Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
Noniin, Asiahan on nyt sillä lailla että mersut ovat saaneen tällaisen vannoutuneen volkkarimiehen puolelleen eikä takaisin paluuta tunnu olevan. olen aina ajanut vain alle viiden tonnin vanhoilla volkkareilla ja nyt on sitä kuuluisaa autokuumetta on taas. Kävin koeajamassa uudempia passatteja joihin kohtalo minua tuntuu vievän, kunnes myyjä halusi että koeajan juuri liikkeeseen tulleen w211 e Mersun vm. 06. Vähän huumorimielessä lähdin ajelulle ja se se oli rakkautta ensi silmäyksellä. En tiedä mikä siinä kyseisessä autossa minuun vetosi mutta nälkä kasvoi syödessä. Vaadin päästä koeajamaan pykälää uudempaa w212 vertailun vuoksi. Tämän auton kokeilun jälkeen ei enää vanhempi Mersu kiinnostanut
Ongelmaksi muodostui budjetti joka on tiukka 22 tuhatta euroa. Kyseinen kappale maksoi yli 35 tuhatta joten luonnollisesti se jäi liikkeeseen. Kädet syyhyten tsekkasin Nettiauton ja tällä rahalla saan n. 300-350tkm ajettuja yksilöitä. Ilmeisesti vanhoja takseja. Masentaahan tuo.. Olen löytänyt täydellisen auton mutta pelimerkit loppuu kesken. Siitä huolimatta haluan kysyä teiltä kokeneilta Mersukuskeilta;
1) miten suhtaudutte vanhoihin takseihin? Kokemuksia? Plus miinus
2) mikäli päädyn ostamaan 300tkm Mersun, jolla ajan n. 3 vuotta. Kilometrejä tulisi n. 80tkm. Onko siis lähes mahdoton saada enää noin paljon ajettua autoa myydyksi? Ymmärränn kyllä että arvo tulee putoamaan useamman tonnin, mutta onko minun todella ajettava tuolla sitten paaliin asti?
3) vähän viitaten edelliseen; w212 elinkaari. Kuinka paljon on näillä 200cdi moottoreilla rullattun ennenkuin sipannut täydellisesti? Onko mitään järkeä ostaa jo elinkaaren päässä oleva auto ja vieläpä lähes uuden auton hinnalla?
4)käyttökulut; myyjä minua vähän valisti että vaikka hintana olisi tuo 22t euroa, on auto maksanut yli 60t euroa ja käyttökustannukset ovat sen mukaiset. Onko kellään mitään konkreettista laskelmaa että kuinka paljon tämän auton pito tulisi maksamaan huolloiltaan? Touhutonni on ollut itsellä autossa kuin autossa aina tilillä
Kerrottakoon vielä että olen yksityisyrittäjä. Teen 6 päivää viikossa n. 12-14h päiviä. Haluaisin edes kerran viikossa tuntea hieman ylellisyyden tunnetta, jota tuo kyseinen Mersu tuo. Hrr kun tulee kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksesta että omistaisin kyseisen auton. Mitä luulette, pitäisikö minun jättää näillä mersuilla ajo teille akateemisille päättäjille ja jatkaa rasvanäppinä vanhemmilla volkkareilla vai antaa vain mennä?
Neuvoja kiitos
Ongelmaksi muodostui budjetti joka on tiukka 22 tuhatta euroa. Kyseinen kappale maksoi yli 35 tuhatta joten luonnollisesti se jäi liikkeeseen. Kädet syyhyten tsekkasin Nettiauton ja tällä rahalla saan n. 300-350tkm ajettuja yksilöitä. Ilmeisesti vanhoja takseja. Masentaahan tuo.. Olen löytänyt täydellisen auton mutta pelimerkit loppuu kesken. Siitä huolimatta haluan kysyä teiltä kokeneilta Mersukuskeilta;
1) miten suhtaudutte vanhoihin takseihin? Kokemuksia? Plus miinus
2) mikäli päädyn ostamaan 300tkm Mersun, jolla ajan n. 3 vuotta. Kilometrejä tulisi n. 80tkm. Onko siis lähes mahdoton saada enää noin paljon ajettua autoa myydyksi? Ymmärränn kyllä että arvo tulee putoamaan useamman tonnin, mutta onko minun todella ajettava tuolla sitten paaliin asti?
3) vähän viitaten edelliseen; w212 elinkaari. Kuinka paljon on näillä 200cdi moottoreilla rullattun ennenkuin sipannut täydellisesti? Onko mitään järkeä ostaa jo elinkaaren päässä oleva auto ja vieläpä lähes uuden auton hinnalla?
4)käyttökulut; myyjä minua vähän valisti että vaikka hintana olisi tuo 22t euroa, on auto maksanut yli 60t euroa ja käyttökustannukset ovat sen mukaiset. Onko kellään mitään konkreettista laskelmaa että kuinka paljon tämän auton pito tulisi maksamaan huolloiltaan? Touhutonni on ollut itsellä autossa kuin autossa aina tilillä
Kerrottakoon vielä että olen yksityisyrittäjä. Teen 6 päivää viikossa n. 12-14h päiviä. Haluaisin edes kerran viikossa tuntea hieman ylellisyyden tunnetta, jota tuo kyseinen Mersu tuo. Hrr kun tulee kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksesta että omistaisin kyseisen auton. Mitä luulette, pitäisikö minun jättää näillä mersuilla ajo teille akateemisille päättäjille ja jatkaa rasvanäppinä vanhemmilla volkkareilla vai antaa vain mennä?
Neuvoja kiitos
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
No ei ole. Tuolla rahalla saa jo uudehkoa tai uutta asiallista perusautoa, joiden kanssa ei tarvitse pelätä kalliita hajoamisia. Ei kaikkea voi tietysti rahassa mitata, mutta itse miettisin vielä. Moni kakku päältä kaunis...Albatross kirjoitti:Onko mitään järkeä ostaa jo elinkaaren päässä oleva auto ja vieläpä lähes uuden auton hinnalla?
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Mites olisi kuitenkin sopivasti ajettu w211 facelifti. Onhan se paljon nätimpikin
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7005548" onclick="window.open(this.href);return false;
Tommonen tosta, en ikinä ostais mitään taksia, ainakaan mukulakivikaduilla pyöritettyä. Enkä muutenkaan, eihän ne taksarit vaihda edes öljyjä laatikoihin. Mulla w203 v. 2005 ja kilsoja yli 400 t, ei mitään ongelmia koneessa.
Edit: öljyjä laatikoihin
Tommonen tosta, en ikinä ostais mitään taksia, ainakaan mukulakivikaduilla pyöritettyä. Enkä muutenkaan, eihän ne taksarit vaihda edes öljyjä laatikoihin. Mulla w203 v. 2005 ja kilsoja yli 400 t, ei mitään ongelmia koneessa.
Edit: öljyjä laatikoihin
Viimeksi muokannut Runner, Pe 06.02.2015 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Huoltoihin en ota enempää kantaa mutta käsittääkseni takseissa on paljon kattavampi huolto-ohjelma mitä normi siviiliautoissa. Pakkohan niitä huoltaa on tai auto hajoaa jolloin ei rahaa tule
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Itselläni oli S202 joka oli palvellut 360k kilometriä taksina. Autossa ei ole ollut mitään vikaa ja se ikävä kyllä päätyi lunastukseen erään vantaalaisen rautakaupan pihamaalla vastapuolen syystä ja mittarissa oli karvan alle puoli miljoonaa. Hyvä auto kaikin puolin ja kestävä. Kuluvaa osaa meni mutta missä autossa ei nimensä mukaiset kuluvat osat kulu?
Muutama viikko sitten hankin pitkästä aikaa käytetyn auton. Kyseinen S212 on vanha taksi ja hankittu suoraan Vehon taksicenteristä. Mittarissa on 196k kilometriä ja auto on alle kaksi vuotias. Autossa on aukoton huoltohistoria (tulosteet saa Vehosta pyytämällä) ja juuri ennen luovutusta autoon vaihdettiin eteen jarrulevyt ja palat Vehon toimesta. Alusta on jämäkkä eikä autossa ole kunnon puolesta moitteen sijaa.
Kyllä taksarit työkaluistaan huolen pitää ja autosta kyllä huomaa onko sitä pidetty hyvänä. En minäkään huonoilla työkaluilla haluaisi töitäni tehdä. Kun oman autoni luovutusta odottelin sain Veholta pariksi päiväksi 440k ajetun 4matic sedanin eikä tuossakaan kilometrit juuri tuntunut (kyseessä oli Kovasen vanha auto).
Muutama viikko sitten hankin pitkästä aikaa käytetyn auton. Kyseinen S212 on vanha taksi ja hankittu suoraan Vehon taksicenteristä. Mittarissa on 196k kilometriä ja auto on alle kaksi vuotias. Autossa on aukoton huoltohistoria (tulosteet saa Vehosta pyytämällä) ja juuri ennen luovutusta autoon vaihdettiin eteen jarrulevyt ja palat Vehon toimesta. Alusta on jämäkkä eikä autossa ole kunnon puolesta moitteen sijaa.
Kyllä taksarit työkaluistaan huolen pitää ja autosta kyllä huomaa onko sitä pidetty hyvänä. En minäkään huonoilla työkaluilla haluaisi töitäni tehdä. Kun oman autoni luovutusta odottelin sain Veholta pariksi päiväksi 440k ajetun 4matic sedanin eikä tuossakaan kilometrit juuri tuntunut (kyseessä oli Kovasen vanha auto).
S212 200CDI 2012 (ex. W176 200CDI -14, S204 200CDI -08, S202 200CDI -00)
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Nyt ei halut, elämän pituus ja budjetti kohtaa.
Olet vain kerran täällä, haluat sen 35t€ mb:n....joten, miksi budjetti on tiukka 22t€ ?.
- oletko työtön, et uskalla ottaa loppua kairalla
- eikö pankki myönnä enempää
???
Jos em syitä ei ole, osta se 212....kerran täällä ollaan.
.
Olet vain kerran täällä, haluat sen 35t€ mb:n....joten, miksi budjetti on tiukka 22t€ ?.
- oletko työtön, et uskalla ottaa loppua kairalla
- eikö pankki myönnä enempää
???
Jos em syitä ei ole, osta se 212....kerran täällä ollaan.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Ei se missää elinkaaren päässä ole. puolessavälissä ehkä, kolmannes jos hyvin pitää. Täähän ei oo volkkari jotka on paalikunnossa jo 150tkm jälkeen.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Hyvä pointti mutta tosiaan, on mulla putkifirma. Siitä olen oppinut että mitään en ota lainalla ellei ole ihan pakko.LopenUupunut kirjoitti:Nyt ei halut, elämän pituus ja budjetti kohtaa.
Olet vain kerran täällä, haluat sen 35t€ mb:n....joten, miksi budjetti on tiukka 22t€ ?.
- oletko työtön, et uskalla ottaa loppua kairalla
- eikö pankki myönnä enempää
???
.
Aikaisemmasta viestistä käsitin, että n. 250tkm ajettu hyvin huollettu auto on vielä todennäköisesti luotettavalla pohjalla käyttöautoksi ajatellen? Tuo nykymersun elinikä on itselle vielä kovin vieras, sillä niin uteliaasti täällä kyselen. Lähinnä se että tarvitsenko käyttöautoksi sen 35t Mersun jos 22tonnilla saan ajettua samat ajot vieläpä samalla mallilla
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Sinuna ottaisin sen hyvin huolletun taksin kuin satatonnia vähemmän ajetun siviiliauton, koska tuossa enemmän ajetussa ei se hinnanlasku ole enään niin suuri verrattuna myyntihintaan. Muutenkin tommosessa kolmesataatonnia ajetussa on kaikki vikapaikat korjattu niin sillä ajaa toisen mokoman.
Ja jos automaattina otat niin takseihin muistaakseni vaihdetaan useammin kuin yhden kerran laatikonöljyt huolto-ohjelmassa.
Olettaen että pidät sen 3v/80000
Tuollaisen myynti tietysti on vaikeaa
Ja jos automaattina otat niin takseihin muistaakseni vaihdetaan useammin kuin yhden kerran laatikonöljyt huolto-ohjelmassa.
Olettaen että pidät sen 3v/80000
Tuollaisen myynti tietysti on vaikeaa
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Huolto-ohjelmat ovat käsittääkseni ihan samat mutta sitten on Taksareille huolenpitosopimus jota maksetaan kk maksuna ja korvaa kaikki osat mitkä hajoaa. Mm. Tutun taksista 5000e hammastankoremontin 1,5 v ajon jälkeen...näin tulee ennustettavuus kululle eikä yritystoiminta kärsi pahoista yllättävistä rikoista. Mitään ylimääräistä kuten laatikkoöljyjä ei kannata vaihtaa koska jos toosa hajoaa niin huolenpitosopimus korvaa. Voihan se taksi olla hyväkin mutta en itse kuultujen perusteella viitsisi hankkia. Läheltä tutun pihalta taksi bmw 5 sarja pari vuotta vanha, josta laatikko paskaksi -> 3500e......Jupa kirjoitti:Huoltoihin en ota enempää kantaa mutta käsittääkseni takseissa on paljon kattavampi huolto-ohjelma mitä normi siviiliautoissa. Pakkohan niitä huoltaa on tai auto hajoaa jolloin ei rahaa tule
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Näköjää vähä riippuu mistä "kuulee" niitä juttuja...
3v päästä tuo 22te auto maksaa 15te ja 35te auto maksaa 20te. itseasias taitaisit vain "voittaa" sen 7 tonnia siinä
3v päästä tuo 22te auto maksaa 15te ja 35te auto maksaa 20te. itseasias taitaisit vain "voittaa" sen 7 tonnia siinä
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Jupa kirjoitti:Sinuna ottaisin sen hyvin huolletun taksin kuin satatonnia vähemmän ajetun siviiliauton, koska tuossa enemmän ajetussa ei se hinnanlasku ole enään niin suuri verrattuna myyntihintaan. Muutenkin tommosessa kolmesataatonnia ajetussa on kaikki vikapaikat korjattu niin sillä ajaa toisen mokoman.
Ja jos automaattina otat niin takseihin muistaakseni vaihdetaan useammin kuin yhden kerran laatikonöljyt huolto-ohjelmassa.
Olettaen että pidät sen 3v/80000
Tuollaisen myynti tietysti on vaikeaa
Eikunjust niin ettei kuulu mitään ylimääräisiä laatikonöljynvaihtoja. Miksi taksari haluaisi siitä maksaa?
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Soittaa Veholle ja kysyySergey kirjoitti:Näköjää vähä riippuu mistä "kuulee" niitä juttuja...
3v päästä tuo 22te auto maksaa 15te ja 35te auto maksaa 20te. itseasias taitaisit vain "voittaa" sen 7 tonnia siinä
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Jotenkin näin itsekin ajattelin tota hommaa...Sergey kirjoitti:3v päästä tuo 22te auto maksaa 15te ja 35te auto maksaa 20te. itseasias taitaisit vain "voittaa" sen 7 tonnia siinä
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
[quote="Runner"
Eikunjust niin ettei kuulu mitään ylimääräisiä laatikonöljynvaihtoja. Miksi taksari haluaisi siitä maksaa?[/quote]
Harvoin niistä siviilitkään maksaa enneku ongelmat alkaa. ekan kerran 60tkm ja vaihdetaan sen verran mitä ö-pohjasta tulee ulos ja siinä se
Eikunjust niin ettei kuulu mitään ylimääräisiä laatikonöljynvaihtoja. Miksi taksari haluaisi siitä maksaa?[/quote]
Harvoin niistä siviilitkään maksaa enneku ongelmat alkaa. ekan kerran 60tkm ja vaihdetaan sen verran mitä ö-pohjasta tulee ulos ja siinä se
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
osta multa hyvä ilmajousitettu nelivetoinen s211. takuulla hyvät kyydit, ja pikkuisen enemmän varusteitakin kuin vanhoissa takseissa.
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Harvoin niistä siviilitkään maksaa enneku ongelmat alkaa. ekan kerran 60tkm ja vaihdetaan sen verran mitä ö-pohjasta tulee ulos ja siinä se[/quote]Jupa kirjoitti:[quote="Runner"
Eikunjust niin ettei kuulu mitään ylimääräisiä laatikonöljynvaihtoja. Miksi taksari haluaisi siitä maksaa?
Jees mut pointti oli se että taksarit ei tee mitään ylimääräistä kun siviilipuolella siten löytyy hyvin (ja varmasti huonosti) huollettuna kärryjä. Mutta taksit kyllä varmaan ajallaan tekee ne perushuollot joita siviilit voi laiminlyödä. Alkuperäiselle kysyjälle niin arvon aleneminen on se jota itse miettii myös. Taksin myyminen voi olla haasteellista eteen päin kun kaikki ei niitä halua.
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Runner kirjoitti:Harvoin niistä siviilitkään maksaa enneku ongelmat alkaa. ekan kerran 60tkm ja vaihdetaan sen verran mitä ö-pohjasta tulee ulos ja siinä seJupa kirjoitti:[quote="Runner"
Eikunjust niin ettei kuulu mitään ylimääräisiä laatikonöljynvaihtoja. Miksi taksari haluaisi siitä maksaa?
Ns. maaseututaksi on hyvä vaihtoehto.Sellaisen löytäminen vaatii hieman salapoliisityötä Puhelin käteen ja suuntanumeroksi 016
Pitkien ajomatkojen ja pitkien huoltomatkojen hankaluuden vuoksi työkalu on pidettävä hyvässä kunnossa esim. ivalon w211 1 milj.km rikki viime syksynä.Laatikko ja kone orkkis.
En nähnyt autoa,mutta tuttu taksari kertoi.
Samat auton vaihto vatuloinnit on menossa ja maaseututaksi on "varattuna"ensi kesälle 380 tkm aj. nyt ja kuin pakasta vedetty
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Omani on Nummelassa palvellut sen vajaa pari vuotta ja tuttu Vehon taksimyyjä vinkkasi tästä vermeestä. Yllätyin postiviisesti kun kuski olikin tuttu toista kautta ja tiedän, että ko. autolla Helsingin mukulakivillä ajelut on laskettavissa yhden käden sormilla.koyama kirjoitti:Ns. maaseututaksi on hyvä vaihtoehto.Sellaisen löytäminen vaatii hieman salapoliisityötä
S212 200CDI 2012 (ex. W176 200CDI -14, S204 200CDI -08, S202 200CDI -00)
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Jaha, kun kerran putkifirma niin sitten ehdottomasti kolmen tonnin auto....Albatross kirjoitti: Hyvä pointti mutta tosiaan, on mulla putkifirma. Siitä olen oppinut että mitään en ota lainalla ellei ole ihan pakko
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Täällä napapiirin pinnassa on menossa putkivirmoilla jonkinlainen asevarustelu autojen hankinnoissa tai ehkä se on jo hieman laantunutLopenUupunut kirjoitti:Jaha, kun kerran putkifirma niin sitten ehdottomasti kolmen tonnin auto....Albatross kirjoitti: Hyvä pointti mutta tosiaan, on mulla putkifirma. Siitä olen oppinut että mitään en ota lainalla ellei ole ihan pakko
.
porssea,ssss mersuja ja kaikkia citymaastureina ,vähintään 200 tonnia hintaa.
Nuo kaikki kyrvänjatkeet on rah.yhtiöiden autoja.Verotussyistäkö ?
Yksi putkivirma ei ole lähtenyt varusteluun mukaan
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Onko nykyää vielä erillinen "taksihuoltokirja" olemassa? Joskus oli meidän raksafirmalla vanha taksi väyrynen ja siinä oli sellainen, sisälti muistaakseni enempi huoltoja, mutta laatikosta en muista, kun oli manuaali tämä oma. 180tkm ajettuna taksina ostettu ja lopulta joitain vuosia myöhemmin 550tkm mittarissa, jolloin hajosi laatikko ja auto meni myyntiin.
ite ostasin paljon ajetun halvimman mahdollisen, joka on koeajohetkellä kunnossa. Samallailla niistä samanikäisistä vähemmän ajetuista hajoaa osia, kun paljon ajetuista. Ja voi tosiaan olla, että on kuluvia osia jo vaihdettu enemmän paljon ajettuun ja vähän ajettuun ne on kaikki kohta tulossa. Eikä tunnu niin pahalta laittaa rahaa korjauksiin, kun on halvalla saanut
ite ostasin paljon ajetun halvimman mahdollisen, joka on koeajohetkellä kunnossa. Samallailla niistä samanikäisistä vähemmän ajetuista hajoaa osia, kun paljon ajetuista. Ja voi tosiaan olla, että on kuluvia osia jo vaihdettu enemmän paljon ajettuun ja vähän ajettuun ne on kaikki kohta tulossa. Eikä tunnu niin pahalta laittaa rahaa korjauksiin, kun on halvalla saanut
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
tj86430 kirjoitti:osta multa hyvä ilmajousitettu nelivetoinen s211. takuulla hyvät kyydit, ja pikkuisen enemmän varusteitakin kuin vanhoissa takseissa.
En halua mitenkään raiskata myynti-ilmoitustasi, mutta miksi myyt jos kerran on hyvä ?.
.
Opel, "weird lieben autos"....
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Uskoppa vaan, tämä yksi on ainoa joka ei mene konkkaan....mutta sen omistajalla ei ole koskaan ollut niitä porcheja ja mersuja. Kuitenkin hetken kuluttua nämä konkkaan menneet on takaisin markkinoilla ja ajelee taas porhceilla ja mersuilla....nimikyltti katolla vaihtuu ja Y-tunnus on eri.koyama kirjoitti: Yksi putkivirma ei ole lähtenyt varusteluun mukaan
Elämä ON !
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Vanhoja takseja on monenlaisia. Oma w212 on myös vanha taksi, ostaessa 443 tkm ja saisi heti ottaa mittarista 300tkm pois, mistään ei huomaisi. Omistaja jäi eläkkeelle viime kesänä, ja ajoi vain itse. Pienehkössä kaupungissa ollut, ja huolenpitosopimuksella. Polttoainesuodatin, jarrunesteet ja tuollaiset on vaihdettu säännöllisesti, niitä ei tavallisesti liian usein vaihdeta. Tuolla 22t saat tingattua varmasti alle 300tkm ajetun. Takseihin on hyvin todennäköisesti tehty jakopää. Tuttava sai liikkeestä muistaakseni 370tkm ajetun 17-18 tuhannen väliin. On vielä hyvillä varusteilla. Kyllä nämä on edelleen tehty niin että näillä voi ajaa sen puoli miljoonaa ja auto on ainavaan ryhdikäs ja nitisemätön. Samaa ei tosiaankaan voi sanoa volkkarista tai muistakaan vw konsernin autoista. W211 verraten tämä on paljon isomman ja ryhdikkäämmän tuntuinen.
Edelleen kannattaa ostaa se auto kunnon perusteella, ei sen onko se ollut taksina vai ei. Eikä tuijottaa liikaa ajomäärää.
Edelleen kannattaa ostaa se auto kunnon perusteella, ei sen onko se ollut taksina vai ei. Eikä tuijottaa liikaa ajomäärää.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Ei oo taksi varmaankaan ?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7022410" onclick="window.open(this.href);return false;
.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7022410" onclick="window.open(this.href);return false;
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Haluan vaihtaa uudempaan. Jos itselläni olisi tuollainen kahdenkympin budjetti eikä autoa, tuo omani olisi ihan hyvä vaihtoehto. Budjettini on vaan suurempi. Jos OP:nkin budjetti olisi suurempi, en ehdottaisi omaani, mutta tähän budjettiin se sopii kuin nenä päähän.LopenUupunut kirjoitti:tj86430 kirjoitti:osta multa hyvä ilmajousitettu nelivetoinen s211. takuulla hyvät kyydit, ja pikkuisen enemmän varusteitakin kuin vanhoissa takseissa.
En halua mitenkään raiskata myynti-ilmoitustasi, mutta miksi myyt jos kerran on hyvä ?.
.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Kuka tai mikä on OP, OsuusPankki ?tj86430 kirjoitti:Haluan vaihtaa uudempaan. Jos itselläni olisi tuollainen kahdenkympin budjetti eikä autoa, tuo omani olisi ihan hyvä vaihtoehto. Budjettini on vaan suurempi. Jos OP:nkin budjetti olisi suurempi, en ehdottaisi omaani, mutta tähän budjettiin se sopii kuin nenä päähän.LopenUupunut kirjoitti:tj86430 kirjoitti:osta multa hyvä ilmajousitettu nelivetoinen s211. takuulla hyvät kyydit, ja pikkuisen enemmän varusteitakin kuin vanhoissa takseissa.
En halua mitenkään raiskata myynti-ilmoitustasi, mutta miksi myyt jos kerran on hyvä ?.
.
Aloittajahan jo ilmaisi ettei vanhempi (211) mb enää uudemman 212 koeajon jälkeen kiinnostanut yhtään....
.
Viimeksi muokannut LopenUupunut, La 07.02.2015 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Kyllä sinä sen tiedät, kunhan kettuilet. Niille jotka eivät tiedä: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=op" onclick="window.open(this.href);return false;LopenUupunut kirjoitti:Kuka tai mikä on OP, OsuusPankki ?tj86430 kirjoitti:Haluan vaihtaa uudempaan. Jos itselläni olisi tuollainen kahdenkympin budjetti eikä autoa, tuo omani olisi ihan hyvä vaihtoehto. Budjettini on vaan suurempi. Jos OP:nkin budjetti olisi suurempi, en ehdottaisi omaani, mutta tähän budjettiin se sopii kuin nenä päähän.LopenUupunut kirjoitti:tj86430 kirjoitti:osta multa hyvä ilmajousitettu nelivetoinen s211. takuulla hyvät kyydit, ja pikkuisen enemmän varusteitakin kuin vanhoissa takseissa.
En halua mitenkään raiskata myynti-ilmoitustasi, mutta miksi myyt jos kerran on hyvä ?.
.
.