tästä apuja muille, jos vastaavanlaisia ongelmia!
noniin projekti on edennyt hyvin, autosta purettu melkeinpä kaikki sisustan osat mahdollisten vaurioituneiden johtojen ja releiden paikallistamiseksi, kaikki releet kuitenkin toimii ja kaikki sulakkeet yhdistää.
kaasupolkimen alta löytyy boksi, jossa on kondensaattori, siitä oli toinen jalka irronnut, sen juotti kiinni ja taas homma etenee

myöskin laitoin uuden, paremman akun konttiin kun ei tullut eikä tule vieläkään kunnolla virta keulille asti, paremmin kumminkin eli jonkinlaista virtahäviötä jossain kohtia.
myöskin virtalukko ja avain purettu moneen otteeseen, pitänee varmaan lähetellä ele-huoltoon, kustannusarvio virtalukon, rattilukon ja avaimen korjauksesta n. 600e
kone käy hyvin ja tasaisesti, tämä selvinnyt kääntämällä virrat päälle virtalukosta rautalangan (tiirikan) avulla ja suihkuttamalla suoraan kaasuläpälle starttipilottia, johon siis ilmanputsarin putki loppuu ja antamalla kaasua, eli vika luultavasti virtalukossa ja/tai avaimessa…
myöskin tilattu obd2 38 pinninen liitinadapteri, jotta saa vikakoodit lukea ja kuitata jos sellaisia on.
mielenkiintoinen projekti kyllä, sitten kun käynnistyy avaimesta niin vähäisiä ruostevaurioita kaarista korjaileen
