

täällä
Siis nuo on kitkarenkaat? Jos ovat, niin ihan kunnioitettavan kokoiset!Hessu kirjoitti:Kiitoksia...Joo ton auton kyl voi bongata tuolla tikkurilan suunnalla livenä....Rengas koot edessä 235/40/18 ja takana 265/35/18 eli takana tossa on leveemmät kumit ku tossa mun kesä autossa...
PRKL STNepk kirjoitti:tulihan se eka hieno ässä sieltä
Joo todellakin menee heittämällä tonne vaikka on alustasarjakin...Ja kylhän toi katsastusmieskin noista tykkäs ku kerta läpi päästi muutos katsastuksestakin...Pasi M. kirjoitti: PRKL STN
Samanlainen ulkoinen habitus olis täälläkin, jos ei mittariin kertyisi +40th vuodessa lähes päivittäistä ajoa pitkin maita ja mantuja, stradoja ja kinttupolkuja. On noi felgenit kyllä hienot, muuttaa Ässän entistä ökymmäksi...Huomatkaa 126:sen (140:stä puhumattakaan) tuningpotentiaali, 18:set ja 265:set menee heittämällä...
Maailmassa on hyvä taito pitää mölyt mahassaan jos ei tykkää jostakin ja eiköhän näitä w126 ässiä löydy Suomenmaastakin ihan tarpeeksi, että muutamaa voidaan rakennella omaan makuun, varsinkin näin netissä on näköjään helppo haukkua toisen tekelettä suruttaEre866 kirjoitti:Huh. olenko ainut, kenekän mielestä taas yksi todella hieno ässä mentiin ja pilattiin. Vai eikö täällä uskalleta sanoa toiselle, että tuo on ruma.
Äh, siis ei ässään sovi mikään perkuleen tunign. Eikä mihinkään muuhunkaan autoon. Yli-isot vanteet, hirveän näköinen maski ja kauheat lamput.
Äkkiä takaisin orkkikkesksi.
Omasta mielestäni tuo Hessun ässä on kyllä todella hyvällä maulla rakennettu.Ere866 kirjoitti:Huh. olenko ainut, kenekän mielestä taas yksi todella hieno ässä mentiin ja pilattiin. Vai eikö täällä uskalleta sanoa toiselle, että tuo on ruma.
Äh, siis ei ässään sovi mikään perkuleen tunign. Eikä mihinkään muuhunkaan autoon. Yli-isot vanteet, hirveän näköinen maski ja kauheat lamput.
Äkkiä takaisin orkkikkesksi.
Eiköhän se ole sama laulu sittenkin( kamalan näkönen äkkiä ne 18" alle ja kuormajouset takas)m4rcuz kirjoitti:Täytyy antaa tunnustusta Hessulle, hienosti ja nimenomaan hyvällä maulla laitettu ässä sulla, mikään yksityiskohta ei pistä silmään. Omasta mielestäni auton "arvokkuus" ei todellakaan ole tuossa operaatiossa mihinkään kadonnut, päin vastoin. Kumpikin on hienoja, nykyinen ja vanha - nykyinen näyttää modernimmalta ja tyylikkäältä, vanha taas konservatiivisen klassiselta... vaikkakin olisi mielenkiintoista tietää, että mitä ihmiset silloin sanoisivat, jos W126:t olisivat tulleet tehtaalta tuon näköisenä kuin mitä sun auto nyt on, ja sitten "tuunaisit" sen vastaamaan tuota oikeaa orggisasua...