Omassa ikiliikkujassa ilmeni uusi (OMINAISUUS) / vika. MB w124 300 TE 12 venttiiliä. Bensa.
Pistää valot päälle niin mittari valot häviää. Kun laittaa pyyhkijän päälle niin pyhkijän liikkeen ajan mittarivalot toimivat. Kun pyyhkijä pysähtyy mittarivalot sammuvat taas.
Toinen ominaisuus: Tyhjäkäynti on kylmänä tuolla 1500-2000 kierroksen korvilla eikä tipu millään. Vartin kun ajaa ja sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen voi kierrokset tippua. Välillä ei tämäkään auta.
Lämpötila anturin jo vaihdoin, tyhjäkäynti moottoria koitin jarru kliinerillä putsata mutta ei auttanut.
Tämmösiä pikku juttuja mitkä pilaa hiukan ton ajonautinnon.
w124 300TE mistä etsiä vikaa??
Re: w124 300TE mistä etsiä vikaa??
Katso että Kaasunpalautus jouset on ehjät...siis kaasu ei nyt palaudu alkuun ja vaijeri löysemmälle.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 300TE mistä etsiä vikaa??
Ei luulis olevan vaijerista kiinni, kun välillä lämpimänä kone käy suht normaalisti noin 900 kierrosta.
Oisko se tyhjäkäynti moottori paskana??
Mahtaisko tohon sähkö vikaan auttaa virtalukon pohjan uusiminen??
Oisko se tyhjäkäynti moottori paskana??
Mahtaisko tohon sähkö vikaan auttaa virtalukon pohjan uusiminen??
Re: w124 300TE mistä etsiä vikaa??
Tyhjäkäynti motti,lisäilmaluisti voisi olla likainen eli kliinerillä putsaat sen,liotat. ja jos se ei auta on potentiometrin putsaus edessä.
Jos lisä ilmaluisti on rikki niin kierroksen on korkeammat ja jetti pelaa mekaanisella kun komponentti ruiskusta on rikki..tällöin käyntiin lähtökin takkuaa ja kulutus on kauhia.
Jos lisä ilmaluisti on rikki niin kierroksen on korkeammat ja jetti pelaa mekaanisella kun komponentti ruiskusta on rikki..tällöin käyntiin lähtökin takkuaa ja kulutus on kauhia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-