...Motonetistä nuo hain. Samanmittaset tuossa W126:ssa on nuo molemmat sulat. Tosin nuo SWF:ät olisi olleet 56 senttiset, kun taas nämä Championit oli 55 senttiset. Noh, tuskin tuokaan homma on yhdestä sentistä kiinni.
Tota SWF:ää mainostettiin MB-malliksi, eli tarkoitti varmaan sitä paksumpaa runkoa. Eiköhän tuolla ohuemmallakin rungolla pärjää; harvemmin noista rungot kerkiää pettään ennen kumeja.

Kumit oli molemmissa pääosin samanlaiset, eli tuossa SWF:ssä ei ollut mitään tuplakumia. Vaikka eipä niistä tuplasulista paljon iloa ole (ei ainakaan niistä Bilteman malleista, joissa tosiaan on kaksi erillistä sulkaa, nim. kokemusta on).

Vaikka onhan ne reteen näköset, varsinkin sillä hiilikuitu-lookalike pinnoitteella.

Jostain kumman syystä SWF:llä oli erikseen vasen/oikea sulka, liekö niissä jotain todellista eroa...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]