ML164 280CDI: moottorivalo ja sulake 104 palaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Ruostekasa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 113
Liittynyt: Pe 24.06.2005 09:55

ML164 280CDI: moottorivalo ja sulake 104 palaa

Viesti Kirjoittaja Ruostekasa »

Elikkää ML 164 280CDI ja limp mode tuli tänään. 12 vikakoodia hajanaisina ilmamassamittarin ympärisöön viitaten. Sulake 104 palanut ja kun sulakkeen vaihtaa niin käyntiin laiton jälkeen se nalli taas palaa.

Sulakkeesta dataa tuolla:
http://ww2.justanswer.com/uploads/eurot ... rtment.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Onko selkee juttu että on läppämoottori jumis vai voiko olla jotai muuta? Mites tää ny korjataan niin että Ei pärkyä uusiksi? Uus moottori ja se johtojen päähän jonnekki kiinni ja läpät jumiin jollai patentilla vai mikä on jatkon kannalta fiksuin tapa?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: ML164 280CDI: moottorivalo ja sulake 104 palaa

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ruostekasa kirjoitti:Elikkää ML 164 280CDI ja limp mode tuli tänään. 12 vikakoodia hajanaisina ilmamassamittarin ympärisöön viitaten. Sulake 104 palanut ja kun sulakkeen vaihtaa niin käyntiin laiton jälkeen se nalli taas palaa.

Sulakkeesta dataa tuolla:
http://ww2.justanswer.com/uploads/eurot ... rtment.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Onko selkee juttu että on läppämoottori jumis vai voiko olla jotai muuta? Mites tää ny korjataan niin että Ei pärkyä uusiksi? Uus moottori ja se johtojen päähän jonnekki kiinni ja läpät jumiin jollai patentilla vai mikä on jatkon kannalta fiksuin tapa?
Ensinmäseksi lopetetaan sen sulkeen uudellen ja uudellen poltaminen sitten jonnekin
(mieluiten jonnekin missä sitä osataan käytää muuhunkin kuin pikatestin tekoon)
*:rin piuhan päähän sitten noudattamalla sen antamia ohjeita tarkistuksista
etsii vian, tämä siis miten kuntoon :)

usein se juuri se läppä moottori mikä ui siinä öljy möhnässä,
jos sen vivut on kiinni niin ei tarvitse mitään muuta kuin laitta uusi säätämoottori
(siis olettaen että vika on siinä eikäpä vaikka z pisteessä kuten usein myös on)
johonkin parempaan paikaan
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin