Tässä syksyn mittaan olemme ilmoitelleet -66 vuoden mb o 319d bussistamme myyntiin.... vaan taitaa olla kyseiselle autolle kiinnostuksen puutetta suomessa?! Joten koska itse emme ole alan harrastajia, niin missä mahtaa olla vika, josko täältä joku osaisi kertoa?
Autohan ei ole suomen rekisterissä.... itseasiassa ei ole ollut rekisterissä yli 10 vuoteen ja silloinkin Ruotsissa. Tuontiveroa ei mene kuitenkaan lainkaan ja auto on täysin ajokuntoinen (ajoimme sillä itse siirtokilvillä Espanjaan ja takaisin vuosi sitten) ja siihen on tehty huolto tänä syksynä. Ainut ongelma on pieni vika jarruissa, toinen jarru jumittaa, mutta on kuulemma helppo korjata. Olisiko siis myyminen helpompaa jos auton laittaisi ensin kilpiin?
Hintahan on ollut siinä 2000 ja 3000€ välissä, joten ei kait sen luulisi kuitenkaan liian korkea olevan?
Rehellisiä mielipiteitä asiasta kaivataan ja jos jollakin olisi tietoa, missä kannattaisi ilmoitella jos autoa lähtee sitten myymään Saksaan, siellähän varmasti kiinnostuneita löytyisi!
Vastailla voi tänne tai sähköpostitse katja_ilmoniemi@hotmail.com tai jos kiinnostusta löytyy tehdä tarjouksia tai tulla autoa katsomaan niin soitellakkin voi: 044 281 54 06
MB 0319
Hmm... missä sitä on yritetty myydä? Suomen Mercedes-Benz Klubin ja Mobilistin myyntipalstat tulevat mieleen tehokkaimpina. Kuva(t) ja lyhyt selostus auton tilasta ja vaiheista herttää usein mielenkiintoa.
Ja mitä kilpiin tuleen, niin itse ainakin ostaisin paljon helpommin kilvitetyn (ja katsastetun) auton, vaikka sitten vähän kalliimmalla. Voihan autoa myydä leimattuna, mutta maksaa käsittelymaksut yms. vasta kun kaupat on tehty. Olettaen siis, että katsastus menee kerrasta läpi - tai ainakin luvata itse katsastaa auto samaan rahaan. Siksi jarrutkin kannattanee korjata. Pikkuvikainen on aina epäilyttävä, kun kunnostuksen hintaa ei ostaja tiedä.
Mutta onhan se niin, että henkilöautoille löytyy aina ostaja, mutta noitten erikoisautojen harrastajat ovat harvemmassa. Jos alkaa v***ttamaan, niin Der Marktiin ilmoitus sitten vaan.
-Daaz
Ja mitä kilpiin tuleen, niin itse ainakin ostaisin paljon helpommin kilvitetyn (ja katsastetun) auton, vaikka sitten vähän kalliimmalla. Voihan autoa myydä leimattuna, mutta maksaa käsittelymaksut yms. vasta kun kaupat on tehty. Olettaen siis, että katsastus menee kerrasta läpi - tai ainakin luvata itse katsastaa auto samaan rahaan. Siksi jarrutkin kannattanee korjata. Pikkuvikainen on aina epäilyttävä, kun kunnostuksen hintaa ei ostaja tiedä.
Mutta onhan se niin, että henkilöautoille löytyy aina ostaja, mutta noitten erikoisautojen harrastajat ovat harvemmassa. Jos alkaa v***ttamaan, niin Der Marktiin ilmoitus sitten vaan.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)