Pitäisi uusia diskantit ja keskiäänet mersusta ja aattelin kysästä mitä te suosittelette? Tällä hetkellä minulla on jalkatilassa 8" subit midibassoina. Eli haen jotain kunnollisia elementtejä noitte 8" rinnalle. Ja sellaset mitkä suht helposti menee mersun koelaudalle. Keskiäänet sais toistaa aika matalalle että sais äänikuvan ylemmäs.
Minä ainakin meinasin laittaa kakkosnelosen vakiopaikoille 4" Dls-224 koksut. En oo kuullu mitää muuta ku hyvää noista...hintaki vain n. 60€.
Pitää vain tehdä jotku soviterenkaat vaikka vanerista, ku noi on pienemmät ku orkkis kajarit.
Jos haluat hifistellä niin otetaan taas esille Powerset. Kliks
Nuo 5,25" pitäisi mennä pienellä sovituksella kojelaudan päälle ja disset vaikka a-pilareihin tai peilikolmioihin. Nuo sarjat vaativat sitten ajoa täysaktiivisena.
Itse ajattelin värkkäillä joululomalla DLS MS5:set kojelaudalle.
Samuli H: oon itse myös miettinyt tota et laittais MS5 koelaudalle, mutta asennussyvyys taitaa olla niin iso ettei ainakaa helposti mene paikoilleen....
Perttu_n: Tällä hetkellä minulle on käytössä 165V3 erllissarja mutta haen jotai viellä paremaa, en oo ollu hirveen tyytyväinen kyseiseen sarjaan (varsinkaa mideihin)...
Mulla on nyt kojelaudan päissä Audaxin AT080M0 3" keskiäänet. Niiden asennussyvyys on n.55mm. Noille DLS MS5 elementeille ilmoitetaan asennussyvyydeksi 58mm, joten pitäisi mahtua.
Jos ei mahdu heittämällä niin löytyyhän Focalilta ainakin noita slim-sarjoja.
Joo mut 6,5" on hiuka liia isot 124:sen koelaudalle... Mut noi MS5 olis kyl pätevä vaihtoehto, ja tällä hetkellä ne sais aika halvalla. Miten suurentaneet vakiokoloja, meinaa on muutenki jo aika ahdas paikka...?
CH kirjoitti:Joo mut 6,5" on hiuka liia isot 124:sen koelaudalle... Mut noi MS5 olis kyl pätevä vaihtoehto, ja tällä hetkellä ne sais aika halvalla. Miten suurentaneet vakiokoloja, meinaa on muutenki jo aika ahdas paikka...?
Joo, tilaa ei taida olla 6 1/2 tarpeeksi...
Itse sain hädintuskin 4" menee w123 vakiopaikoille eteen.
Niistäkin sai ottaa peltisaksilla ainetta pois.
Samuli H: Kerro sitten kun saat projektin alkuun että miten asennus on sujunut ja et millai sopi paikalle. Itse oon myös miettinyt noitte MS5:sten ostoa...
Kun "noinkin" ison elementin vakiopaikalle tryykää, niin kannattaa varautua sellaseen, että tuo voi aiheuttaa häiritseviä resonansseja, varsinkin ylemmällä midialueella. Itselläni näin..