Väykkään (ks.allek.) vaihdettiin motti, kun entisestä meni mäntä puhki. Nyt kone vetää hyvin ja käy siististi, mutta:
- voimansiirto läpsähtää "silloin tällöin" vikasietotilaan, eli jumittaa noin 2100 rpm:ään, eikä käytä esim kickdownia olleskaan. Manuaalipuolella saa kiekat nousemaan noin 3000 rpm, mutta ei siitä yli.
Vika tulee päälle toisinaan, ts. en ole vielä pystynyt tunnistamaan tilannetta jossa näin käy. Esim maantieajossa tänään Oulusta lähtiessä toimi ihan normaalisti, sitten Iin suoran jälkeen jossain kohtaa taas huomasin, että jahas - eipä kiihdy taas mihinkään...

Vaihteiston opetuksen nollaus -sekvenssi on netistä etitty, mutta en oo sitä vielä kokeillut. Pitäiskö, vai vienkö auton suoraan takaisin moottorin vaihtaneelle pajalle vai mitä tässä nyt kantsis tehdä?