Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Tervehdys!
Kaipaisin vähän neuvoja ajokkin hankinnan kanssa. Elikkä tämmöinen on tähtäimessä: S124 320 TE, 1994, ajatettu n. 200 000 km. Nyt tulee tyhmiä kysymyksiä..
- Mitä kannattaa tarkistaa/ottaa huomioon kun käyn potkimassa renkaita?
- Onko isoja remontteja on edessä?
- Ko. mallin realistinen kulutus?
- Auton markkinahinta?
-Ben
Kaipaisin vähän neuvoja ajokkin hankinnan kanssa. Elikkä tämmöinen on tähtäimessä: S124 320 TE, 1994, ajatettu n. 200 000 km. Nyt tulee tyhmiä kysymyksiä..
- Mitä kannattaa tarkistaa/ottaa huomioon kun käyn potkimassa renkaita?
- Onko isoja remontteja on edessä?
- Ko. mallin realistinen kulutus?
- Auton markkinahinta?
-Ben
Viimeksi muokannut benfin, Ti 10.02.2015 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Korin ruostuminen ja moottorin johtosarja lienevät suurimmat mahdolliset ongelmat. Muuten kenties eräs maailman kestävimmistä autoista
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Tosiaan maalivauriot ja ruostuminen E 320 T:n ongelmia moottorin johtosarjan (eristeet hapertuvat) lisäksi. Tsekkaa farkulle tyypillinen paikka takakontin sivuikkunoiden alareunat. Aukaise sivukotelot ja raota tiivistettä.
Markkinahinta Suomessa 2000-6000 e korin kunnosta ja varusteista riippuen.
Markkinahinta Suomessa 2000-6000 e korin kunnosta ja varusteista riippuen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Kiitokset neuvoista!
Tällä kerralla ei tullut kauppoja, joten W124/S124 metsästys jatkuu.
Tällä kerralla ei tullut kauppoja, joten W124/S124 metsästys jatkuu.
Viimeksi muokannut benfin, Ma 09.02.2015 14:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Kannen tiiviste näissä monesti vuotaa, niin kuin minunkin autossa. Fuskaa öljyä ulospäin tiivisteestä. Kannattaa katsoa taskulampulla moottorin alapuolen suojamuovin päälle, onko öljylammikko. Kyllä tuohon toimintatonnin saa menemään, jos vieraalla teettää. Samoin ilmastoinnin kenno on hankala vaihtaa, jos vuotaa. Kojetaulu täytyy ottaa kokonaan pois. Kenno maksaa parisataa ja työt kuutisensataa.
Osta ruosteeton yksilö!
Osta ruosteeton yksilö!
W123 200 -84
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Mercedes benz 190 AMG -89 (http://www.tori.fi/vi/11832711.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Saisinko mielipiteitä tuosta autosta?
Saisinko mielipiteitä tuosta autosta?
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Tuo 190 on kaasutinmoottorilla. Eteenpäin varmasti pääsee mutta en suosittelisi. Ruiskupeli pirteämpi ja taloudellisempi. AMG-varustetta tuossa lienee vain korisarja.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
On niin kovaa kuumetta, että ilman Timon suositus olisin käynyt hakemassa sen pois ja myöhemmin kaduttanut ostopäätöstä.
Ehkä on parempi pysyä W/S124 sarjassa. Voisiko joku vielä valaistaa hieman... Onko ko. sarjan vuosimalleissa muuta eroja kuin ulkonäkö? Ja onko tietyt moottorit (200, 230, 260, jne.) parempia kuin toiset esim. teho-kulutus-laatu suhde?
Ehkä on parempi pysyä W/S124 sarjassa. Voisiko joku vielä valaistaa hieman... Onko ko. sarjan vuosimalleissa muuta eroja kuin ulkonäkö? Ja onko tietyt moottorit (200, 230, 260, jne.) parempia kuin toiset esim. teho-kulutus-laatu suhde?
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
Kyllä, jos kyseessä on höyrystinkenno. Vastaavasti lauhdutinkenno on siinä keulalla ensimmäisenä, eikä sen vaihtaminen ole ollenkaan niin iso homma. Ja se kai useammin hajoaa kuin höyrystin, sillä lauhdutin on paikassa, jossa se on alttiina vesi- ja suolasumulle ja sopivasti lentävät pikkukivetkin voivat päästä kennolle asti tekemään kolhuja.rikugien kirjoitti:... Samoin ilmastoinnin kenno on hankala vaihtaa, jos vuotaa. Kojetaulu täytyy ottaa kokonaan pois.
...
(Ei sillä, etteikö niitä höyrystimiäkin voisi hajota. Ai mistäkö tiedän... Joo, olen omaani sen vaihtanut ja kieltämättä melko tavalla paljon sitä sai purkaa ennen kuin höyrystimeen pääsi käsiksi.)
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (S124)
On niissä eroja joo. Siitä on jotain keskustelujakin ollut ainakin kakkos- ja kolmossarjan välisistä eroista (eli vuoden -93 muutos) täällä.benfin kirjoitti:On niin kovaa kuumetta, että ilman Timon suositus olisin käynyt hakemassa sen pois ja myöhemmin kaduttanut ostopäätöstä.
Ehkä on parempi pysyä W/S124 sarjassa. Voisiko joku vielä valaistaa hieman... Onko ko. sarjan vuosimalleissa muuta eroja kuin ulkonäkö? Ja onko tietyt moottorit (200, 230, 260, jne.) parempia kuin toiset esim. teho-kulutus-laatu suhde?
Oleellisena on pidetty sitä, että maalaus viimeisimmässä sarjassa on aiemmista poiketen tehty vesiohenteisilla maaleilla, jotka eivät onnistu estämään ruostumista yhtä hyvin kuin aiempi maalaus. Sittenhän sisustusmateriaalit ovat aina vaihtuneet mallimuutoksen yhteydessä, ja ilmeisesti istuinten runkoa on muutettu ykkös- ja kakkossarjan välillä niin, että kakkossarjalainen on aiempaa mukavampi. Samoin varustelu on muuttunut niin, että ajan kuluessa on tullut enemmän varusteita tarjolle ja ainakin tiettyihin malleihin on tullut vakionakin vähän enemmän varustusta, vaikkakin ihan vakiovarustelultaan nuo aika köyhiä ovat olleet. Turvallisuusvarusteista ABS:t tulivat kakkossarjaan vakioksi ja kuskin airbag loppuvuodesta -92 kaikkiin malleihin. Turvavyönkiristimet edessä olivat alusta lähtien vakiona.
Jo edellä mainittu moottorin johtosarjojen hajoamisongelma on myös ainoastaan uudempien mallien ongelma, mutta en osaa tarkkaan sanoa, mistä lähtien (siitäkin on ollut keskustelua ja vähän monenlaisia näkemyksiäkin täällä). Se on about jostain -92 tai -93 alkaen nähtävästi. Aika moniin ne on kyllä jo tähän mennessä korjattu; joihinkin kalliilla uudella tehtaan johtosarjalla ja joihinkin tee-se-itse-menetelmällä, joka ei välttämättä aina ole huippuhyvin toteutettu.
Mitä tulee noihin bensakoneisiin, niin en osaa itse tarkemmin sanoa niiden hyvistä ja huonoista puolista. Ymmärtääkseni toi 230 E on aika hyvä peruskone, ja sitten se tuoreempi 220 E tai E 220 on nykyaikaisempaa ihan hyvää tekniikkaa, joskaan ei sekään enää ole nykyaikaista tietenkään. Oikein erityisen bensapihejä noista ei kyllä mikään taida olla...
PS. tää on aika hyvä linkki, jos kiinnostaa varustelut yms. http://www.meinbenz.de/preislisten/sonstiges.htm
Sieltä kun avaa jonkun mielenkiintoisen vuoden kohdalta listan, niin saa näkyville, mitä malleja on ollut tarjolla, mitä ne ovat maksaneet, mitä varusteita on ollut saatavilla, mitä vakiona mihinkin malliin, ja mitä lisävarusteet ovat maksaneet.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Huomioi myös markkinakohtaiset vakiovaruste-erot (esim. oikeanpuolen sähköpeili Suomessa vakiona, Saksassa vasta 1988).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Jos joillekin turvavarusteille laskee arvoa, niin -89 taisi tulla ABS:ät vakioksi ja Airbacki sitten -93-94 tienoissa.
Vanhemmissa bensakoneissa (200E,230E, 260E, 300E) ruiskuna on KE-jetronikki, joka toimiessaan on ihan ok, mutta vikaantuessa sitten voi aiheuttaa ihmeellisyyksiä ja joku kyläseppä on voinut saada toiminnan vielä enemmän sekaisin. Uudemmathan on vähäpäästöisiä/katalysaattorilla, joten huonosti toimiva ruisku voi tuoda harmaita hiuksia katsastuksessa. Vanhoja 200:sia on myös kaasuttimella, mutta ne taitavat olla jo aika harvassa.
Tehdyistä remonteista olisi hyvä olla jotain dokumenttia, taka-akselistossa on useita tukivarsia, osina eivät karmean kalliita, mutta työtä niihin voi saada tuhrattua korjaamolla, jos eivät irtoa kovin helpolla. Kuluneilla tukivarsilla ajokäytös voi olla aika hapuilevaa.
Pintapelleistä näkee jo ruostetilannetta, etulokasuojan kulmat jos on jo puhki, löytyy ruostetta varmaan muualtakin. Tunkinkorvat on yksi tarkastamisen arvoinen paikka.
Vanhemmissa bensakoneissa (200E,230E, 260E, 300E) ruiskuna on KE-jetronikki, joka toimiessaan on ihan ok, mutta vikaantuessa sitten voi aiheuttaa ihmeellisyyksiä ja joku kyläseppä on voinut saada toiminnan vielä enemmän sekaisin. Uudemmathan on vähäpäästöisiä/katalysaattorilla, joten huonosti toimiva ruisku voi tuoda harmaita hiuksia katsastuksessa. Vanhoja 200:sia on myös kaasuttimella, mutta ne taitavat olla jo aika harvassa.
Tehdyistä remonteista olisi hyvä olla jotain dokumenttia, taka-akselistossa on useita tukivarsia, osina eivät karmean kalliita, mutta työtä niihin voi saada tuhrattua korjaamolla, jos eivät irtoa kovin helpolla. Kuluneilla tukivarsilla ajokäytös voi olla aika hapuilevaa.
Pintapelleistä näkee jo ruostetilannetta, etulokasuojan kulmat jos on jo puhki, löytyy ruostetta varmaan muualtakin. Tunkinkorvat on yksi tarkastamisen arvoinen paikka.
W124 200D 1988
ex. W124 230E 1987
ex. W124 230E 1987
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Missä kilometrissä suunnilleen tehdään isommat remontit (johtosarja, kansi, yms.)?
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Tämän ikäistä autoa ostaessa pelkillä kilometreillä ei ole merkitystä vaan mielestäni sillä miten autoa on pidetty. Itse ostaisin mahdollisimman alkuperäisen ja puuhaamattoman yksilön. Eli mitä vähemmän Abicoja, teippiä ym. navetan takana tehtyä kotipuuhastelua niin sitä parempi. Lisäksi mahdollisesti jo tehdyt korjaukset kannattaa huomioida. Lisäksi korin kuntoa kannattaa katsoa, jos sillä on merkitystä eikä vain liikkumisella paikasta A paikkaan B. Mikään erityinen statussymbolihan 25-30 vuotta vanha Mersu huonossa kunnossa ei enää ole ja liikkuminen lienee se ykkösjuttu näissä. Virheettömiä ei enää ole ja suurin osa autoista lienee jo sisältä homeessa ja ulkoa ruosteessa. Kyllähän nämä alkavat olla jo elinkaarensa osalta lähempänä Kuuskakoskea kuin Sindelfingenin tuotantolinjaa.
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Empä osaa muuten neuvoa kuin laittamalla linkin josta toivottavasti on ostajalle jotain hyötyä http://www.autowiki.fi/index.php/Mercedes-Benz_W124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainakin tuosta löytyy hyvin eri moottorivaihtoehdot ja hieman selvennystä mitä se kontissa oleva teksti tarkoittaa
Onnea etsintään ja laitathan sitten kuvia ja tekstiä kun se auto löytyy!
Ainakin tuosta löytyy hyvin eri moottorivaihtoehdot ja hieman selvennystä mitä se kontissa oleva teksti tarkoittaa
Onnea etsintään ja laitathan sitten kuvia ja tekstiä kun se auto löytyy!
- Kardaaniveto
- Vakiokalustoa
- Viestit: 231
- Liittynyt: Ke 22.08.2012 21:41
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Ajattelinpa itsekin vähän linjata omia kokemuksia liittyen yleisesti 124:seen.
*Sedan vs Farkku
-Sedan linjakkaamman näköinen
-Sedan meluttomampi
-Farkusta parempi näkyvyys
-Farkussa parempi varustelu vakiona (mm. takapään tasonsäätö, takakontin sulkija, säilytyslokeroita takana, kaatuvat takapenkit)
-Farmarissa tosi hulppea tavaratila, sedanissakin ihan hyvä porrasperäksi
-Farkku kuluttaa ehkä litran enemmän sadalle mitä seedan.
Käytännössä makuasia kumpi parempi ja tarpeet autolta ratkaisevat.
*Uudistukset
Omasta mielestä kakkossarjalainen (89-92) on varmin valinta. Paremmin varusteltu kuin ykkönen, mutta maalattu paremmin kuin kolmossarja. Eikä johto-ongelmia.
2.sarjan uudistukset mm.
-Kylkilistat ja korinväriset puskurit + kromilistat
-Verhoiltu takakontti
-Paremmat istuimet ja verhoilumateriaalit + enemmän jalopuuta
-Vakiona abs+keskuslukitus
*Moottorit
Tässähän haetaan siis bensakoneellista? Omien kokemuksien (ja ehkä yleistenkin) mukaan dieselkoneet ovat paljon varmatoimisempia mitä bensalla toimivat veljensä. Lisäksi taloudellisuus on omaa luokkaansa. Tietenkin bensakoneet ovat eri ruudikkaita eikä tarvitse käyttövoimaveroa maksella. Taloudellisin lienee 200E. Siitä eteenpäin nousee kulutus ja nousee teho, 230 on vielä nelonen ja 260 jo kuutonen. Mikään ei ehkä ole erityisesti paras teho-kulutussuhteeltaan, sanoisin pikemminkin että kaikissa se on yhtä huono. Ei ne tokikaan mitään kohtuuttomia syöppöjä ole ja kyllähän niistä, varsinkin kuutosista tehoa löytyy ihan mukavasti.
Tosiaan ostettaessa oleellista tarkastaa koneen käynti kunnolla. (Käynnistyminen kylmänä ja kuumana, tyhjäkäynti, kiihtyvyys)
Luotettava auto kaiken kaikkiaan. Ruoste aiheuttaa ongelmia yksilöstä ja ylläpidosta riippuen, koska vanhasta autosta alkaa olla jo kyse.
Koneessa ainoa varma remonttikohde on kansi, hankala sanoa remonttikilsoja, ehkä 4-500tkm. Joissain kestää enemmän, joissain vähemmän.
Tosi hyviä neuvoja myös edellisiltä kirjoittajilta. Kannattaa arvostaa alkuperäiskuntoista 124:sta.
*Sedan vs Farkku
-Sedan linjakkaamman näköinen
-Sedan meluttomampi
-Farkusta parempi näkyvyys
-Farkussa parempi varustelu vakiona (mm. takapään tasonsäätö, takakontin sulkija, säilytyslokeroita takana, kaatuvat takapenkit)
-Farmarissa tosi hulppea tavaratila, sedanissakin ihan hyvä porrasperäksi
-Farkku kuluttaa ehkä litran enemmän sadalle mitä seedan.
Käytännössä makuasia kumpi parempi ja tarpeet autolta ratkaisevat.
*Uudistukset
Omasta mielestä kakkossarjalainen (89-92) on varmin valinta. Paremmin varusteltu kuin ykkönen, mutta maalattu paremmin kuin kolmossarja. Eikä johto-ongelmia.
2.sarjan uudistukset mm.
-Kylkilistat ja korinväriset puskurit + kromilistat
-Verhoiltu takakontti
-Paremmat istuimet ja verhoilumateriaalit + enemmän jalopuuta
-Vakiona abs+keskuslukitus
*Moottorit
Tässähän haetaan siis bensakoneellista? Omien kokemuksien (ja ehkä yleistenkin) mukaan dieselkoneet ovat paljon varmatoimisempia mitä bensalla toimivat veljensä. Lisäksi taloudellisuus on omaa luokkaansa. Tietenkin bensakoneet ovat eri ruudikkaita eikä tarvitse käyttövoimaveroa maksella. Taloudellisin lienee 200E. Siitä eteenpäin nousee kulutus ja nousee teho, 230 on vielä nelonen ja 260 jo kuutonen. Mikään ei ehkä ole erityisesti paras teho-kulutussuhteeltaan, sanoisin pikemminkin että kaikissa se on yhtä huono. Ei ne tokikaan mitään kohtuuttomia syöppöjä ole ja kyllähän niistä, varsinkin kuutosista tehoa löytyy ihan mukavasti.
Tosiaan ostettaessa oleellista tarkastaa koneen käynti kunnolla. (Käynnistyminen kylmänä ja kuumana, tyhjäkäynti, kiihtyvyys)
Luotettava auto kaiken kaikkiaan. Ruoste aiheuttaa ongelmia yksilöstä ja ylläpidosta riippuen, koska vanhasta autosta alkaa olla jo kyse.
Koneessa ainoa varma remonttikohde on kansi, hankala sanoa remonttikilsoja, ehkä 4-500tkm. Joissain kestää enemmän, joissain vähemmän.
Tosi hyviä neuvoja myös edellisiltä kirjoittajilta. Kannattaa arvostaa alkuperäiskuntoista 124:sta.
C 200 CDI Elegance (W204)
"A Mercedes-Benz must always look like a Mercedes-Benz." - Bruno Sacco
"A Mercedes-Benz must always look like a Mercedes-Benz." - Bruno Sacco
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Hyviä neuvoja tuli, kiitokset!
Tarkoituksena on hankkia bensakoneellinen w124, koska tulen kruisaamaan sillä vain kesäisin. Saa nähdä otanko siitä ykkösautoksi.
Löysin todella priimakuntoinen ja viimeisen päälle kunnostettu auto Ruotsista, MUTTA se on tällä hetkellä varattuna. Illemmalla selviää onko se myyty vai ei. Auton kaikki yleiset viat on korjattu ja on 99% orginaalia. Myyjä on todellinen autoharrastaja ja teki kaiken työt itse. Tumman värinen koppa vaalealla nahkasisustalla. Unelma auto meikäläisen makuun.
Tässä on auton myynti-ilmoitus, jos olet utelias: http://www.blocket.se/halland/Mercedes_ ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarkoituksena on hankkia bensakoneellinen w124, koska tulen kruisaamaan sillä vain kesäisin. Saa nähdä otanko siitä ykkösautoksi.
Löysin todella priimakuntoinen ja viimeisen päälle kunnostettu auto Ruotsista, MUTTA se on tällä hetkellä varattuna. Illemmalla selviää onko se myyty vai ei. Auton kaikki yleiset viat on korjattu ja on 99% orginaalia. Myyjä on todellinen autoharrastaja ja teki kaiken työt itse. Tumman värinen koppa vaalealla nahkasisustalla. Unelma auto meikäläisen makuun.
Tässä on auton myynti-ilmoitus, jos olet utelias: http://www.blocket.se/halland/Mercedes_ ... ?ca=11&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
...ja se myytiin ensimmäiselle varaneelle.
Olisiko teillä vinkkejä mistä sivustosta kannattaa vielä etsiä? Itse olen etsinyt näiltä sivustoilta: autotalli, nettiauto, tori.fi, ja blocket.se
Olisiko teillä vinkkejä mistä sivustosta kannattaa vielä etsiä? Itse olen etsinyt näiltä sivustoilta: autotalli, nettiauto, tori.fi, ja blocket.se
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Njaa, se kyllä ottaa aina päähän, kun joku menee ja ostaa myytävänä olevan auton ns. oman nenän edestä. (Ai mistäkö tiedän, ... )benfin kirjoitti:...ja se myytiin ensimmäiselle varaneelle.
Olisiko teillä vinkkejä mistä sivustosta kannattaa vielä etsiä? Itse olen etsinyt näiltä sivustoilta: autotalli, nettiauto, tori.fi, ja blocket.se
No mutta anyways, jos Saksasta hakeminen vaikuttaa mahdolliselta omasta mielestäsi, niin mobile.de on tsekkaamisen arvoinen. Tai mielestäni se kannattaa joka tapauksessa katella. Ja ebayssa (lähinnä kai ebay.de) on kanssa monesti hyviä yksilöitä kaupan.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Siinä olis tollanen myynnis. Tiädä sitten onko johtosarja uusittu?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7008747" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7008747" onclick="window.open(this.href);return false;
W124 300 E -87 Aut.
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
On kyllä hieno peli, harmi että hinta ei ole vielä kohdalla.acparma kirjoitti:Siinä olis tollanen myynnis. Tiädä sitten onko johtosarja uusittu?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7008747" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
En ole seurannut nyt W124 hintoja mutta autohan pitää tarkastaa ennen kuin kannattaa kategorisoida se hinta. Tuo Göteborgin auto oli karsean värinen sisältä, oletko oikeasti istunut ja ollut tuollaisen harmaan nahkasisustaisen kyydissä? Oli kyllä tympeä harmaavarpunen. Ja maksaa sen auton tuonti sieltä Göteborgista ja se maksaa vaikka sitä käy pelkästään katsomassa... ja verot päälle + rekisteröintikatsastus.benfin kirjoitti:On kyllä hieno peli, harmi että hinta ei ole vielä kohdalla.acparma kirjoitti:Siinä olis tollanen myynnis. Tiädä sitten onko johtosarja uusittu?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7008747" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Ensimmäinen MB hankinnassa (W/S124)
Itse asiassa en ole vielä ollut harmaan nahkasisustaisen auton kyydissä, en ollut myöskään vaaleaan kyydissä. Itseni miellyttää vaalea nahkasisustaa enemmän, mutta kyllähän kaiken väriset nahat kelpaa.
Jollekin tästä halpa varaosaksi? http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Mb ... ?ca=18&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Jollekin tästä halpa varaosaksi? http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Mb ... ?ca=18&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;