Morjens!
Eilen autoni (E coupe 350cdi -09) Comandin säätönuppi alkoi oikutella: Se rullaustoiminto lakkasi toimimasta, ne klikkaukset toimivat joka suuntaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? En ainakaa hauilla helposti löytänyt.
Comand säätönuppi
Comand säätönuppi
MB E350 Coupe CDI Blue efficiency 170 KW -09
-
- Sisäänajossa
Re: Comand säätönuppi
Siinä on vakiona heikkous. Katso navikaattorin ohjauspyörän korjausohje joka on w204 malliin mutta luulen että itse säätöpyörä on sama. Itse korjasin sen tuon jättämäni ohjeen mukaan vähän vielä hifistellen. Ohje löytyy tuoolla Navikaattorin jne. tästä sivustosta. Itselläni toiminut hienosti korjauksen jälkeen.
uote="Wedge"]Morjens!
Eilen autoni (E coupe 350cdi -09) Comandin säätönuppi alkoi oikutella: Se rullaustoiminto lakkasi toimimasta, ne klikkaukset toimivat joka suuntaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? En ainakaa hauilla helposti löytänyt.[/quote]
uote="Wedge"]Morjens!
Eilen autoni (E coupe 350cdi -09) Comandin säätönuppi alkoi oikutella: Se rullaustoiminto lakkasi toimimasta, ne klikkaukset toimivat joka suuntaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? En ainakaa hauilla helposti löytänyt.[/quote]
Paa nyt ihmeessä se linkki missä tuo keskustelu on käyty tänne. Katso sieltä omat viestit ja linkitätä sen tänne. Itse en tarvi tuota ohjetta, mutta moni muu tarvitsee.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
S212 200CDI 2012 (ex. W176 200CDI -14, S204 200CDI -08, S202 200CDI -00)