Mikähän mahtaisi olla kohtuuhinta Väyrysestä, vm. 2001, ajettu 131 tkm Suomessa, alunperin lähetystöauto, Finikor-ruostesuojattu 2004 (46 tkm).
Päällepäin 'virheetön', massat pohjassa ja etupalkissa, kuraläpät. E240, 2,6 l-kone (V6), automaattiloota. Järkee vai ei ?
W210, vm 2001, E240
Re: W210, vm 2001, E240
Jos on ruostetta näkyvissä ja ei leimoja hanskalokeron kirjasessa 4000e, jos just nätisti ylimaalattu kaikki ruosteet piloon ja leimat jollain perunaleimasimella tehty niin 8000€... moottorin kunnolla ei mitään väliä
Edit: niin ostamassa olet niin sitten ostat sen 4-6k mikä tuntuu hyvältä, ja on teknisesti hyvässä kunnossa (ei vikavaloja, ei metelöi, kone toimii loota ei nyi jne)

Edit: niin ostamassa olet niin sitten ostat sen 4-6k mikä tuntuu hyvältä, ja on teknisesti hyvässä kunnossa (ei vikavaloja, ei metelöi, kone toimii loota ei nyi jne)
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: W210, vm 2001, E240
Sanoisin että 5000-6000€ noilla spekseillä.
Ja on järkevä ostos mersuksi.
.
Ja on järkevä ostos mersuksi.
.
Opel, "weird lieben autos"....
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: To 04.12.2014 21:41
Re: W210, vm 2001, E240
Ostin 2005 lopussa, 131 tkm. Nyt 170 km. Paras auto-ostos tähän mennessä, bensankulutus ainut miinus. Toisaalta, eihän niitä huonoja autokauppoja kukaan ole koskaan tehnyt ?