Mercedes C class W204 Comand NTG 4 sat nav HDD navigation sy

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jussi57
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Mercedes C class W204 Comand NTG 4 sat nav HDD navigation sy

Viesti Kirjoittaja jussi57 »

Suunnittelen otsikossa mainitun hilavitkuttimen hankimista ulkomailta...käytettynä. Nykyinen radio on Audio 20, joten...Command aps maksaa merkkiliikkeessä asennettuna noin 5000 €, joten onhan mahtavat katteet...herran pieksut sentään.
Mutta uskoisin selviytyväni itse asennuksesta itsekin. Ja jos nyt sitte päädyn ostamaan commandin, ja kun vekotin on asennettu paikoileen, niin edellyttääkö se toimiakseen käyttämisen veholla tietokoneessa säätämistä varten vai mahtaako toimia ns. plug and play...
Edelleen tein havainnon, että konsoolissa oleva säätöpyörä on hajonnut niin, että ei ota enää pyörityskomentoja vastaan....veholla maksaa uusi 400 €:n kantturoilla...onko kukaan joutunut moista vaihtamaan ja mistaä mahdollisesti semmoisen sais hieman halvemalla. Olen yrittäny googlettaa, mutta huonolla menestyksellä...ei ole osan nimi ihan hallussa lontooksi.

yst. Jussi
jussi57
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Mercedes C class W204 Comand NTG 4 sat nav HDD navigatio

Viesti Kirjoittaja jussi57 »

jussi57 kirjoitti: Edelleen tein havainnon, että konsoolissa oleva säätöpyörä on hajonnut niin, että ei ota enää pyörityskomentoja vastaan....veholla maksaa uusi 400 €:n kantturoilla...onko kukaan joutunut moista vaihtamaan ja mistaä mahdollisesti semmoisen sais hieman halvemalla. Olen yrittäny googlettaa, mutta huonolla menestyksellä...ei ole osan nimi ihan hallussa lontooksi.

yst. Jussi

No jos ketään kiinnostaa, niin tämä ongelma ratkesi ihan vain sillä, että irrotin ja purin konsolissa olevan pylpyrän. Avattuani sen havaitsin, että pylpyrästä laitteen pohjaan menevä muovinen kara...joka pyörittää erinäisiä rattailta..oli poikki. Epoksiliimaa väliin ja taas toimii...ihan hyvä tuntipalkka jäi
Vastaa Viestiin