124 cabrio
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
124 cabrio
ID 6028307 minkälaisia kokemuksia tällaisesta. Mitä pitäisi tarkistella normaalia tarkemmin verrattuna "tolppamalliin", onko alttiimpi ruosteelle, tyyppivikoja yms.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
Ja tässä sitten taas se suora linkki:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6028307" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6028307" onclick="window.open(this.href);return false;
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
Mites se oikein tehdään? Se linkki meinaan. Tämä apletti on jotenkin ihan vasenkätinen laite!Esa H. kirjoitti:Ja tässä sitten taas se suora linkki:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6028307" onclick="window.open(this.href);return false;
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
Omia kokemuksia ei ole mutta muistaakseni joku aikoinaan kirjoitteli että tuon katon mekanismin osat on todella kalliita (kuin myös R129:n)
Eli tarkista mekanismi että toimii kunnolla ja ettei siinä katossa ole reikiä, on myös hyvä jos siinä kankaassa olisi jonkinlaista vettä hylkivää ainetta. Muutenhan tuo on aivan sama kuin toiset 124:t.
Miten se on tuon takalasin kanssa? Kuulin että A124:ssä se maidottuu todella helposti?
Eli tarkista mekanismi että toimii kunnolla ja ettei siinä katossa ole reikiä, on myös hyvä jos siinä kankaassa olisi jonkinlaista vettä hylkivää ainetta. Muutenhan tuo on aivan sama kuin toiset 124:t.
Miten se on tuon takalasin kanssa? Kuulin että A124:ssä se maidottuu todella helposti?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
Vaivaako se johtosarja ongelma jo tätä mallia? Entä kuuluuko jo tähän malliin tuo ns. Integroitu maski?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
No periaatteessa vuosimalli -93 voi olla joko vanhaa mallia ilman mainittuja ominaisuuksia tai sitten uudempaa, jossa ne ovat alun perinkin olleet. Ja johtosarja saattaa hyvinkin olla korjattu - tai sitten ei.tahtoomersun kirjoitti:Vaivaako se johtosarja ongelma jo tätä mallia? Entä kuuluuko jo tähän malliin tuo ns. Integroitu maski?
Tuo takaluukkuhan ei uudemmissakaan cabrioissa ollut samannäköinen kuin uudemmissa sedaneissa, joten sen käsittääkseni kuuluu olla tuollainen uudemmissakin. Ja puskurien väritys sopii uudempaan malliin (törmäyslistat eivät ole maalaamattomat mustat), samoin lamput. Tosin, nuo puskurien väri tarkemmin katsottuna... Näyttävät kovin kiiltäviltä, vaikka niiden kuuluisi olla sellaiset mattapintaiset, kuten kylkipaneelitkin näyttävät olevan. Eli voi olla, että ovat jälkikäteen maalattu näyttämään uuden malliselta, mutta valotus on sen verran heikko noissa kuvissa, että on hankala sanoa.
Puskurien mallista, mietityttävä kohta on takapuskurin malli; en ole varma, kuuluisiko siinä olla (jos on aidosti uudempaa mallia) pitkä törmäyslista, kuten tässä ylemmässä (uudemmassa), vai tuommoinen lyhyempi (vanhempi malli), kuin esim. tuossa alemmassa. Ja linkin myytävässä autossahan on lyhyt lista.


W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: 124 cabrio
Vilkaisin vielä mielenkiinnosta varustelistauksen, ja aika hyvin se näyttäisi tähän autoon osuvan. Vaihdekepin nuppi ja radio harmillisesti vaihdettu joskus. Niin, ja vanteet eivät ole alkuperäiset tälle autolle.
Ensimmäinen käyttöönotto ollut 8.6.1993, Suomeen rekisteröity 1.12.2009, ja tällä hetkellä katsastettu, liikennekäytöstä poistettu ja kuolinpesän omistuksessa.
Enkä edelleenkään osaa ikävä kyllä tuon päivämäärän perusteella sanoa, onko tämä alun perin ollut faceliftattu malli (siis 124 E, vaiko ennen E-mallin käyttöönottoa tehty). Tosin tämän taulukon: http://www.ajovalo.net/MB-sarjat3.htm mukaan ei 300-24 cabrioletia ole koskaan E-mallin nimellä edes tehty, vaan E-mallin cabriota sai kutosbensakoneisista vain E 320 Cabriolet -mallina (ja E36 AMG:nä). Toivottavasti joku osaa tarkemmin kertoa tästä asiasta.
Ensimmäinen käyttöönotto ollut 8.6.1993, Suomeen rekisteröity 1.12.2009, ja tällä hetkellä katsastettu, liikennekäytöstä poistettu ja kuolinpesän omistuksessa.
Enkä edelleenkään osaa ikävä kyllä tuon päivämäärän perusteella sanoa, onko tämä alun perin ollut faceliftattu malli (siis 124 E, vaiko ennen E-mallin käyttöönottoa tehty). Tosin tämän taulukon: http://www.ajovalo.net/MB-sarjat3.htm mukaan ei 300-24 cabrioletia ole koskaan E-mallin nimellä edes tehty, vaan E-mallin cabriota sai kutosbensakoneisista vain E 320 Cabriolet -mallina (ja E36 AMG:nä). Toivottavasti joku osaa tarkemmin kertoa tästä asiasta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
Eli siis:Nozki kirjoitti:No periaatteessa vuosimalli -93 voi olla joko vanhaa mallia ilman mainittuja ominaisuuksia tai sitten uudempaa, jossa ne ovat alun perinkin olleet. Ja johtosarja saattaa hyvinkin olla korjattu - tai sitten ei.tahtoomersun kirjoitti:Vaivaako se johtosarja ongelma jo tätä mallia? Entä kuuluuko jo tähän malliin tuo ns. Integroitu maski?
Tuo takaluukkuhan ei uudemmissakaan cabrioissa ollut samannäköinen kuin uudemmissa sedaneissa, joten sen käsittääkseni kuuluu olla tuollainen uudemmissakin. Ja puskurien väritys sopii uudempaan malliin (törmäyslistat eivät ole maalaamattomat mustat), samoin lamput. Tosin, nuo puskurien väri tarkemmin katsottuna... Näyttävät kovin kiiltäviltä, vaikka niiden kuuluisi olla sellaiset mattapintaiset, kuten kylkipaneelitkin näyttävät olevan. Eli voi olla, että ovat jälkikäteen maalattu näyttämään uuden malliselta, mutta valotus on sen verran heikko noissa kuvissa, että on hankala sanoa.
Puskurien mallista, mietityttävä kohta on takapuskurin malli; en ole varma, kuuluisiko siinä olla (jos on aidosti uudempaa mallia) pitkä törmäyslista, kuten tässä ylemmässä (uudemmassa), vai tuommoinen lyhyempi (vanhempi malli), kuin esim. tuossa alemmassa. Ja linkin myytävässä autossahan on lyhyt lista.
Jos ns. vanhempiversio 124.061 eli 300ce 24 niin:
-puskurit/kylkilistat "himmeän sävyiset" maalaamattomat
-puskurin kolhulista maalaamaton musta, takana kiertää kulman, mutta ei pyöränkaareen asti.
-entä maski? pitääkö olla itegroitu vain ei? vai onko vasta 124.062 versiossa
-Onko eroja myös saman mallikoodin sisällä?
yhtään kartalla?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
- Yleisesti ottaen W124 kakkos- ja kolmossarjoissa puskurit ja leveät kylkipaneelit ovat aina maalatut, mutta pinta kuuluu olla mattalakkaa. Tai sellainen puolet kirkasta ja puolet mattalakkaa sekoitettuna tai jotain sinnepäin, mutta joka tapauksessa se ei ole samalla tavalla kiiltävä kuin peltipinta. Eron huomaa kyllä ainakin läheltä katsottuna. Ja coupeja ja cabrioita ei ole ollut sillä ykkössarjan lookilla, jossa ei ole leveitä kylkipaneeleja.tahtoomersun kirjoitti:Eli siis:
Jos ns. vanhempiversio 124.061 eli 300ce 24 niin:
-puskurit/kylkilistat "himmeän sävyiset" maalaamattomat
-puskurin kolhulista maalaamaton musta, takana kiertää kulman, mutta ei pyöränkaareen asti.
-entä maski? pitääkö olla itegroitu vain ei? vai onko vasta 124.062 versiossa
-Onko eroja myös saman mallikoodin sisällä?
yhtään kartalla?
- Puskurin kolhulista juuri noin, kuin mainitsit.
- Cabrioista en ole ihan varma, mutta muihin W124 malleihin integroitu maski tuli vasta E-sarjan, eli toisin sanoen kolmossarjan myötä. Samalla etulamput muuttuivat hieman ja takalamppujen väri myös.
- Eroja tietty varmaan jotakin on saman mallikoodin sisällä, mutta taaskaan en cabrion osalta ole varma. (Mutta esim. dieseleissä 124.133 on kolmesatanen turbodiesel riippumatta siitä, mitä ikäkautta se edustaa.) Hauskintahan tässä on nyt se, että vertailin, mitä koodeja Mersun oma EPC antaa eri malleille, ja sen perusteella tuo edellä linkittämäni ajovalo.net- juttu ei sitten tässä kohdassa pidä paikkaansa, ja esim. 124.062 on itse asiassa 220 CE tai E220 cabriolet... Sitten taas 124.066 olisi tuo 320 CE tai uudempana versiona E 320 cabriolet. Niin tai näin, löysin koneeltani Vehon hinnaston vuodelta 1994, ja siinä ei enää ollut kolmesatasta cabrioletia, ainoastaan E200, E220 ja E320 cabrioletot. Täällä niistä on myös juttua: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Varmaan vain sekoitin enemmän, kun olen itsekin jo varsin pihalla... Mutta mitä enemmän tätä lähteiden avulla ja mielessäni käännän ja väännän, niin arvaukseni on, että 300 CE-24:stä ei ole koskaan tehty kolmossarjaa, eli E-faceliftiä. Ja silloin siihen ei kuuluisi integroitua maskia, eikä tuon värisiä takavaloja kuin myytävässä autossa on. Ja pitäisi olla mustat törmäyslistat puskureissa ja takapuskurissa tuollainen lyhyempi törmäyslista, kuin myytävässä autossa onkin.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
Ok ja kiitos. Eli tämä ei ilmeisesti ole ihan orkkis kamaa ja hintakin siten jotain ihan muuta.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
300 E/CE/TE-24 ei ole koskaan saanut tehtaalta E-faceliftin eli 3. sarjan ulkonäöllä. Sen valmsitushan loppui jo syksyllä -92 kun uudet neliventtiilibensat tulivat.
Paljonhan noihin on jälkikäteen muutettu faceliftosia, ei se autosta huonompaa tee mutta vaikuttaa tietysti puristin mielipiteeseen
.
Paljonhan noihin on jälkikäteen muutettu faceliftosia, ei se autosta huonompaa tee mutta vaikuttaa tietysti puristin mielipiteeseen

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 124 cabrio
Kävin tuota jokunen aika sitten ihmettelemässä kun itellä samanlainen muuten asiallinen peli "lue naarmuja käytön jälkiä" mutta kaaret oli pilattu mankeloimalla sirpiksi , varsinkin edestä ottaa silmään. 

Takalasi on lasia se ei maidotu, muovi lasien ongelma.Hage kirjoitti:Miten se on tuon takalasin kanssa? Kuulin että A124:ssä se maidottuu todella helposti?
Bmw e91 320d -07
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
En kai nyt puristi... mutta jos aikanaan haluaa mr kilpiin, niin tökkää ko. muutoksiin? Tuohon hintaan (vajaat13000) pitäisi olla ilman isompia "paranteluja"Timo L. kirjoitti:300 E/CE/TE-24 ei ole koskaan saanut tehtaalta E-faceliftin eli 3. sarjan ulkonäöllä. Sen valmsitushan loppui jo syksyllä -92 kun uudet neliventtiilibensat tulivat.
Paljonhan noihin on jälkikäteen muutettu faceliftosia, ei se autosta huonompaa tee mutta vaikuttaa tietysti puristin mielipiteeseen.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
Normaalit käytön jäljet kuuluu autoon, mutta tarkennatko mitä tuolla "kaarien mankelointi sirpiksi" tarkoitit?jarkkoma kirjoitti:Kävin tuota jokunen aika sitten ihmettelemässä kun itellä samanlainen muuten asiallinen peli "lue naarmuja käytön jälkiä" mutta kaaret oli pilattu mankeloimalla sirpiksi , varsinkin edestä ottaa silmään.
Takalasi on lasia se ei maidotu, muovi lasien ongelma.Hage kirjoitti:Miten se on tuon takalasin kanssa? Kuulin että A124:ssä se maidottuu todella helposti?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
Siis kaaren reunassa on sellanen suora osa alas päin se on mankeloitu "sirpiksi" --> /
Googlella löytyy kuvia sirppi kaarista, ei hyvä.
Googlella löytyy kuvia sirppi kaarista, ei hyvä.
Bmw e91 320d -07
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
Re: 124 cabrio
Rupesinkin tuossa miettimään, että onkohan nuo myyntikuvat ihan tarkoituksella valotettu niin, että auton muodot katoavat varsin tehokkaasti... Luulis, että liikkeessä halutessaan osaisivat sisätiloissa ottaa sellaisiakin kuvia, jossa koko homma ei puuroudu samaksi mustaksi.jarkkoma kirjoitti:Siis kaaren reunassa on sellanen suora osa alas päin se on mankeloitu "sirpiksi" --> /
Googlella löytyy kuvia sirppi kaarista, ei hyvä.
Mutta ihan totta, nyt kun tuota asiaa erikseen osaa katsoa, niin väärän muotoinenhan se kaari näyttää varsinkin etupäästä olevan. Jos vaikka vertaa noihin yllä oleviin kuviin, niin muokattuhan sitä ilmiselvästi on. Ei ole enää tuota tasaisempaa, likimain vaakasuoraa osuutta pyöränaukon yläosassa, vaan sekin on jatkuvasti kaareva. Ainakin jollain tapaa näkyy tuosta oikeaa etukulmaa esittävästä kuvasta ja livenä varmaan paljon paremmin.
Jotain tämmöistähän sen kuuluisi olla:
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: 124 cabrio
Mulla olisi myös avo124 myynnissä halvemmalla. Ei tosin alkuperäinen vaan ns. korinvaihto mutta tietä tulee enemmän katsottua ratin yli kuin rekisteriotetta
Mutta alkuperäinen on aina alkuperäinen

Mutta alkuperäinen on aina alkuperäinen
Mercedes-Benz a124 avo |kesälelu|
Mercedes-Benz 200d 1989 |käyttöauto|
Dodge Dart GT avo 1967 |Kesälelu|
Chevrolet Pickup 3500 6.5TD 1994 EX
Mercedes-Benz E300D 1994 automaatti EX
Mercedes-Benz 200E 1992 w124 EX
Ford Escort mk2 1976
Mercedes-Benz 200d 1989 |käyttöauto|
Dodge Dart GT avo 1967 |Kesälelu|
Chevrolet Pickup 3500 6.5TD 1994 EX
Mercedes-Benz E300D 1994 automaatti EX
Mercedes-Benz 200E 1992 w124 EX
Ford Escort mk2 1976
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: 124 cabrio
Aika tarkkoja poijaat on! En itse huomannut mitään hämärää kaarissa, mutta kun nyt osaa katsoa, niin näinhän se on. Jos olisi katsomaan mennyt, niin silloin olisi voinut huomata....jarkkoma kirjoitti:Siis kaaren reunassa on sellanen suora osa alas päin se on mankeloitu "sirpiksi" --> /
Googlella löytyy kuvia sirppi kaarista, ei hyvä.

Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: 124 cabrio
tuuninkia.tahtoomersun kirjoitti: Mikähän on ideana moisessa "mankeloinnissa"?

Siis lähinnä se, että saa levitettyä lokasuojaa ulospäpin, jolloin saa laitettua leveämmät / enemmän ulkonevat vanteet ilman, että pyörä ottaisi joustoliikkeessä kiinni lokasuojaan. Tai jotkut nyt tykkäävät madaltaa autoa niin paljon, että liian leveä pyörä olisi koko ajan lokasuojassa kiinni, ilman mitään joustoliikettäkin.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: 124 cabrio
Muutama kuva 124:n katto hydrauliikan osista. Katto heittäytyi toimimattomaksi koska hattuhyllyssä oleva lukko oli voideltu vahvasti vaseliinilla, vaseliini oli jumiuttanut lukossa olevan mikrokytkimen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
124 E 3200 Cabriolet, 204 200cdi farmari
Re: 124 cabrio
Ihan tuohon lokkareiden mankelointiin kommentti. Mulla on coupessa mankeloidut lokkarit ja ei niistä ole muuta hyötyä kuin tuo leveempien renkaiden mahtuminen alle ja miinuspuolena niiden ruostekorjaus ihan syvältä just hitsailin takakaaria ja ite saa vääntää pellistä kun ei mitkään valmiit korjauspalat istu en suosittele niitä.
Re: 124 cabrio
Mulla kans tuo katon liikuttelumekanismi kaipaisi huomiota koska sitä pitää auttaa käsillä että liikkuis. Olisiko vinkkejä?
Mercedes-Benz a124 avo |kesälelu|
Mercedes-Benz 200d 1989 |käyttöauto|
Dodge Dart GT avo 1967 |Kesälelu|
Chevrolet Pickup 3500 6.5TD 1994 EX
Mercedes-Benz E300D 1994 automaatti EX
Mercedes-Benz 200E 1992 w124 EX
Ford Escort mk2 1976
Mercedes-Benz 200d 1989 |käyttöauto|
Dodge Dart GT avo 1967 |Kesälelu|
Chevrolet Pickup 3500 6.5TD 1994 EX
Mercedes-Benz E300D 1994 automaatti EX
Mercedes-Benz 200E 1992 w124 EX
Ford Escort mk2 1976
Re: 124 cabrio
Meiltä löytyisi tuommoinen A124 joka täytyisi nyt myydä
Auto on 1994 E 200 Cabriolet
175tkm ajettu
199 "metalli musta"
Musta nahkaverhoilu
Automaatti ilmastointi joka toimii !
Täysin räpeltämätön hyvä kuntoinen auto
Yv:llä yhteyttä jos kiinnostus heräsi
Auto on 1994 E 200 Cabriolet
175tkm ajettu
199 "metalli musta"
Musta nahkaverhoilu
Automaatti ilmastointi joka toimii !
Täysin räpeltämätön hyvä kuntoinen auto
Yv:llä yhteyttä jos kiinnostus heräsi
Dodge Charger 440 R/T 1969