jouni.m kirjoitti:No joo olisin kysynyt täältä vähän viisaimmilta tuollaista kun tuossa oli vähän tekemisen puutetta pajalla ja tuli siinä sitten sellainen projekti mieleen että kun omassa autossa ei ole vakkaria ja kaverilla olis purettuna samanlainen samalla koneella väyrynen josta löytyisi tuo tempomat mutta se on vain automaatti laatikolla eli saisko tuosta irrotettua tuon viiksen ja muut tarvittavat osat (vai onko siinä mitä kaikkea?)

että sais toimimaan tuossa tuon vakkarin?? eli onko aivan mahdoton projekti näin joutilaille talvi päiville?

eli oma auto on -97 manuaali sähköavaimella kun siihen kuulemma sais ohjelmoitua sen cruisen, pitää vain käydä tarkistamassa onko siinä purku autossa linkku vai sähkö avain.

Eihän siinä muuta tarvi kuin se viiksi jossa puolen metrin johto liitin päässä. Ratti irti ja ainakin c- mallissa valmis paikka viikselle ja vastapuolen liitin löytyy kun ottaa alamuovin pois niin virtalukon alapuolelta mihin tökätä töpseli kiinni. Sitten *riin kiinni ja ohjelmointi, niin se pitäs alkaa toimimaan, niin se piti mullakin alkaa vaan ei alkanutkaan. Ei mennyt niin kuin elokuvissa mulla ainakaan

Sitä viiksen töpseliä on kai ainakin kahta mallia, mulla piti olla sellainen pienempi vihreä liitin -99, vanhemmissa kai isompi liitin
mutta jos on sama vuosimalli mistä ottaa kuin oma niin pitäshän se olla oikea.
Viisaammat korjatkoon jos puhun potaskaa

Haulla löydät mun tarinan otsikolla vakkari....joka ei pelaa vieläkään