Tuumasin, että jos ottais ton alkuperäisen pakosarjan, ja laittais kiinni siihen EGR:n paikalle ulkoisen hukkaportin? kts. kuva
Kommenttia siitä kävisikö 53/60 siivillä oleva Schwitzer s2b kiinni tuohon vakiopakosarjaan? On niin samannäköinen laippa. Mitenhän tuo mitoitus toimisi?
Tarkoitus olisi päivittää pumppukin, mutta siitä huolehtii ammattilainen.
Ulkoinen hukkishan toimisi ylipaineella, sille siis syöttö. Voiko ilmamäärämittarin koteloineen jättää pois?
Pumpullehan vakiona pitää saada alipaine, että antaa soppaa kun ahtojakin löytyy, eli vakiona alipaineohjattu hukkis jos ei vedä kiinni---> ei lisäsyöttöä ----> ei savuta.
Nyt jos muutellaan ylipaineelle niin mitä muutoksia siihen? (Liikaa pyörii kysymyksiä päässä)
w140 350DT muutosta suunnitteilla
- samisalama
- Vakiokalustoa
- Viestit: 239
- Liittynyt: Ma 05.07.2004 12:18
- Paikkakunta: Kouvola
w140 350DT muutosta suunnitteilla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Brum, Bruuuuummm!
w140 350TD -96
Ex:s124 300TD -88
w140 350TD -96
Ex:s124 300TD -88
Re: w140 350DT muutosta suunnitteilla
ilmamäärämittari on siinä vaan pakokoaasunkierrätystä varten. jos teet noi muutokset, niin mäkeen pois vaan tieltä. pumppu ei tarvi mitään alipainetta. ylipaineen se tarvii. imusarjastas morkoolille menee paine, mikä hoitaa savutuksen eston. ja se uus ahdin ylipainetoimisella hukkaportilla, niin ei tule ongelmia. vakiona noissa on alipaineella toimiva hukkaportti ja jonkun näkönen äly, mikä sitä ohjailee.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E