w201 ilmastointin flekti
w201 ilmastointin flekti
Kyseessä -90 bensa mersu jossa ei ilmastoinnin flekti lähde keulalla pyörimään. Mikä anturi ohjaa tuon toimintaa? Myös vinkkejä otetaan vastaan missä mahtaa vika olla. Ilmastointi täytetty toukokuussa ja kylmää tuli koko kesän oikein hyvin. Muutama viikko takaperin huomasin, ettei kylmää tule enää yhtä hyvin ja kurkistin pellin alle. Flekti mykkänä. Kompura lähtee kyllä pyörimään.
E220cdi -14
Re: w201 ilmastointin flekti
Tutkipa jossakin ennen flektiä on etuvastus..mittailepa sitä onko rikki.
Ainakin yhdessä automaatti ilmastoidussa oli näin..ja rikki.
Ainakin yhdessä automaatti ilmastoidussa oli näin..ja rikki.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 ilmastointin flekti
Upataas tätä vähän.
W201 2,5 Turbodiesel, jossa kylmäkoneen kanssa ongelmia. Molemmat ilmastoinnin flektit olivat jumiutuneet ja toisesta oli liitin ylikuumentunut, sekä esivastus toisesta päästä "mossahtanut". Nämä ovat oletettuja vikoja, tarkemmin selviää, kun pääsee osia vaihtamaan. Korvaan flektit perus bilteman puhaltimilla.
Sitte niitä oikeita huolia
Kompura ei lähde päälle, vaikka:
-Ainetta/painetta on.
-Kompuran sähköpiuhalle ei tule mitään sähköä.
-Sulakkeet uusia, ELR-rele juoteltu/tarkasteltu.
-Pakkosyötöllä saatu laitteet tulille, mutta kauaa ei pyöritetty, koska flektit uupuu.
Voiko olla, että ELR-rele on ihan paskana? Vai onko näissä jotain muuta kikkarelettä/tjsp sähköjuttua? Oli mulla myös koko sisusta purettuna enkä muista minkälainen liitin on ilmastoinnin liukukytkimessä? Voiko siitä olla piuha irronnut? Kytkin ei ollut missään vaiheessa irti, vain itse keskikonsoli.
Onko jollain tällaisen systeemin sähkökaaviota? Tallinaapuri lupasi ihmetellä järjestelmää, jos saa käppyrät käsiinsä. Itellä alkaa jo konstit loppua, enkä kyllä muutenkaan ole mikään sähkäri..
W201 2,5 Turbodiesel, jossa kylmäkoneen kanssa ongelmia. Molemmat ilmastoinnin flektit olivat jumiutuneet ja toisesta oli liitin ylikuumentunut, sekä esivastus toisesta päästä "mossahtanut". Nämä ovat oletettuja vikoja, tarkemmin selviää, kun pääsee osia vaihtamaan. Korvaan flektit perus bilteman puhaltimilla.
Sitte niitä oikeita huolia
Kompura ei lähde päälle, vaikka:
-Ainetta/painetta on.
-Kompuran sähköpiuhalle ei tule mitään sähköä.
-Sulakkeet uusia, ELR-rele juoteltu/tarkasteltu.
-Pakkosyötöllä saatu laitteet tulille, mutta kauaa ei pyöritetty, koska flektit uupuu.
Voiko olla, että ELR-rele on ihan paskana? Vai onko näissä jotain muuta kikkarelettä/tjsp sähköjuttua? Oli mulla myös koko sisusta purettuna enkä muista minkälainen liitin on ilmastoinnin liukukytkimessä? Voiko siitä olla piuha irronnut? Kytkin ei ollut missään vaiheessa irti, vain itse keskikonsoli.
Onko jollain tällaisen systeemin sähkökaaviota? Tallinaapuri lupasi ihmetellä järjestelmää, jos saa käppyrät käsiinsä. Itellä alkaa jo konstit loppua, enkä kyllä muutenkaan ole mikään sähkäri..
190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
C 230K -97
C 220 CDI -12