Elikkäs tuli ostettua tuommoinen w211 korinen e400 v8 diesel mersu ja jos täältä löytyisi niitä kuuluisia ohjeita, vinkkejä, osia ja mielipiteitä projektin edistyessä
Tarkoituksena oli hankkia jotain vähän tehokkaampaa ja erikoisempaa mitä ei nyt aivan jokaisella olisi ja erittäin hyvä yksilö omaan silmään löytyikin ja mukaanhan se tarttui

Auto on ollut ennen todella hyvässä käytössä ja varusteita löytyy omasta mielestä vähintäänkin riittävästi, mutta kyllähän 10- vuotta vanhassa autossa ajan patinaa näkyy ja paljonkin asioita joita tekisi mieli muuttaa omaan silmään sopiviksi

eikä aivan täydellistä onneksi tullutkaan, jotta saa oikeasti itse tehdä ja saa myös oman näköisensä laitteen
Ja sitten se to do lista: Auto menee myllytykseen, jotta saadaan kaikki pyörremyrskyt ja mahdolliset naarmut poistettua ja luonnollisesti maalipinnasta mahdollisen näyttävä, äänieristystä ja äänentoistoa olisi tarkoitus parantaa asiallisella setillä ja alkuperäisiä muotoja kunnioittaen, vanteet ovat tällä hetkellä se tärkein asia ja jos jollain w211 meneviä löytyy niin saa toki myös tarjota

, mielestäni vakio putkistolla ei saa tarpeeksi noita v8 koneen ääniä ulos, joten jos tähän jollain vinkkejä ja ideoita niin otetaan mieluusti vastaan!, myös asiallinen madallus, eli kaikki "turha" tila renkaan ja kaaren välistä olisi tarkoitus saada pois, kumminkin renkaiden kulmien kannalta oikealla tavalla. Myös lisää potkua pitäisi saada ja tulikin katottua naapuri maan mersua, josta oli kleenmanin palikoilla otettu +400 hevosta ja pieni muotoinen kuume heräsi, että omastakin pitäisi alkaa jonkun verran enemmän potkua hakemaan

myöskin amg:n korisarja ja faceliftinä kävi mielessä, mutta saako tämmöiseen "herrasmiesautoon" alkaa semmoisia teidän mielestä laittamaan? Oma kanta on jo vähän perus siistiin ilmeeseen kääntymässä päin

mutta, lisäillään ideoita ja kuvia sitä mukaan, kun jotain tapahtuu
Myös - puolia löytyy.. keyles go ei toimi, kuin toiselta puolelta ja myöskään vaihdekepin päästä ei tapahdu mitään, jollain kokemuksia mistä lähteä etsimään vikaa? etu-umpiot ovat haalistuneet ja kaarreajovaloihin ei saa uusia umpioita halvalla niin menee varmaan "hiottavaksi" millaista jälkeä tällä saa? ja ratti on vuodien varrella tummunut toiselta puolelta... nahan hoitoaineella jo kokeilin, mutta ei kummoisempaa muutosta tapahtunut. Joutuukohan verhoilemaan/hommaamaan uuden ratin, jotta saa kulumat pois?
Jotain on viikon aikana myös ehditty tekemään

LED- takavalot tuli laitettua ja myös LED- rekisterikilven moduulit, paransivat takapään lookkia mielestäni erittäin paljon. Myös tutun kanssa tuli AMG- look vanteet pyöräytettyä pappa vanteiden tilalle, mutte eivät omaan silmään oikein sovi
Muistakaa ihmiset kommentoida ja kaikkea w211 menevää palikkaa saa myös tarjota
