olen uusi tällä foorumilla.
elikkä ois kyseessä tämmönen vähän varttuneempi äijän käppyrä..,eli en mikkään teini. ja olen alakanu kattelemmaan otsikon mukaista autua vähän sillä silimällä,että tommosen mie haluan..,jotenki vaan minun silimään tyylikkään näkönen. saa nähä tulleeko tässä taas yks mersu-mies..

no niin..,asia on ny niin,että mulla ei ole mersuista minkäänlaista kokemusta. no yhesti oon ajanu kesällä,ja pari kertaa ollu kyytissä. kaikenlainen info on tarpeen... niin ja kaikki mitä kysyn niin kysyn ce 2,3 coupesta,automaatti. toivottavasti saan hyviä vastauksia

no pittääpi alakaa kyselemään mieleen tulleita asioita. eli:
1. onko lukkoperää,ja jos on,niin missä vm:ssa?
2. jos meen johonki kauppoja tekemään,niin mitä kannattaa tässä mallissa ottaa huomioon?
3. olen lukenu muistaakseni tällä foorumilla jostaki että joissakin malleissa ois laatikko-ongelmia (722.504). onko tässä mallissa kyseinen loota?
4. jostakin myös olin lukevinnaan,että mersuissa ois vaihelaatikko täysin säädettävissä..,onko niin?
5. onko totta että 2,3 kone ois kestävämpi kuin esim. 3,0 tai 3,2 (luin jostaki,että kansivikkaa)?
6. jos kiihytyksessä auto nykii,niin voiko (jos huono tuuri on) vika olla "kaasuläpän asentoanturissa tai ilmamassatunnistin" tai jotaki sinnepäin

7. pitääkö venttiilit säätää käsin,vaan säätyykö automaattisesti?
no tässä nyt tähän hättään,mitä tuli mieleen. voin kyllä täydentää kysymyslistaa myöhemmin.
toivottavasti nyt joku tai jotkut viittis vastailla näihin tyhmiin kysymyksiin. kyllä huomaa että ei oo koskaan mersua ollu..,mutta kertahan se on ensimmäinenki