No niin talvi taas tekee tuloaan ja tekisi mieli saada tuo kiesi siihen kuntoon että ei joka aamu tarvisi arvuuteella että mahtaakohan se lähteä liikkeellä vaiko eikö.
Niinpä päätin uusia ainakin kaikki sytytyksen osat, koska autossa on selvästi havaittavissa huonosta systytyksestä johtuvia merkkejä. lähtee heikosti käyntiin, täristää/nykii tyhjäkäynnillä, ropeltaa. Tulpan johdot vaikuttaa hyviltä ja vastuksetkin kunnossa, mutta jostaan kumman syystä ne ei tahdo pysyä millään tiukasti kiinni, joten ehkä nekin täytyy sitten uusia.
Sitten itse asiaan. Meinasin jo tilata nuo osat (kansi, pyörijä, johdot, tulpat) tuolta KL:ästä, mutta foorumia lueskeltuani tulin hiukan toisiin aatoksiin. Siis onko todellakin näin että motonetin myymät sytytyksen osat ovat myös Bremin osia ???
Jos on, niin osathan kannattaa silloin ehdottomasti tilata motonetista, koska hinta ero on huomattava!
Sitten vielä toinen kysymys. Osaisikos joku suositella hyväksi HAVAITTUJA tulppia tuohon 190e 2.0 automaattiiin ??
190e tulpanjohdot / motonet vs KL
190e tulpanjohdot / motonet vs KL
MB 190e vm:86 2.0 automaatti
Re: 190e tulpanjohdot / motonet vs KL
On ainakin tähän asti ollut.JTR kirjoitti: Siis onko todellakin näin että motonetin myymät sytytyksen osat ovat myös Bremin osia ???
Jos on, niin osathan kannattaa silloin ehdottomasti tilata motonetista, koska hinta ero on huomattava!
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
Saapasmaan Facet oli päivänmerkki kun jokunen tovi sitten Treen Motonetista VK-kantta ja hyrrää kyselin(paketin päällä luki Alfa, joten ei kiitos). Johdoista en tiedä.JTR kirjoitti:Siis onko todellakin näin että motonetin myymät sytytyksen osat ovat myös Bremin osia ???
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm