mb pikku2.jpg
Olen ostamassa otsikon mukaista pystäriä, vm- 75. varusteherkkuina löytyy automaattilaatikko, kattoluukku ja valkea nahkasisusta, tässä olen nyt ihmetellyt useamman päivän että mitä tavaraa on pultattu oikealle puolelle rintapeltiin. itellä ei sytytä mitä nuo komponentit vois olla enkä ole viitsinyt etukäteen kysyä myyjältä.Mb 240 3.0
Mb 240 3.0
Olen ostamassa otsikon mukaista pystäriä, vm- 75. varusteherkkuina löytyy automaattilaatikko, kattoluukku ja valkea nahkasisusta, tässä olen nyt ihmetellyt useamman päivän että mitä tavaraa on pultattu oikealle puolelle rintapeltiin. itellä ei sytytä mitä nuo komponentit vois olla enkä ole viitsinyt etukäteen kysyä myyjältä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mb 240 3.0
Jos boxissa on numerosarja niin syötä se googleen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Ruotsinmallin diiseliveron laskuri.
Laskee siis ajetut kilometrit.
Nappaa kansi auki ja syötä paperinpala kannen alla olevaan uraan ja käännä vivusta joka on kannen alla. Laite lyö ajetut kilometrit paperille.
Tuosta mustasta pöntöstä en tiedä. Mikä lie.
Laskee siis ajetut kilometrit.
Nappaa kansi auki ja syötä paperinpala kannen alla olevaan uraan ja käännä vivusta joka on kannen alla. Laite lyö ajetut kilometrit paperille.
Tuosta mustasta pöntöstä en tiedä. Mikä lie.
aivan, joo siis verolaskuri tuo loota, pittääpä vielä ihmetellä tuota mustaa pönttöä kunhan pääsen näkemään auton livenä