Entisestä autosta jäi valmiiksi koteloitu 10" subi ja vahvistin.
Asentamaan...
Eilen vetelin jo valmiiksi johdot hattuhyllylle kaiuttimia varten. Lisää johtojen vetoa vahvistinta varten...
Eteen kajarit meni heittämällä, mutta sitten alkoivat ongelmat. Taakse ei saa sopimaan ilman peltien leikkomista 120mm kajareita.... Monen kerran kokeilin ja sitten pienen taivuttelun jälkeen kajarit menivät paikoilleen. Klipsi kiinnitys jätti ne löysälle, joten joudun jatkamaan asennusta toisena iltana.
CarPowerin tässä mallissa mitkä minä ostin ei ole edes mahdollisuutta ruuvikiinnitykseen, joten säveltämiseksi menee.
Koesoiton jälkeen... Hmm soi ihan kivasti, mutta tankki vaimentaa toistoa aika raskaasti. Kuitenkin toistoon sain sitä pehmeää jämäkkyyttä josta pidän.
Elleivät nuo ostamani kaiuttimet asetu tuonne hattuhyllylle on edessä toinen reissu kaiutin kauppaan. Mikä pahinta, soitin kertaalleen jo löi suojaukset päälle kaiutin linjaan, eli takaa menee oikoseen välillä...
Tämä Mese on minulle varmaan kymmenes auto, mihin olen rakentanut äänentoistoa... Vastustamisesta huolimatta projekti jatkuu....