http://www.plus-elektronik.de/shop/index.htm
Elikkä tuolla on kohtuu halvalla tavaraa hifi tavaraa....... mitenkä on toimitetaanko kyseisestä firmasta Suomeen tavaraa? (saksan kieli ei kovin vahva) Kertokaapa mistä paikoista Saksasta olette tilanneet hifiä?
Taitavat lähettää ja puhuvat (tai ainakin kirjoittavat) vähän vieraillakin kielillä, tämä löytyi kohdasta "Versand":
- - -
Shipping to foreign countries:
Depends on weight and country and will be stated indvidually to you by e-mail
For most of the European countries those shipping costs are:
* Basic price = 13,90 Euro for each parcel (max. weight per parcel = 31,5 kg)
plus 1,30 Euro for each kilogram of weight, plus 4,55 Euro for remboursement.
* Parcels of more than 31,5 kg of weight or wooden loudspeaker cases have to be sent by truckage companies. The fees for transport of those goods have to be cleared in advance
with us.
We recommand to pay in advance to keep the costs of transport as low as possible.
itse tilasin caraudio24.de paikasta, sivuilla ei valitettavasti ollut englannin kielistä vaihtoehtoa, eikä saksan kielikään ole hallussa, joten sanakirjan ja arvailujen kera vain tilaamaan. kyseisestä paikasta saa tavarat postiennakolla, joten uskaltaa tilata. Lisäksi kaverit on tilanneet tuolta myös, joten tiedän kaiken kaikkiaan 4 eri tilausta jotka ovat tulleet ehjinä perille.
joni__85 kirjoitti:itse tilasin caraudio24.de paikasta, sivuilla ei valitettavasti ollut englannin kielistä vaihtoehtoa, eikä saksan kielikään ole hallussa, joten sanakirjan ja arvailujen kera vain tilaamaan. kyseisestä paikasta saa tavarat postiennakolla, joten uskaltaa tilata. Lisäksi kaverit on tilanneet tuolta myös, joten tiedän kaiken kaikkiaan 4 eri tilausta jotka ovat tulleet ehjinä perille.
Paljonko tuli hintaa ostohinnan päälle?Entä kauanko kesti ennenkuin sait
paketin kotiin?
Minkälaisen jenkkakoneen ostit?
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
elikkä ostohinnan päälle tulee 25€ postikuluja. Soittimeksi tuli Pioneerin 7600 Mp3-soitin, subbariksi pioneerin ts-w305c. Ja koska tilauksessani oli lisäksi 15 muuta kohtaa, toimitus kesti vajaa 2kk, koska heillä ei kuulemma ollut kaikkia tavaroita varastossa, joten heidän täytyi tilata ne itelle ekaks. kavereilla kesti paketin saaminen viikosta kuukauteen.
Tavarasta riippuen toimitus noin 10 päivää, ja kulut 20 €. Toimitus kotiovelle, ja mikäli et ole kotona voit hakea paketin postitoimistosta. Tuo on ihan toimivaksi todettu paikka.
Kannattaa katsoa www.hifiblowout.de
Itse olen tilannut tuolta puolen kymmentä näyttöä ja muutaman dvd-soittimen.
Ei mitään huippumalleja, mutta hintakaan ei ole paha.
Toimitus koti ovelle asti ja postikuluja 25 - 50 euroa tuotteiden määrästä riippuen.
Ainakin tähän asti vehkeet pelannu moitteettomasti...
[img]http://www.hirvituning.fi/amg.gif[/img]
MB Vito 116cdi -02
Mb 280 Sport AMG -95
ex-voortman kirjoitti:Onkos kellää mtn tietoa noista Shakrin vaffareist mitä hifiblowout myy??????? Kovia tehoja... ???
Ei ei ei ja vielä kerran EIIII!
...täysiä susia kaikki... Tehot ei oo puoliakaan luvatuista ja äänenlaatu ...ööö... miten sen nyt sanoin... äänessä ei ole laatua... Suotimet p*skoja jne.
Ei voi suositella.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
...joo näin mä noi ite tulkittin kans ....kaikki 5000w...*reps*
Eihän noille löytyny edes valmistajan kotisivui...ja tosiaa mitä löyty ku oikee etti nii rms oli mun käsityksen mukaa n.15% noista supestehoista...
Sehän on helppo laskea, kun miettii että vahvarista luvataan sanotaan vaikka 2X1000W ja siinä on 2 kpl 15A sulakkeita, niin pitäs rupee kellot soimaan...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
Mä tilasin pikku satsin tuolta ihan kokeeks, ja täytyy sanoa sen verran että älkää haukkuko noita ihan lyttyyn näkemättä tai kokeilematta niitä...
Olen harrastanu hifiä koko pienen ikäni sekä autossa että kotona ja olen ollu positiivisesti yllättyny ton firman "halpis" vehkeisiin...
Varsinkin näytöt on ollu tosi hyviä... verrattuna esim. autostudioon...
[img]http://www.hirvituning.fi/amg.gif[/img]
MB Vito 116cdi -02
Mb 280 Sport AMG -95