Sitten oli jotain lämmönsäätöpaneelista, että vois olla paskana? Lienee halvempi ensin vaihtaa tuo vastus?
w202 sisäpuhaltimen kierrosnopeuden säätö
w202 sisäpuhaltimen kierrosnopeuden säätö
Auto siis c180 vm98 ilman ilmastointia ja ongelma on se, että kun puhallin on 0-4 asennoilla niin puhallus nopeus seilaa ihan oman mielen mukaan. Jostain löysin jotain juttua puhaltimen moottorin etuvastuksesta, että voisi olla paskana
Paljohan maksaisi veholta uusi? Niin ja missä tämä osa sijaitsee ja mitä pitää purkaa?
Sitten oli jotain lämmönsäätöpaneelista, että vois olla paskana? Lienee halvempi ensin vaihtaa tuo vastus?
Ex Mb w202 C180
Mb w202 C220
Mb w202 C220
Re: w202 sisäpuhaltimen kierrosnopeuden säätö
Mulla ainakin auttoi just toi etuvastuksen vaihto, muistelisin että suomessa ois maksanut joku ~160€, itse tilasin ebay:sta halvalla ja hyvin toimii!
Sijainti on siinä apukuskin jalkatilassa.
Sijainti on siinä apukuskin jalkatilassa.
MB w202 C180 Elegance -95
Mulla seilasi väykyssä puhaltimen nopeus ja säätöpanelin vaihto auttoi tähän murheeseen. Samalla rupesi lämpötilan säätökin toimimaan tarkemmin.
Ajossa:
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
tuo etuvastus tai toisin sanoen regulaattori jos hajoaa, niin loppuu puhallus kokonaan tai puhaltaa täysillä. Kannattaa tutkia tuo paneeli onko siellä kaikki juotokset kunnossa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
okei, kiitos vastauksista. Mitenkäs tuo säätöpaneeli puretaan esille? onko missää mitää ohjeita? 
Ex Mb w202 C180
Mb w202 C220
Mb w202 C220