Moro,
Mb W203. Auton omalla tunkilla on riskipeliä vaikka tunkin laittaa tarkoitettuun nostokohtaan.
Tunkin osanro A 203 583 04 15.
Onko kukaan käyttänyt nostoon hallitunkkia nostokohdasta ja riittääkö näiden väliin pelkkä paksu kumi?
Toinen vaihtoehto olisi, jos toisesta samanlaisesta auton omasta tunkista leikkaa rungon muovineen ja
tekee pikakiinnityksen hallitunkin lautasosaan. Onkohan joutavaa seppähommaa tämä vaihtoehto?
Renkaan vaihto_tunkki
Re: Renkaan vaihto_tunkki
Eikös noissakin pitäisi olla nuo nostokumit alapalkissa. Vai onko joku nypännyt ne pois. Ainakin kaikissa omissa mersuissani ollut
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Renkaan vaihto_tunkki
Kyllä alapalkkeissa nostokohtien kohdilla kumit ovat paikoillaan.
Tuleeko hallitunkilla esim. 2t runneltua kumit rikki?
Tuleeko hallitunkilla esim. 2t runneltua kumit rikki?
Re: Renkaan vaihto_tunkki
Ei tuu olen itte jo yli 20v nostellut noita tuosta kohdasta. Tuo mersun oma tunkki on vain vara renkaan vaihtoa varten tien päällä.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Renkaan vaihto_tunkki
Hyvä, kun jollakin on pitkä kokemus ja osaa antaa varmaa kokemuksen tietoo.
Tosi on, että auton oma tunkki on tarkoitettu vararenkaan vaihtoon ja tunkki joutaa olla omassa säilytyspaikassa.
Tänks!
Tosi on, että auton oma tunkki on tarkoitettu vararenkaan vaihtoon ja tunkki joutaa olla omassa säilytyspaikassa.
Tänks!