w210 st?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
mihonen
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: La 27.12.2014 13:41

w210 st?

Viesti Kirjoittaja mihonen »

Oisko kellään kokemuksia e290 väyrysen piristämisestä, kuinka isoa turpoa tuonne pellinalle tohtii laittaa vakiopumpulla että se nyt saisi ruokaakin vielä tarpeeksi, mitään savukonetta tästä ei olla tekemässä.
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja Jolle »

mihonen kirjoitti:Oisko kellään kokemuksia e290 väyrysen piristämisestä, kuinka isoa turpoa tuonne pellinalle tohtii laittaa vakiopumpulla että se nyt saisi ruokaakin vielä tarpeeksi, mitään savukonetta tästä ei olla tekemässä.
Om606 koneisen vakioahdin sinne menee suhte helposti, riittää siihen mihin vakiopumppukin.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja masa201 »

käyköhän tohon mesen pumppuun esim transportterin nestepää 12-14mm :think: tuo 14 mm on vaan melko raju joutuu ristikko koville pumpun sisällä. jos mesen pumppu on bosch niin pitäs passata sekotella nokkalevyt ja nestepäät siihen ojelma kylkeen niin avot. ja helppo tehä ihan tallinpöydällä kun ei tartte elementtejä tasailla.
värit väreihin ja loput maihin.
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Siis nokkalevyjen sekottelulla tarkotin isompinostosia nokkalevyjä ja noilla n-päillä kiina päitä kun noihin vag vehkeisiin on palikkaa tarjolla.
värit väreihin ja loput maihin.
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja Jolle »

masa201 kirjoitti:käyköhän tohon mesen pumppuun esim transportterin nestepää 12-14mm :think: tuo 14 mm on vaan melko raju joutuu ristikko koville pumpun sisällä. jos mesen pumppu on bosch niin pitäs passata sekotella nokkalevyt ja nestepäät siihen ojelma kylkeen niin avot. ja helppo tehä ihan tallinpöydällä kun ei tartte elementtejä tasailla.
Mulla on hämärä muistikuva ettei tuohon pumppuun saa isompaa nestepäätä :wtf:
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Siinätapauksessa kannattaa käyttää mallikohtasta,mutta noita nokkalevyjä on eri nostoilla ja jyrkkyyksillä eli kannattaa kävästä rommarilta hakemas pumppu ja tutkia tai sitten koittaa suoraan tilailla kiinasta nokkalevyä. Huomattavia eroja kierrosherkkyyteen jne kun laitetaan jyrkempää ja isompinostosta levyä. Tietenkin k-mitan joutuu kassoon et pelaa. Ja tuo vag nyt oli eka 5 syl mikä tuli mieleen on niitä muitakin joissa on boschin pumppu. Nestepäät käy myös vanhemmista mekaanisista mut on järestään huonompia kun sahköpunppujen päät ja nokkalevyt,eli enempi saa tuottoa sähkärin hiluilla. :)
värit väreihin ja loput maihin.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja pera8x »

mites audi? niitä on ainakin sitä vanhaa audi 100, missä on 2 litranen 5 pyttynen mekaanisella pumpulla oleva kone. sitten on uudempaa a6:sta, missä on kanssa 5 pyttynen kone, mutta sähköpumpulla. oisko noista mitään apua?
W201 250DT 20V
w201 190E
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: w210 st?

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Siinä sähkärissä on isompi nostonen nokkalevy kun mekaanisessa. Muuten sopimisesta en tiedä mittään.
värit väreihin ja loput maihin.
Vastaa Viestiin