w123 ABS anturit rikki
w123 ABS anturit rikki
mistä löytyisi uudet? tietysti halvalla
käytetyt kelpaa myös
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Re: w123 ABS anturit rikki
kuskin puoleinen antaa 2.4 ohm ja apukuskin puoleinen antaa 18 ohm. onko näissä lukemissa järkeä?
On suorastaan törkeetä mainita mut mulla on 3 kpl etu ja jokunen taka-antureita ja suuri suunnitelma on laittaa 123 tdt projektiin abs,it mut ihmettelet suuresti minne on kadonneet kaikki anturit ku suomeen on tuotu suunnaton määrä"tuonti" 123 ja 126 mersuja joissa on ollu absit.
tein itse ja säästin
uusi anturi 190e/kpl ei ihm että ovat kadonneet...
-
touhottaja
- Mersumaanikko

älä muuta virka, onhan noita mullakin jokunen W126:sen anturia ruuhkautunut hyllyynGMB kirjoitti:On suorastaan törkeetä mainita mut mulla on 3 kpl etu ja jokunen taka-antureita ja suuri suunnitelma on laittaa 123 tdt projektiin abs,it mut ihmettelet suuresti minne on kadonneet kaikki anturit ku suomeen on tuotu suunnaton määrä"tuonti" 123 ja 126 mersuja joissa on ollu absit.
mullon pelkkiä romuja vaan
MoiGMB kirjoitti:On suorastaan törkeetä mainita mut mulla on 3 kpl etu ja jokunen taka-antureita ja suuri suunnitelma on laittaa 123 tdt projektiin abs,it mut ihmettelet suuresti minne on kadonneet kaikki anturit ku suomeen on tuotu suunnaton määrä"tuonti" 123 ja 126 mersuja joissa on ollu absit.
Onko niin että siinä TDT:ssä ei nyt ole absia ja haluat laittaa/siirtää toisesta autosta siihen Absin? Aika rohkea veto
Oolrait. Oon varmaan mainostannukkin jo täällä. Purussa 300TD jossa abs jonka valo palaa, en tiedä mikä siinä on vikana. Purun edetessä laatikollinen abs osia lähtis sitten "kilohintaan" sanotaanko vaikka viiskymppiä.