Manuaali vaihteet.ps.ja prkl tässäkin yksilössä käsijarrun jousi irronnut liian pitkien pulttien vuoksi ja silloin tällön naputtaa

mezeee kirjoitti:Missä voisi olla vika?Tyhjäkäynti ok samoin auto ei nyi vaan pehmeästi hyytyy 4000rpm paikkeilla ei halua kiertää punarajalle.Pienillä vaihteilla 1 ja 2 saa "väkisin" menemään.Olisiko karstottunut että pitäisi ajaa rajummin vai ehkä maf tai ihan vaan tulpat??
Manuaali vaihteet.ps.ja prkl tässäkin yksilössä käsijarrun jousi irronnut liian pitkien pulttien vuoksi ja silloin tällön naputtaa
Eikait tuosta ketään voi kettuilla. Vaan ainoa oike tapa tuo sevittää missä vikaJ.Kulmala kirjoitti:mezeee kirjoitti:Missä voisi olla vika?Tyhjäkäynti ok samoin auto ei nyi vaan pehmeästi hyytyy 4000rpm paikkeilla ei halua kiertää punarajalle.Pienillä vaihteilla 1 ja 2 saa "väkisin" menemään.Olisiko karstottunut että pitäisi ajaa rajummin vai ehkä maf tai ihan vaan tulpat??
Manuaali vaihteet.ps.ja prkl tässäkin yksilössä käsijarrun jousi irronnut liian pitkien pulttien vuoksi ja silloin tällön naputtaa
Vastaan nyt kuitenkin, vaikka mahdollisesti muutama vihamielinen foorumilainen saa taas aiheen vittuiluun ja solvauksiin.
Mainitunlainen vika kyllä olisi helppo selvittää Starilla. Vikakoodit kyllä kertoo suunnan mistä vikaa löytyy.
En edes alkaa arvuuttelevaan vian aiheuttajaa, kun monesti arvuuttelu on mennyt pieleen. Joko polttoaine puolella, sähköpuolella tai katalysaattorissa jne.
Stari kyllä kertoo tässä tapauksessa suhteellisen tarkasti vikapaikan.
Mittarisistoon ei välttämättä tulekaan mitään ilmoitusta, sensijaan Starilla voi selvittää tallentuneet viat ja sen hetkiset viat, kun autoa testaa.mezeee kirjoitti:Auto toimii normaalisti tyhjäkäynniltä 4000rpm asti eli normaalissa ajossa.Mitään vikavaloja ei pala ja auto katsastettu 2kk sitten.
Joskus tuokin konsti auttaa joksikin aikaa. Olisi hyvä selvittää syy-yhteyden myös MAF:n likaantumiseen.mezeee kirjoitti:Asia ratkennut.Putsasin maffin niin nyt toimii.