Semmoinen ongelma se oli tuossa OM606 turbodieselissä, että.....
-lämpimänä, heti kohta ajon jälkeen starttasi käyntiin melko nopeasti.
-puolilämpimänä, noin tunnin jälkeen ajosta ei lähtenyt ollenkaan käyntiin.
-muutaman tunnin kuluttua ajosta lähti hyvin pitkän startin tai muutaman pitkän startin jälkeen käyntiin.
Ei se vika salaisuudeksi jäänyt. Vika ei ollut ajonestopuolella, eikä startissa, eikä hehkuissa, eikä sammutusreleessä. Eikä missään muussakaan, kuin.........
Polttoainejärjestelmassä. Tuo rivipumpun syötön katkaisu ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin jakajapumpun. Niinpä siitä seuraa noita eräitä ominaisuuksia.
Nyt ei ole mersu siis jättänyt minua "tielle", enkä minäkään ole tarvinnut jättää mersua.
MB W210, 300TDT-98 Käynnistysongelmat
MB W210, 300TDT-98 Käynnistysongelmat
Viimeksi muokannut RKARJAL, Ma 22.06.2015 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exät
W121, W110, W111, W108, W115, W114
W123, w124, W201, W202, W210, 211,
nyt muutama 124/300D
W124 osia.
W121, W110, W111, W108, W115, W114
W123, w124, W201, W202, W210, 211,
nyt muutama 124/300D
W124 osia.
Re: MB W210, 300TDT-98 Ajoneston poisto
Yli 200 mersua mulla on ollut ja aika vähän on salaisuuksia jäänyt. Juuri nyt ei tule mieleen yhtäkään.
Exät
W121, W110, W111, W108, W115, W114
W123, w124, W201, W202, W210, 211,
nyt muutama 124/300D
W124 osia.
W121, W110, W111, W108, W115, W114
W123, w124, W201, W202, W210, 211,
nyt muutama 124/300D
W124 osia.