikki puhallus vaiheet ja virta pois.hanta kirjoitti:Tuolla hieman laajemmin aiheesta -> http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=11480" onclick="window.open(this.href);return false;
Pitää testaa toi resetointi ekana enne kun alkaa purkamaan kun sen purkaminen on suuri töinen homma,
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Jos joutuu vivun vaihtamaan niin kaikkineen vajaan kolmen tunnin homma osaavalta.
wiimax.fi
Ei ollut apuja paljoa, ihmetyttää jos vipu on poikki niin miksi kuiteskin kun se kierrättää noi röörit läpi niin tulee jalkatilaankin ilmaa mutta kun laittaa puhaltamaan niin röörit on kiinni? Kuvallisia ohjeita ei vissiinkään vaihto projektista kellään ole eikä vissiinkään kukaan ole löytänyt youtubestakaan mitään?
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
samanlainen vika kuin edelliselläkin kirjoittajalla. Testiohjelman aikana puhaltaa myös jalkatilaan, mutta muuten ei. Ei kuulu myöskään minkäänlaista naksutusta mistään. Mitähän tuohon keksisi?
Olen ollut muuten 28 tuntia mersumies, että hyvinhän tämä alkoi
Olen ollut muuten 28 tuntia mersumies, että hyvinhän tämä alkoi

Voisko olla se vipu halki, mutta kun se käy läpi niitä asentoja niin se vipu saattaa kääntyä sielä? Mulla olis ne vivut odottamassa vaihtoa, uudet on vahvistetut niin pitäis kestää halkeamatta. Moottori tosin saattaa hajota myös, mutta vääntää kyllä sen verran lujaa että se vanhanmallin vipu halkee. Olikos tuossa nyt se kuskinpuolen vipu hankalassa paikassa? Se toimii, mutta enpä taida jättää vaihtamatta kun kerran alkaa autoa purkaa.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Mistä noita vahvistettuja vipuja vois kysellä, ei ruvennut toimimaan resetoinnilla kun sen ainoon kerran. Ruppeepi varpailla kohta olemaan kylymä.
Starilla kyllä näytti moottorivikaa mutta voiko vika olla vivuissa kuitenkin.

http://www.merteil.fi/verkkokauppa/clie ... 9361/12/18" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko tuo oikea vipusarja tuohon läpän aukeamis ongelmaan?
Onko tuo oikea vipusarja tuohon läpän aukeamis ongelmaan?
Vipu vaihdettu ja nyt puhaltaa lämmintä jaloille. Vanha vipu oli halki. Kiitoksia neuvoista.
Moi, kun rupeaa vaihtamaan noita vipuja täytyykö ottaa akunkengät irti ja jos niin miksi, jossakin ohjeessa oli mainittu irrottamisesta.
Ei tarvi. Minä ainakin kokeilin että ne vivut varmasti toimii oikein sen jälkeen kun sain uudet paikalleen.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Jos joku tarvii noita uusia vahvistettuja vipuja, niin mulla on ylimääräiset kun ostin turhaan(moottori olikin rikki) Privalla tavoittaa.
Vipu on nytten vaihdettu, eihän tuossa mennykkään kun n.5 tuntia
mutta kuntoon tuli. Kiitokset hyvistä ohjeista tuskin olis ilman niitä osannu tehä mittään. Yks häikkä tuli tuon kasauksen jälkeen elikkä SRS:n merkkivalo jäi palamaan
, miten sen saa pois vai pittääkö käyttää starilla???