Sitten hoksasin turbossa tuon stanssauksen "AMG 1". Olin aika hämmentynyt, kun aina tähän päivään asti oletin että vakioturbohan tuossa on (kokonsa puolesta ainakin)

Onko kukaan muu nähnyt tämmöistä AMG-stanssausta W124:n tai muun mersun turbossa ikinä? Mitä se näin käytännössä tarkoittaa? Näitä on ilmeisesti joskus saanut AMG:ltä? Jos niin on, mahtaako tässä olla jotain eroa vakioturboon, ja jos niin mikä on ero? Itse yritin hakea tuolle selitystä internetistä, mutta mistään ei löytynyt mitään selitystä tälle... Mahtaakohan olla harvinainenkin AMG-osa?
Ja ei, kuva ei ole mikään feikki eikä photoshoppaus, jos joku sitä epäilee.....
Numerosarja turbossa siis on 53 26 101 (5295) jonka jälkeen stanssaus AMG 1.
Erään tiedon mukaan tuo numerosarja tarkoittaisi jotakuinkin seuraavaa...
53 = ?
26 = kompressorin lähtöputken halkaisija 2.6" = 65 mm = K26
101 = ?
52 = kompressorin imuputken halkaisija ulostuloputken halkaisijasta, %
95 = ?
Mystiseen kysymykseen haetaan vastausta... Vertailun vuoksi, olisiko jollakin laittaa ketjuun kuvaa "vakio" turbosta? Oliko se KKK K26 vai KKK 24?