Varmastihan noi laatukamat pitkäikäsempiä on kuin halppikset. Mutta halppikset hakkaa hinta-laatusuhteellaan 100-0 noi merkkisarjatI6K8 kirjoitti:Itsellä ollut monia eri "halpis"-xenoneita edellisissä autoissa, lisäpitkissä ja ajovaloissa. Cobran setin olen todennut pitkäikäisimmäksi. Moniledeistä ei ole kokemusta, mutta ledien vaihtotyötä ei varmaankaan ole niin helppo tehdä, jos sattuu menemään pimeäksi. Tässä asiassa xenon hakkaa ainakin ledit, mutta kokeilemallahan se selviää. Itse liputan xenonien puolesta..
Täyttä asiaa ,osta hyvät valot kestää kauan ja voihan ne ottaa pois kun vaihtaa autoa.ruf kirjoitti:Omaan autoon en ole ostanut yhtäkään ksenonpoltinta, työautoihin paljon ja työnantajan piikkiin. Merkkihuolto on minua päässyt huijaan:-D
Yleensä kun ostan jotain, pyrin ostamaan laadukasta tavaraa. Kiinan tuotteet ja vastaavat harvoin lunastavat toimivuutensa/kestävyytensä.
Renkaat jotka hankin vuosi sitte GT Radial merkkiset nastarenkaat, ovat osoittautuneet meluisiksi ja jokseenkin huonopitoisiksi. Siksi ostin nuo renkaat, koska silloin ajoin kaupungissa, kuukaudessa n. 200km. Nyt ajosuorite on yli 20 kertainen. Renkaat menee vaihtoon vaikka uudehkot ovatkin, eivät täytä enään tasoa, mitä vaadin renkaalta, hakkapeliitta 8 renkaat laitan tilalle.
Porukka ajaa mersuilla ja pihistelevät muutaman kympin valoista valitsemalla kiinan paskaa, jotka miellän erittäin tärkeiksi varusteiksi autossa. Tokihan monet merkkituotteen valmistetaan halpamaissa, mutta tuotekehitys ja laadunvalvonta on eri tasoa kuin esim. kopiotuotteissa ja vastaavissa.
Työ jota teen nykyisin, siellä ei luoteta idän tuotteisiin yhtään, merellä kun porataan, ei edes otsalamppu ole kiinalainen.
Saattaa kai tuo aikaisemmassakin viestissani linkkaamani tuote olla kiinasta, aivan sama vaikka onkin, en ole asiaa selvittänyt. Halpis kiinan paska on boikotissa kuitenkin.
Ilman muuta jokaisen kannattaa ostaa lisävaloihinsa niin kallis tarvikexenonsarja että kokee saaneensa kunnollista alkuperäistä tavaraa eikä kopiotuotetta.ruf kirjoitti:Porukka ajaa mersuilla ja pihistelevät muutaman kympin valoista valitsemalla kiinan paskaa, jotka miellän erittäin tärkeiksi varusteiksi autossa. Tokihan monet merkkituotteen valmistetaan halpamaissa, mutta tuotekehitys ja laadunvalvonta on eri tasoa kuin esim. kopiotuotteissa ja vastaavissa.
Mistä ostit/tilasit?ruf kirjoitti:Tilasin Lazer RS-8 Titaanin värisenä.
nautseri kirjoitti:Mistä ostit/tilasit?ruf kirjoitti:Tilasin Lazer RS-8 Titaanin värisenä.
Miten olet ajatellut asentaa?
Olen ostamassa samanlaisia valoja.
Joko on asennettu ? Miltä näyttää ceen keulalla ?ruf kirjoitti:Tilasin Lazer RS-8 Titaanin värisenä.