w 124 kytkin
w 124 kytkin
Tulipa yhtä äkkiä sellanen ongelma kytkimeen että ajossa kun vaihtaa vaihdetta niin kytkin jää pohjaan mutta nousee kuiten ylös ku jalalla sen nostaa,kun taas paikalla ollessa kestää polokea eikä mitään ongelmaa.Paineet on on kunnossa ko se kuiten pelaa niinku normaalisti,nesteet on vaihettu....se on vaihtaessa jotenki ihmeellistä että kun polokasee puoleen väliin niin se menee niinko sellasen "pykälän" yli ja tuntuu niinko olis jotenki alipaineistettu että se ikäänkuin "imasee" sen polokimen pohojaan. Oiskohan siellä ilimaa vielä vai alakaskohan olemaan asetelmasta jouset ja kynnet loppu vai takertelisko se jousihässäkkä mikä siinä kytkimen varresa on kiinni sitäki rasvailin mutta ei tuntunu auttavan.En tiä tuliko selvästi asia artikuloitua 

Re: w 124 kytkin
Normisti tollanen polkimen pohjaan jäänti niin pääsylinterin tiivisteet on loppu mutta toi pykälä jota kerroit...hmm
Jos omaat alfamerin korjaus oppaan niin siinä olisi tulkki jollainen työnnetään työsylinterin ja laatikon välissä olevaan bakeliitin väliin ja se kertoo kytkimen kunnon tai levyn.
Siis siinähän ei ole itse sitä tulkkia mutta mitat jollainen tehdä ja sitten testi levylle.
Jos ilmaat kytkimen uudelleen ja pykällystä ei tunnu tai kytkin ei muutu siitä miksikään se kertooo kyllä niistä tiivisteitä,
Jos omaat alfamerin korjaus oppaan niin siinä olisi tulkki jollainen työnnetään työsylinterin ja laatikon välissä olevaan bakeliitin väliin ja se kertoo kytkimen kunnon tai levyn.
Siis siinähän ei ole itse sitä tulkkia mutta mitat jollainen tehdä ja sitten testi levylle.
Jos ilmaat kytkimen uudelleen ja pykällystä ei tunnu tai kytkin ei muutu siitä miksikään se kertooo kyllä niistä tiivisteitä,
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Oli joskus w201:ssä samanlaista vikaa, ilmeni pikkuhiljaa ja lopulta ei toiminut ollenkaan. Jompi kumpi sylinteri siihen vaihdettiin mutten nyt kuollaksenikaan muista kumpi, kun aikaa on jo vuosia
Mutta tosiaan jostain puolivälin jälkeen oikeen imas polkimen lattiaan.

W124 E420 -93
W123 300D turbodiesel -84
Yamaha YZF-R1 -06
W123 300D turbodiesel -84
Yamaha YZF-R1 -06
tuntuu kyllä kummalliselta että tekee pelekästään ajossa tota....???äkikseltän tuntuu että pitäs oirehtia myös auto sammuksissa tai tyhjäkäynnillä... joo on mulla sellanen kirja ja oon sitä rakotulkkia tutkaillu notta sellanen pitäis väsätä.